Lapsi on tahmeilla käsillään sotkenut dvd-levynsä.
Voiko levyt pestä astianpesuaineella (esim. Fairylla tms.) ?
DVD-levyjen pesu ?
4
3335
Vastaukset
- Tarja :)
Hallinto-oikeuden professori pitää ongelmallisena
Tekijänoikeuslakia valmistellut virkamies Gramexin hallinnossa
Tekijänoikeuslain valmistelua on värittänyt keskustelu kaupallisten etujärjestöjen ja tekijänoikeusjärjestöjen sekä kuluttajien välisistä oikeuksista. Etujärjestöt edustavat musiikin tuottajia, jakelijoita ja muuta teollisuutta, kun taas kuluttajia edustavat monenlaiset kansalaisjärjestöt. Lain valmistelua opetusministeriössä johtanut Jukka Liedes on myös Gramexin alaisen Esekin johtokunnan jäsen.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=24718&tyyppi=1 - Mie vaan
Levyjen puhdistus
Levyn pinnalle tarttuneet sormenjäljet tai pöly voi heikentää kuvan- ja äänenlaatua. Puhdista
levy huolellisesti pehmeällä kankaalla. Pyyhi levyä keskiöstä ulospäin.
Älä käytä vahvoja liuottimia, kuten bensiiniä, tinneriä, antistaattisia nesteitä tai kaupoissa
myytäviä puhdistusaineita.
Käytä pelkästään nimenomaan DVD- ja CD –levyjen puhdistamiseen tarkoitettuja aineita ja
puhdistussettejä.
Mikäli levyn lukupinta on hyvin likainen, pyyhi sitä pehmeällä vedessä kostutetulla kankaalla ja
pyyhi vielä pinta lopuksi kuivalla kankaalla.
Lähde: KÄYTTÖOHJE DVD-SOITTIMELLE ZANON 80MC http://www.insmat.fi/webcatalogicecom/getfile.php?filename=Bullit 80MC DVD-soitin k%E4ytt%F6ohje 920-2100.pdf- VIELÄ
että pyyhi aina sisältä ulospäin! Ei pyörittämällä levyn suuntaisesti vaan sisäreiästä ulkoreunaan!
- Mie vaan
VIELÄ kirjoitti:
että pyyhi aina sisältä ulospäin! Ei pyörittämällä levyn suuntaisesti vaan sisäreiästä ulkoreunaan!
Lainaus: Pyyhi levyä keskiöstä ulospäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395