Ravintola Showtime

Jooo...

Tulipa poikettua paikassa! Hyvät esiintyjät!! Eihän sieltä olis malttanut pois lähteä. Mutta jäi kaivelemaan yks asia joka ei selvinnyt baarin omilta sivuilta... Mitenkä saada yhteys keskiviikkona esiintyneeseen neitoseen (pitkä upea blondi) ja viedä tämä kahville keskellä päivää ja tarjota vaikka lisää töitä... Se nainen hullasi mut!! ;)

18

17570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksu

eikö tuo ole sellaisille ressukoille, jotka ei muuten naista saa???

• -epeli-

Ainakin henk. koht. tykkään poiketa välillä poikaporukalla iltaa istumassa ja oma emäntä istuu kotona... Vaihtelu virkistää!!

• oletko varma?
        -epeli- kirjoitti:

Ainakin henk. koht. tykkään poiketa välillä poikaporukalla iltaa istumassa ja oma emäntä istuu kotona... Vaihtelu virkistää!!

"oma emäntä istuu kotona...." Oletkos nyt ihan varma tästä asiasta? Tyttöjen kanssa on todettu, että on ihan hyvä antaa miehen mennä silloin tällöin tissibaariin (eihän siellä muuta saa kuin tujotella vieraita tisuja) jotta ite pääsee livahtamaan muihin puuhiin. Ukko luulee olevansa niskan päällä, mutta näissä jutuissa pitää olla ovela ;)

• kokemusta on
        oletko varma? kirjoitti:

"oma emäntä istuu kotona...." Oletkos nyt ihan varma tästä asiasta? Tyttöjen kanssa on todettu, että on ihan hyvä antaa miehen mennä silloin tällöin tissibaariin (eihän siellä muuta saa kuin tujotella vieraita tisuja) jotta ite pääsee livahtamaan muihin puuhiin. Ukko luulee olevansa niskan päällä, mutta näissä jutuissa pitää olla ovela ;)

Ja saa siellä tuijotella jotain muutakin…

• xxxxxxx
        kokemusta on kirjoitti:

Ja saa siellä tuijotella jotain muutakin…

Siis mitä siellä saa tuijotella muuta kuin tisuja?Siis ilmeisesti riisuvat kaikki vaatekappaleet...
        Mikä on naisten taso siellä?Ja paljonko maksaa sylitanssi?

• Arto Rinne
        xxxxxxx kirjoitti:

Siis mitä siellä saa tuijotella muuta kuin tisuja?Siis ilmeisesti riisuvat kaikki vaatekappaleet...
        Mikä on naisten taso siellä?Ja paljonko maksaa sylitanssi?

Minähän en hyväksy moista. Siksi valvon vaimoni ja muidenkin tässä pihapiirissä asuvien menoja! Ettei vain kukaan pääse vaimoni päälle tai alle, kuten yksi uusi vuosi kävi! Se oli vielä taloyhtiön puheenjohtaja jonka alta hänet löysin. Tämän nöyryytyksen jälkeen olen valvonut vaimoani ja muidenkin ihmisten tekemistä ja minun tulisi saada kunniaa tästä.

• taloyhtiön puheenjohtaja
        Arto Rinne kirjoitti:

Minähän en hyväksy moista. Siksi valvon vaimoni ja muidenkin tässä pihapiirissä asuvien menoja! Ettei vain kukaan pääse vaimoni päälle tai alle, kuten yksi uusi vuosi kävi! Se oli vielä taloyhtiön puheenjohtaja jonka alta hänet löysin. Tämän nöyryytyksen jälkeen olen valvonut vaimoani ja muidenkin ihmisten tekemistä ja minun tulisi saada kunniaa tästä.

ja tarkemmin ku aattelee,ni se oli aivan oikeeen...muhahhah;)

• 18k

voi ko mennä 18k

• 18k

saako mennä 18k

• Tari Kapio

Saa mennä, jos portsari sisään päästää. Se on K18, ei 18k.

• Sielläkin siis

portsari lahjottavissa, pitääpä käräyttää.

• Anonyymi

Mulla muija tanssii strippaa ja huoraa mulle kotona. Olen laskenu, että säästän noin 400 000 euroa vuodessa.

• Anonyymi

Jollei mahdollinen oma muija riitä niin on muijassa vikaa. Tai äijässä.

• Anonyymi

Parempi känsä kännyssä kuin kuppa *ullissa.

• Anonyymi

Esiintyjilä oli liikaa puuteria minkä vuoksi aivastun ja puuteri pöllysi. Akka oli vaivaantunut

• Anonyymi

Parempi kun kattelet vaan kotona sitä ikäneitoasi ja yrität puuteroida sen ryppyjä ja rypsahdusta piiloon.

• Anonyymi

Se on vasta 39.

• Anonyymi

Setelit työnnettiin daamin housun kaulukseen. Kuittia ei saanut heti eikä esiintymisen jälkeen

Eräs herrasmies seurasi esitystä housut kintuissa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe