eka kerta metsässä

kirjoittaja tyttönen

oli se kauan odotettu lauantai ilta, ku mein piti nähdä mun poikaystävän kans kaupungilla. Me oltiin sovittu et nähdään kahdeksan aikaan. Aloin jo huolestua ku sitä ei vaan näkyny ja alkoi tulla aika kylmä jo vaikka olikin kesä. Lähdin sitten käveleen kotiin.

Kuljin pitkin rantatietä ja sit kuulin ääntä, ihan ku joku olis seurannu mua. En ensin kiinnittäny asiaan mitää huomioo,kunnes sit lopulta tajusin et joku tosissaan seuraa mua..

Tumma hahmo tuli ja juoksi mut kii. Yritin rimpuilla karkuun mut sillä oli niin vahva ote etten päässy pois sen käsistä. Pelästyin ja meinasin jo alkaa huutaa apua, mut sitten tajusin et se oli mun poikaystävä. Mä kuulin kilinää, se kaivo jotain taskustaan samalla ku suuteli mua kiihkeesti huulille.. Tunsin jotain kylmää..ranteissani, käsiraudat. Miika laitto mulle karvapehmusteiset käsiraudat ranteisiin, ja sitten otti niistä kiinni ja alko johdattelee lähellä olevaan syrjäiseen puistoon. Mulla oli jo kiihottunut ja märkä olo siinä vaihees ku tunsin käsiraudat ranteissani , kunnes sitten Miika kaato mut maahan, pehmeelle nurmikolle ja tuli makaan mun päälle. Se nuoli ja hyväili mua..

Me ei oltu kiirehditty ekan kerran kans, oltiin sovittu et niinku joku kaunis päivä me sit tehdään se. Nyt just musta tuntu et olisin valmiimpi ku koskaan..
Me maattiin nurmikolla,kuin muuta maailmaa ei olisikaan. Pojan märät huulet koskivat mun märkiä huulia ja tunsin kuinka hänen ihana kielensä lipoi mun huulia.

Mä makasin pojan alla, alistettuna ja avuttomana, kädet pään päällä käsiraudoissa. Se tuntu niin hyvältä, se tuntu niin oikeelta, se oli niin ihanaa! Miika alkoi avata mun hitaasti mun takin nappeja, siirsi sen sivuun mun päältä, mun ei oikeestaan ollu ees kylmä, päinvastoin.
Miika nuoli mun kaulaa, hyväili mua rinnoista ja joka paikasta, tunsin kun housuni kostui. Pilluni alko kostua. Oli oikeestaan jo märkä. Se oli niin mahtava tunne.. Miika riisui oman takkinsakin, ja tajusin että tässä se nyt sitten on. mun eka kerta, ja just ihana olo.

Kunnes tapahtui jotain odottamatonta. Miika avas housunsa ja sano et: "ota multa suihin..mä haluan sua, ota mun muna sun suuhun.." mmm, mä aloin tykkäämään alistamisesta yhä enemmän ja enemmän. Se oli mun eka kerta ku otin suihin. Muna näytti jotenkin hyvältä ja houkuttelevalta. Miika oli ajanut posliiniksi. Oli jotenkin ihana näky.
Tuntui että nyt tosiaan voisin syödä hänet ja imeä hänet kuiviin, tuhmat ajatukset valtas mun mielen nopeesti. Nousin sitten istumaan ja otin munan suuhuni, nuolin sitä kielelläni ja syljin liukasteeksi. Aluksi se tuntui vaikealta mutta aloin pikkuhiljaa sisäistää miten se tapahtuu. Tajusin kuinka hyvältä pojasta tuntu ja jatkoin suihinottamista.

Tunsin kuinka muna kovettui suussani. Hän alkoi panna mua suuhun, muna liukui tosi syvälle ja nielin munaa vähän matkaa ja huomasin kuinka syvälle tosissaan saan. Kokeilin aina vaan syvemmälle. Poika voihki ja sanoi et tuntuu tosi hyvältä. Maistoin sen ihanan nesteen suussani.
Sitten hän sanoi että olis mun vuoro.. Hän suuteli mua ja sitten tarttui taas mua käsistä kii.. ja vei mut metsään. Siellä oli niin ihanan hiljaista, rauhallista, jotenkin kiihottavaa. Vain me kaksi.

Hän levitti takkinsa maahan ja kaatoi minut sen päälle makaamaan. Hän alkoi avaamaan housujani ja suuteli vatsaani, hyväili käsillään rintojani. Miika otti housuni pois ja kysyi: "oletko valmis?" mieleeni ei enää mahtunu muutakuin suostumus! "kyllä!"
Hän aloitti hitaasti ensin hyväilemällä sormillaan hellästi ensin kuvultani. Jonka jälkeen hän kysyi minulta jotain yllättävää.. "saanko ajella sut posliiniksi?!" En ole ennen ollut.. En ole edes kokeillut. Olo oli niin pilvissä että suostuin pyyntöön ja niin se alkoi. Olimme kaksin hiljaisessa metsässä ja hän alkoi höyläämään karvojani. Tunsin kuinka höylä liikkui ylös ja alas, ja kuinka karvani väheni alapäästäni. Tuntui niin..hyvältä, kunnes hetken ajan kuluttua olinkin jo aivan posliini.
Hän alkoi hyväilemään minua sormillaan, tuntui nin hyvältä tuntea hänen sormensa minun klitoriksessani ja välillä härnäämässä minun jo valmiiksi märkää reikääni. Hän suuteli samalla sisäreisiäni joka tuntui taivaalliselta samalla kun sormet koskettelivat klittaani.
Sitten hän kosketteli kielellään kiihottunutta ja kovettunutta klitoristani. Koko vartaloni läpi meni kuuma aalto.
Tunsin kuinka hän sylki klitoriksen päälle,se valui ihanasti reikääni ja oli ihana tuntea kuinka lämmin neste valui alaspäin, alaspäin.. Yhtäkkiä hän työnsi kielensä minun tiukkaan ja liukkaaseen reikääni. Käteni puristui nyrkkiin ja olisi tehnyt mieli huutaa. Päästin huohotuksen ääniä suustani. hitaasti kieli liukui liukkaasti syvälle sisääni. Kieli oli niin märkä ja pehmeä se upposi syvemmälle..kunnes hän liikutti sitä sisälläni. Käteni puristi toisiansa käsiraudoissa. Silmäni sulkeutuivat nautinnosta kun hänen kielensä lipoi klitoristani. Kieli kulki klitoriksestani supistelevaan reikääni ja taas takaisin ylös alas pomppivaan klittaani. Tuntui koko ajan vaan paremmalta.

Kunnes hän laittoi kaksi sormea suuhunsa, sylki niihin ja upotti sormensa liukkaasti märkään alapäähäni. aah. Olin aivan taivaissa. Samalla hän puristi rintojani toisella kädellään, sujautti kätensä paitani alle ja hieroi nänniäni, joka oli täysin kovettunut kiihotuksesta, samoin hänen munansa.

Hän pyöritteli kahta sormea sisälläni,silmäni menivät kiinni ja huudahtelin nautinnosta. Pienet huohotukseni muuttuivat pikku hiljaa ääntelyksi, en pystynyt pidättelemään. Ja hän lisäsi sormen lisää. Tunsin kolme märkää sormea sisälläni.. tuntui mahtavalta. Kolme sormea hyväili märkää pimppiäni samalla kuin kieli nuoli minun klitoristani.. kieli sai aikaan supistuksia pimpissäni, ne kasvoi ja voimistui koko ajan. Kuin olisi isossa vuoristoradassa, sen verran mahasta otti. Se tuntui niin taivaalliselta, voihkin ja ääntelin. Tuntui että nyt nousen taivaisiin, vuoristorata vain nousee ja nousee nousee ja nousee.. en enää pysty pidättelemään tätä nautinnon tuomaa reaktiota, huudahdan, huohotan, pulssini nousee, kaikki tapahtuu tosi nopeasti kunnes todella voimakas kuuma aalto menee minun sisälläni.. aivan koko vartalon läpi. Märkä pilluni supistelee todella voimakkaasti ja Miika tuntee sormissaan isot supistukseni ja sormettaa yhä minua. Emättimeni kostuu ja tuottaa supistuksia todella paljon ja nopeasti. Laukesin juuri jätkän sormille. EKAA KERTAA. Tämä tuntuu mahdottoman hyvältä.

Miten hyvältä sitten tuntuikaan kun jätkä työntää kaksi sormea orgasmin jälkeen sisääni.. olen niin märkänä että kaksi sormea uppoa syvälle sisääni, todella liukkaasti, se tuntuu niin hyvältä että silmissä heittää. Hän ottaa munan käteensä ja kysyy olenko valmis rakastelemaan?!

olenko.. olen todellakin, on niin kiihottunut olo että.. Hänen leukansa tipahtaa alas, koska käännyn ympäri nelinkontin hänen eteensä ja käsken hänen naida minua takaapäin, puristaa minua ja läpsiä, naida minua nyt!

En koskaan olisi voinut kuvitella kuinka hyvältä tämä todella tuntuu, orgasmin jälkeen kun poika työntää hitaasti kovettuneen munansa sisääni, pilluni on niin hellänä että huudahdan oikein kovaa, koska tuntuu niin hyvältä. uuh.

Hänen kova munansa tuntui pilluni seinämissä, kosketti g- pistettä, seksi tuntui niin taivaalliselta tässä ja nyt. Supisteluni jatkui runsaina ja voimakkaina, ja kiihotuin todella kun hän tarrasi kiinni minusta ja antoi mennä. Olin pää täysin pilvissä. Olin nelinkontin hänen edessään, metsässä, ja vain me rikoimme hiljaisuuden. "sulla on kyl tosi ihana pillu, niin tiukka..ja posliini"

Mielessäni pyöri hänen spermansa, mihin hän laukeisi. Olen haaveillut ensimmäisestä seksikokemuksestani sen verran, että kuvittelin suuhun laukeemisen olevan hyvä vaihtoehto. kysyin: "saanko sperma lastisi suuhuni?" Miika vain huohotti ja huusi että nyt tuleeeeeee!

Minä käännyin ottamaan valkoisen nesteen kielelleni. Hänen spermansa, hänen lämmin iso spermalastinsa lensi roiskuen kielelleni, se tuntui niin kiihottavalta kun kieli täyttyi valkoisesta, ihanan makuisesta spermasta. Nielin hänen koko lastinsa, kaikki se lämmin neste valui kielen päältä kurkkuuni.

1

12410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottajasi

      todella kiihoittava kertomus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe