Mikä siin o niin vaikeet sanoo et miks poistit sen "Mc Eliitti keskustelun???
Riina?
5
786
Vastaukset
- Ihmettelen.....
http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=filosofia&t=1129
Tuhansia nimenomaan Poriakin koskevia viestejä on sensuroitu laittomastiJa sinä senkun jaksat valehdella. Mitä laitonta on viestien poistossa? Kehoittaisin sinua tutustumaan paremmin Suomen lakiin ennenkuin alat syyttämään toisia laittomuuksista.
- Rkari
riina00 kirjoitti:
Ja sinä senkun jaksat valehdella. Mitä laitonta on viestien poistossa? Kehoittaisin sinua tutustumaan paremmin Suomen lakiin ennenkuin alat syyttämään toisia laittomuuksista.
Että olet ollut saatananpalvoja? Jos olet niin oletko ihan kaikessa rauhassa palvonut vai oletko tihutöitäkin tehnyt jossain hautuumaalla? Ja mikä sinut saatananpalvontaan ajoi?
Rkari kirjoitti:
Että olet ollut saatananpalvoja? Jos olet niin oletko ihan kaikessa rauhassa palvonut vai oletko tihutöitäkin tehnyt jossain hautuumaalla? Ja mikä sinut saatananpalvontaan ajoi?
Tämä nyt ei taas millään tavalla liity palstan aiheeseen ja mieluiten ottaisin näitä risuja ja ruusuja ja kyselyjä suoraan sähköpostiini ([email protected]) mutta vastataan nyt sitten, että joidenkin mielestä ehkä olen ollut ja joidenkin mielestä en, riippuu ketä asiaa määrittelee. Jos saatananpalvontaan liittyy hautakivien ym. kaatelemiset niin sitten en ole ollut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663