Dark Light

Lievästi pettynyt

No,mitä mieltä ootte Dark Lightista? Mä oon suoraan sanottuna vähän pettynyt.Musta Love Metal on yhä paras levy.Dark Lightilla ei ole yhtään biisiä,mistä mä oikeesti tykkäisin,toisin ku edellisillä levyillä.The Nightside of Eden on musta ehkä paras biisi. Täytyy sanoa,että jos tulevatkin levyt on samanlaisia kuin tää,niin enpä tiedä ostanko...Parhaat HIMin biisit on mun mielestä Sigillium Diaboli,Love's Requiem ja For You.

12

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lavs

      ...kovasti levystä. En oikein osaa valita parhaita biisejä, jos jotain täytyisi muuttaa niin haluaisin levylle Greatest Lovesongs vol.666 henkistä tunnelmaa. Muuten ihan täppi levy, ahkerasti kuuntelen kokoajan :)

      • -jodu-

        Mun mielestä levy on kokonaisuutenaan hyvä.. Onhan se vähän erillainen kun entiset, mut turhan vähän biisejä..


    • Itse tykkään todella kovasti. On levy tullut kuunneltua läpi jotain parikymmentä kertaa. Tällä hetkellä parhaimmat biisit ovat Dark Light ja The Cage. Niin ja erityisesti tykkään In The Night Side Of Eden -biisin kohdasta, jossa Ville laulaa tosi möreällä äänellä. On tuo koko biisi muutenkin ihan loistava. Todella tyytyväinen olen Internet Edition albumiini. :)

    • niko

      Kkan kuuntelukerran jälkeen oli vähän ristiriitaset tunnelmat mutta kun levyä on nyt viikon kuunnellu niin kokoajan kuulostaa paremmalta ja paremmalta.

      Yleensä käy niin, että ekalle kertaa on silleen, että vittu tää on hyvä levy mutta sitten siitä levystä ei löydä enää mitään uutta...

    • Nemi

      Levy oli oikeestaan ihan hyvä. Viis ensimmäistä kappaletta oli tosi mahtavia, mutta loppuihin ei oikein saanut kunnon tuntumaa, vaikka oli osa niistäkin ihan hyviä.=)

      • Jasmiina

        Se on ihan hyvä levy!! Mut on niitä parempiaki tullu..


      • joe
        Jasmiina kirjoitti:

        Se on ihan hyvä levy!! Mut on niitä parempiaki tullu..

        hyvä levy on.
        viis ekaa biisiä hyviä sekä Play dead..


      • Jasmiina
        joe kirjoitti:

        hyvä levy on.
        viis ekaa biisiä hyviä sekä Play dead..

        Mun mielestä behind the crimson door on hyvä


    • meikä

      mun mielestä dark light on ihan hyvä levy. parempi kuin edelliset. paitsi siltikin razorblade romance on himin paras levy, eikä sitä parempaa enää tule.
      dark lightilta parhaat biisit on killing lonelyness ja play dead. koko himin tuotannosta paras biisi on ehdottomasti join me.

      • bonnieh

        ..oon sitä mieltä tuo on hyvä levy ..on siinä ainakii 4 kappaletta mistä mä tykkään..
        Munkii mielestä razorblade romance on ehkä paras levy tai sit greatest lovesongs vol666 mut kyllä dark light oli iha hyvä levy HIMiltä


    • Dark.light

      mutta ei suinkaan paras, tosin sitä parastakaan en
      pysty nimeämään, sen verran tasaista jälkeä tulee
      Villen kynästä...

    • him_goddess

      aluksi tuntui tuo uusi levy tosi oudolta, mutta nyt kun sitä on useamman kerran stereoissa pyörittänyt. Kuulostaa se aika hyvältä, ei kyllä yllä lähellekään ensimmäisen levyn fiiliksiin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe