Helmut Lotti

rita

Upeaa musiikkia,kuuntelen parhaillaan Helmut Lotti-Latino Classics-levyä.Mahtavalla äänellä ja upealla tulkinnalla laulettuja mm.ihania tangoja.Näkyy Lottilla olevan Suomessa pari konserttia,harmi etten pääse,mut kotona voi kiemurrella upean musiikin tahdissa :)

10

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::::::::::::::::::

otan osaa !!!!

• Naiskuulija

Olin viime vuonna Helmutin konsertissa, ja olin aivan myyty. Tänä vuonna en pääse, joten täytyy vain kuunnella levyjä.

• Saapas

Upeaa on musiikki ja upea on artisti muutenkin. En nyt tarkoita vain ulkonäköä, vaan sitä herttaisuutta joka hänessä on. Sain jutella muutaman hetken Helmutin kanssa edellisellä kerralla ollessaan Suomessa, ja todella pidin hänestä myös henkilönä enkä vain artistina!

• Kyseinen ukkeli kuuluu kans siihen siirapilla kuorrutettujen artistien sarjaan, mutta kyllä hän ihan hyvin osaa laulaa.

• ikiomat

Harmi, ettei tällä laulajalla ole mitään OMAA laulua, vaan kaikki ovat toisten vanhoja...ääni on kyllä ok...

• ikiomat

Pahoitteluni, etten tiennyt tällä solistilla olevan OMAA laulua, mutta mikä estäisi tuomasta niitä enemmän esiin ja tehdä levyä niistä lauluista...Ääni varmaan kestäisi...Sori nyt vaan, fanit, mutta kokoelmalevyt pelkästään muiden laulajien lauluista rupeavat ennen pitkää kyllästyttämään...siksi odotan vaihtelua...ja jotain omaa ja omaperäistä...

• pipsa

kyllä pidän.

• rita

Ihailtavaa on myös se miten upeasti Helmut ääntää vierasta kieltä,kuten tuossa levyllä espanjaa ja Arjan kanssa duetossa(Näkemiin)suomea.

• Loviisa

Helmut on tosiaan mahtavan upea laulaja - nimenomaan livenä nähtynä! Olen käynyt kolme kertaa konserteissa, enkä koskaan ole pettynyt. Aina on uudenlainen ohjelmisto ja jotakin yllätystä joukossa...
      Levyistä sen verran, kun joku valitti, ettei miehellä ole mitään omaa, niin kyllä sieltä jotakin löytyy, mutta vähemmän. Ensimmäisellä levyllä on montakin kappaletta, joihin Helmut teki itse sanoituksen (osaan ei ollut koskaan aikaisemmin tehtykään) ja on joitakin kappaleita tehty aivan vain häntä varten, mutta ne ei ehkä erotu sieltä muun tarjonnan joukosta.

• Marie

Mahtava on ääni ja mies kerrassaan hurmaava. Tulen näkemään hänet vielä 3 kertaa tänä vuonna! Lucky me :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe