Ravintola Showtime

Jooo...

Tulipa poikettua paikassa! Hyvät esiintyjät!! Eihän sieltä olis malttanut pois lähteä. Mutta jäi kaivelemaan yks asia joka ei selvinnyt baarin omilta sivuilta... Mitenkä saada yhteys keskiviikkona esiintyneeseen neitoseen (pitkä upea blondi) ja viedä tämä kahville keskellä päivää ja tarjota vaikka lisää töitä... Se nainen hullasi mut!! ;)

18

17279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksu

eikö tuo ole sellaisille ressukoille, jotka ei muuten naista saa???

• -epeli-

Ainakin henk. koht. tykkään poiketa välillä poikaporukalla iltaa istumassa ja oma emäntä istuu kotona... Vaihtelu virkistää!!

• oletko varma?
        -epeli- kirjoitti:

Ainakin henk. koht. tykkään poiketa välillä poikaporukalla iltaa istumassa ja oma emäntä istuu kotona... Vaihtelu virkistää!!

"oma emäntä istuu kotona...." Oletkos nyt ihan varma tästä asiasta? Tyttöjen kanssa on todettu, että on ihan hyvä antaa miehen mennä silloin tällöin tissibaariin (eihän siellä muuta saa kuin tujotella vieraita tisuja) jotta ite pääsee livahtamaan muihin puuhiin. Ukko luulee olevansa niskan päällä, mutta näissä jutuissa pitää olla ovela ;)

• kokemusta on
        oletko varma? kirjoitti:

"oma emäntä istuu kotona...." Oletkos nyt ihan varma tästä asiasta? Tyttöjen kanssa on todettu, että on ihan hyvä antaa miehen mennä silloin tällöin tissibaariin (eihän siellä muuta saa kuin tujotella vieraita tisuja) jotta ite pääsee livahtamaan muihin puuhiin. Ukko luulee olevansa niskan päällä, mutta näissä jutuissa pitää olla ovela ;)

Ja saa siellä tuijotella jotain muutakin…

• xxxxxxx
        kokemusta on kirjoitti:

Ja saa siellä tuijotella jotain muutakin…

Siis mitä siellä saa tuijotella muuta kuin tisuja?Siis ilmeisesti riisuvat kaikki vaatekappaleet...
        Mikä on naisten taso siellä?Ja paljonko maksaa sylitanssi?

• Arto Rinne
        xxxxxxx kirjoitti:

Siis mitä siellä saa tuijotella muuta kuin tisuja?Siis ilmeisesti riisuvat kaikki vaatekappaleet...
        Mikä on naisten taso siellä?Ja paljonko maksaa sylitanssi?

Minähän en hyväksy moista. Siksi valvon vaimoni ja muidenkin tässä pihapiirissä asuvien menoja! Ettei vain kukaan pääse vaimoni päälle tai alle, kuten yksi uusi vuosi kävi! Se oli vielä taloyhtiön puheenjohtaja jonka alta hänet löysin. Tämän nöyryytyksen jälkeen olen valvonut vaimoani ja muidenkin ihmisten tekemistä ja minun tulisi saada kunniaa tästä.

• taloyhtiön puheenjohtaja
        Arto Rinne kirjoitti:

Minähän en hyväksy moista. Siksi valvon vaimoni ja muidenkin tässä pihapiirissä asuvien menoja! Ettei vain kukaan pääse vaimoni päälle tai alle, kuten yksi uusi vuosi kävi! Se oli vielä taloyhtiön puheenjohtaja jonka alta hänet löysin. Tämän nöyryytyksen jälkeen olen valvonut vaimoani ja muidenkin ihmisten tekemistä ja minun tulisi saada kunniaa tästä.

ja tarkemmin ku aattelee,ni se oli aivan oikeeen...muhahhah;)

• 18k

voi ko mennä 18k

• 18k

saako mennä 18k

• Tari Kapio

Saa mennä, jos portsari sisään päästää. Se on K18, ei 18k.

• Sielläkin siis

portsari lahjottavissa, pitääpä käräyttää.

• Anonyymi

Mulla muija tanssii strippaa ja huoraa mulle kotona. Olen laskenu, että säästän noin 400 000 euroa vuodessa.

• Anonyymi

Jollei mahdollinen oma muija riitä niin on muijassa vikaa. Tai äijässä.

• Anonyymi

Parempi känsä kännyssä kuin kuppa *ullissa.

• Anonyymi

Esiintyjilä oli liikaa puuteria minkä vuoksi aivastun ja puuteri pöllysi. Akka oli vaivaantunut

• Anonyymi

Parempi kun kattelet vaan kotona sitä ikäneitoasi ja yrität puuteroida sen ryppyjä ja rypsahdusta piiloon.

• Anonyymi

Se on vasta 39.

• Anonyymi

Setelit työnnettiin daamin housun kaulukseen. Kuittia ei saanut heti eikä esiintymisen jälkeen

Eräs herrasmies seurasi esitystä housut kintuissa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      338
      1376
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1335
    4. 158
      1218
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1041
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      60
      897
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      852
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      829
    Aihe