G.P. Racing?

Cartman

Moro!

Kokemuksia kyseisestä runkomerkistä?

Kuka mahtaa myydä tällä hetkellä suomessa?

Kiitoksia vastauksista!

20

5920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cartman

      Voisko joku vastailla, edellisiin kyssäreihin jos viitteis?

      -Cartman-

    • GrilliPalvelu

      Christian Aspenström, kirjoitetaan jotenkin tonne päin ainakin myi sitä. C.A.Racingistä. Fokin on ollu joku jälleenmyyjä tai sellanen. Nissisen Joonas ajaa ainakin Icassa G.P:llä, kysy vaikka häneltä ([email protected]). Ei kai kuljettajia tällä hetkellä ole paljoa. Miksi muuten halua tietää G.P. Racingista?

      • Cartman

        Kiitos!

        Olin tossa kattellu yhtä Rotax max/ G.P.Racing yhdistelmää.

        Halusin tietää vähän enemmän tosta rungosta.


      • tiedän
        Cartman kirjoitti:

        Kiitos!

        Olin tossa kattellu yhtä Rotax max/ G.P.Racing yhdistelmää.

        Halusin tietää vähän enemmän tosta rungosta.

        Fokinin Janille VM-Centteriin, saat sitä tietoa jota kaipaat.


      • tiedän
        Cartman kirjoitti:

        Kiitos!

        Olin tossa kattellu yhtä Rotax max/ G.P.Racing yhdistelmää.

        Halusin tietää vähän enemmän tosta rungosta.

        Fokinin Janille VM-Centteriin, saat sitä tietoa jota kaipaat.


      • G.P kuski
        tiedän kirjoitti:

        Fokinin Janille VM-Centteriin, saat sitä tietoa jota kaipaat.

        Olen ajanut tämän kauden (2005) G.P racingin rungolla ja hyvin toimii! Meillä on ollut muutamia ongelmia kyllä moottori puolella mutta vauhti on ollut kohdallaan ( joensuussa jossakin alkuerässä olin neljänneksi nopein )


      • kerro kun tiedät
        G.P kuski kirjoitti:

        Olen ajanut tämän kauden (2005) G.P racingin rungolla ja hyvin toimii! Meillä on ollut muutamia ongelmia kyllä moottori puolella mutta vauhti on ollut kohdallaan ( joensuussa jossakin alkuerässä olin neljänneksi nopein )

        Sittenhän säkin voit Sam kertoa tosta G.P:stä kun varmaankin tiedät siitä


      • säätäjä

        Muutama korjaus! CA racing (Christian Aspenström) ei ole ikinä tuonut maahan GP racingiä se on aina ollut Fokin.
        Rungolla voitettiin vuonna 1998 ensiesiintymisellä FA:n suomen mestaruus mm.Kimi Räikkosen nenän edestä ja on autoilla aina oltu kärkikahinoissa kun on kuski ollut kohallaan.


      • Cavaciuti
        säätäjä kirjoitti:

        Muutama korjaus! CA racing (Christian Aspenström) ei ole ikinä tuonut maahan GP racingiä se on aina ollut Fokin.
        Rungolla voitettiin vuonna 1998 ensiesiintymisellä FA:n suomen mestaruus mm.Kimi Räikkosen nenän edestä ja on autoilla aina oltu kärkikahinoissa kun on kuski ollut kohallaan.

        Näkökulmia on monia. 2002 FA SM kisoissa alahärmässä, kun kovemmat nimet ajoivat samassa kisassa FSA luokassa, Gianpiero Cavaciuti (Rungon valmistajan poika) ajoi Suomen avoimesta FA mestaruudesta kohtuu huonolla menestyksellä. Finaalista irtosi juuri kymmenes sija, mutta kisan eri vaiheissa löytyi G.P:n oma poika myös vielä kauempaa kärjestä.


      • räätäli
        Cavaciuti kirjoitti:

        Näkökulmia on monia. 2002 FA SM kisoissa alahärmässä, kun kovemmat nimet ajoivat samassa kisassa FSA luokassa, Gianpiero Cavaciuti (Rungon valmistajan poika) ajoi Suomen avoimesta FA mestaruudesta kohtuu huonolla menestyksellä. Finaalista irtosi juuri kymmenes sija, mutta kisan eri vaiheissa löytyi G.P:n oma poika myös vielä kauempaa kärjestä.

        Jos tietäisit mistä puhut niin silloin kannattaisi vasta kirjoitella. Kyseinen kuljettaja ajoi esifinaalin kolmantena kun joutui keskeyttämään jarrujen petettyä. Takajoukoista lähteneenä sijoitus kymmenes.


    • jönni

      voin auttaa asiassa olen tehtaalle yhteydessä poikani ajo asioissa maahantuonti järjestyy kauttani jos kiinnostaa

      • Kartfani

        JOO KF3:ssa mennyt hyvin/kohtuullisesti. Eli runko on ihan hyvä. kuski ja kone pitää myös olla, että paketti pelaa.

        Suosittelen.


      • Kurmas

        Mitkä jarrut n. 2005 G.P. racing autossa on? tarvitsisin palat js levyn. muistuttaa hieman ven08 jarruja.


      • yyyyy1
        Kurmas kirjoitti:

        Mitkä jarrut n. 2005 G.P. racing autossa on? tarvitsisin palat js levyn. muistuttaa hieman ven08 jarruja.

        Luulisin että samat kuin crg:sa Joten palat mukaan ja Jaatiselle.


    • GrilliPalvelu

      Toivottavasti ketään ei haittaa että vastaus tuli 8 vuoden viiveellä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?

    • Anonyymi

      Gp racing on hyvä runko tänä vuonna voitettiin suomen mestaruus

      • Anonyymi

        Ja luokka/sarja oli. Suomen mestaruuksia kun ei jaeta muissa kun Minissä, KZ2; OK & OKj luokissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja luokka/sarja oli. Suomen mestaruuksia kun ei jaeta muissa kun Minissä, KZ2; OK & OKj luokissa?

        En tiedä mutta ne voisi jakaa ensi vuonna vaikka Rotaxissa. nk. SM-sarja on kyllä niin huonosti järjestetty. Yksittäisiä kilpailuita vaihtelevalla laadulla josta lasketaan pisteitä johonkin pizzalaatikon kanteen ja lisätään sarjan sivuille jos muistetaan ja viitsitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta ne voisi jakaa ensi vuonna vaikka Rotaxissa. nk. SM-sarja on kyllä niin huonosti järjestetty. Yksittäisiä kilpailuita vaihtelevalla laadulla josta lasketaan pisteitä johonkin pizzalaatikon kanteen ja lisätään sarjan sivuille jos muistetaan ja viitsitään.

        Viimeksi käynnyt SM kilpailussa 80 luvulla?
        https://speedhive.mylaps.com/Organizations/66752/Championships


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe