Mistä "oikea" kirjahyllykkö?

Gunnar

Mistäköhän löytyisi "oikea" kirjahylly, ihan kirjojen säilytykseen. Hyllykössä tulisi olla liukuovet ja korkeuden reippaasti yli 2 metriä. Vielä parempi jos hyllykkö olisi siten moduulirakenteinen, että sen voisi koota erikorkuisista osista vinoa kattoa seuraamaan.

6

3184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linnea

SOpe ja Vepsäläinen myyvät Ahti Taskisen Vitriiniä, josta voi itse rakentaa/valita haluamansa kokoanisuuden. Hylly on valmistettu kalustelevystä, joten jos haluat puuhyllykön, tämä ei sovi sinulle. Kaupan on varmasti monia muitakin hyllykköjä, tämä nyt tuli vain ensimmäisenä mieleen. Laakkonen taitaa myydä laadukkaita puuhyllykköjä...

• Gunnar

Tuo Taskisen vitriini vaikuttaa todella lupaavalta. Täytyy mennä johonkin katsomaan sitä, kun tuolla Niemen tehtaalla on hieman heikot esitteet netissä.

• Gunnar

Tuo Niemen tehtaiden vitriini (Taskinen) ei sitten kuitenkaan oikein vastannut etsimääni. Eli syvyys oli liian suuri ja lasiset liuku-ovet olivat moduulikohtaisia.

Olisiko jollakin siis vielä antaa vinkkiä kirjahyllystä pienellä syvyydellä (max joku 28 cm) jossa olisi alhaalta ylös ulottuvat liukuovet?

• Björknäs

Miten olisi nuo Boknäsin vanhojen Bilnäs-kalusteiden mukaan tehdyt hyllyt? Tai muut vastaavat - kopioita samantyyppisillä nimillä lienee useilla valmistajilla.

• Gunnar

Ovathan ne arvokkaan näköisiä, mutta niihin kun ei saa liukuovea, niin eivät tule kysymykseen.

• Anonyymi

Tehdäänkö Taskisen Vitriiniä enää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      697
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe