Ravintola Showtime

Jooo...

Tulipa poikettua paikassa! Hyvät esiintyjät!! Eihän sieltä olis malttanut pois lähteä. Mutta jäi kaivelemaan yks asia joka ei selvinnyt baarin omilta sivuilta... Mitenkä saada yhteys keskiviikkona esiintyneeseen neitoseen (pitkä upea blondi) ja viedä tämä kahville keskellä päivää ja tarjota vaikka lisää töitä... Se nainen hullasi mut!! ;)

16

15777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksu

eikö tuo ole sellaisille ressukoille, jotka ei muuten naista saa???

• -epeli-

Ainakin henk. koht. tykkään poiketa välillä poikaporukalla iltaa istumassa ja oma emäntä istuu kotona... Vaihtelu virkistää!!

• oletko varma?
        -epeli- kirjoitti:

Ainakin henk. koht. tykkään poiketa välillä poikaporukalla iltaa istumassa ja oma emäntä istuu kotona... Vaihtelu virkistää!!

"oma emäntä istuu kotona...." Oletkos nyt ihan varma tästä asiasta? Tyttöjen kanssa on todettu, että on ihan hyvä antaa miehen mennä silloin tällöin tissibaariin (eihän siellä muuta saa kuin tujotella vieraita tisuja) jotta ite pääsee livahtamaan muihin puuhiin. Ukko luulee olevansa niskan päällä, mutta näissä jutuissa pitää olla ovela ;)

• kokemusta on
        oletko varma? kirjoitti:

"oma emäntä istuu kotona...." Oletkos nyt ihan varma tästä asiasta? Tyttöjen kanssa on todettu, että on ihan hyvä antaa miehen mennä silloin tällöin tissibaariin (eihän siellä muuta saa kuin tujotella vieraita tisuja) jotta ite pääsee livahtamaan muihin puuhiin. Ukko luulee olevansa niskan päällä, mutta näissä jutuissa pitää olla ovela ;)

Ja saa siellä tuijotella jotain muutakin…

• xxxxxxx
        kokemusta on kirjoitti:

Ja saa siellä tuijotella jotain muutakin…

Siis mitä siellä saa tuijotella muuta kuin tisuja?Siis ilmeisesti riisuvat kaikki vaatekappaleet...
        Mikä on naisten taso siellä?Ja paljonko maksaa sylitanssi?

• Arto Rinne
        xxxxxxx kirjoitti:

Siis mitä siellä saa tuijotella muuta kuin tisuja?Siis ilmeisesti riisuvat kaikki vaatekappaleet...
        Mikä on naisten taso siellä?Ja paljonko maksaa sylitanssi?

Minähän en hyväksy moista. Siksi valvon vaimoni ja muidenkin tässä pihapiirissä asuvien menoja! Ettei vain kukaan pääse vaimoni päälle tai alle, kuten yksi uusi vuosi kävi! Se oli vielä taloyhtiön puheenjohtaja jonka alta hänet löysin. Tämän nöyryytyksen jälkeen olen valvonut vaimoani ja muidenkin ihmisten tekemistä ja minun tulisi saada kunniaa tästä.

• taloyhtiön puheenjohtaja
        Arto Rinne kirjoitti:

Minähän en hyväksy moista. Siksi valvon vaimoni ja muidenkin tässä pihapiirissä asuvien menoja! Ettei vain kukaan pääse vaimoni päälle tai alle, kuten yksi uusi vuosi kävi! Se oli vielä taloyhtiön puheenjohtaja jonka alta hänet löysin. Tämän nöyryytyksen jälkeen olen valvonut vaimoani ja muidenkin ihmisten tekemistä ja minun tulisi saada kunniaa tästä.

ja tarkemmin ku aattelee,ni se oli aivan oikeeen...muhahhah;)

• 18k

voi ko mennä 18k

• 18k

saako mennä 18k

• Tari Kapio

Saa mennä, jos portsari sisään päästää. Se on K18, ei 18k.

• Sielläkin siis

portsari lahjottavissa, pitääpä käräyttää.

• Anonyymi

Mulla muija tanssii strippaa ja huoraa mulle kotona. Olen laskenu, että säästän noin 400 000 euroa vuodessa.

• Anonyymi

Jollei mahdollinen oma muija riitä niin on muijassa vikaa. Tai äijässä.

• Anonyymi

Parempi känsä kännyssä kuin kuppa *ullissa.

• Anonyymi

Esiintyjilä oli liikaa puuteria minkä vuoksi aivastun ja puuteri pöllysi. Akka oli vaivaantunut

• Anonyymi

Parempi kun kattelet vaan kotona sitä ikäneitoasi ja yrität puuteroida sen ryppyjä ja rypsahdusta piiloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      45
      3183
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      44
      2584
    3. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      96
      1841
    4. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      80
      1446
    5. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1350
    6. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      12
      1319
    7. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      5
      1275
    8. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      295
      1236
    9. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      58
      1117
    10. Niin se vain on

Haluatko kuulla salaisuuden mies rakastan sua.
      Ikävä
      36
      876
    Aihe