Purkkakuvat

Miuku

Mistä löytäisin Beatles-purkkakuvia 60-luvulta?

11

2360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ovat sellaisia paikkoja mistä niitä voi löytyä kirpparit.
      riippuu missä päin asut. itse olen löytänyt niitä
      mm. hyvinkään levymessujen yhteydessä.

    • Tepa

      Mikä mahtaa olla niiden käypä arvo ? - itseltäni löytyy vanha 60-luvulla kerätty vihko, jossa on mm. näitä Beatlesin kuvia. (Ei ole myynnissä)

      • jussi

        euro / kpl on maximi. ja täytyy olla jo hyvin siistikuntoinen. jos on liimattu vihkoon niin arvo on vähemmän.


    • GASse

      Pidätte mua varmaan ihan tyhmänä, mutta mitä ne purkkakuvat on? Olisi mukava tietää...

      • freak-out

        60-luvulla kaupoissa oli myytävänä purkkapaketteja, jotka usein sisälsivät jonkin aihepiirin keräilykuvia. Niitä juipit ostelivat hullun lailla saadakseen koko sarjan täyteen. Vaihtarit olivat arvossaan päämäärään pyrittäessä, koska niitähän oli tietenkin jokaisella vähänkin aktiivisella keräilijällä. Beatleskuvat olivat mustavalkoisia ja niissä oli muistaakseni aina jonkun bändin jäsenen nimmari. Purkkapaketti sisälsi useamman kuvan, oiskohan niitä ollut 3-4, joten se oli ainakin halpa harrastus, ellei sitten riistäytynyt käsistä.

        Keräilin myös autokuvia, Uudet aseet -sarjaa sekä lätkäpelaajien ja futaajien kuvia. Kaikki ne ovat ikävä kyllä kadonneet ajan saatossa johonkin, toivottavasti oikeaan kotiin.


      • Anonyymi00010
        freak-out kirjoitti:

        60-luvulla kaupoissa oli myytävänä purkkapaketteja, jotka usein sisälsivät jonkin aihepiirin keräilykuvia. Niitä juipit ostelivat hullun lailla saadakseen koko sarjan täyteen. Vaihtarit olivat arvossaan päämäärään pyrittäessä, koska niitähän oli tietenkin jokaisella vähänkin aktiivisella keräilijällä. Beatleskuvat olivat mustavalkoisia ja niissä oli muistaakseni aina jonkun bändin jäsenen nimmari. Purkkapaketti sisälsi useamman kuvan, oiskohan niitä ollut 3-4, joten se oli ainakin halpa harrastus, ellei sitten riistäytynyt käsistä.

        Keräilin myös autokuvia, Uudet aseet -sarjaa sekä lätkäpelaajien ja futaajien kuvia. Kaikki ne ovat ikävä kyllä kadonneet ajan saatossa johonkin, toivottavasti oikeaan kotiin.

        Minulla on mustavalkoinen Beatles-kuva vuodelta 1962.
        Eli se ensimmäinen postikortin kokoinen PSO:n mainoskuva, joka liittyi bändin ensimmäisen singlen julkistamiseen. Parin viikon kuluttua yhtye lanseerattiin Suomessa.

        Mainosmateriaali lähetettiin Englannista ulkomaisille maahantuojille tarkan suunnitelman mukaan,

        Suomalaiset levy-yhtiöt kopioivat mainosidean ja seuraavana vuonna vastaavia kuvia alettiin julkaista Suomessa suomalaisista rautalanka- ja pop-bändeistä: Johnny and The Sounds, The Sounds ilman Johnnya, The Boys, The Esquires jne.


    • kerääjä 52

      Katso huuto netistä palsta keräilykuvat. Beatles purkkakuvia löytyy sieltä

    • antiikin keräiliä

      PR antiikki messut on kyllä aika hyvä paikka löytää yleensä kaikkea tollaista esim. purkkakuvat ite oon löytänyt aika paljon hyvää tavaraa kun keräilen yleensä muissa paikoissa ei ole ollut paljo väkeä niin en ite oikeen tykkää niistä

    • Anonyymi

      Minulla on koko sarja Beatles purkkakuvia hyvässä kunnossa.
      70 €. p. 050 64 050 / Jokke, Helsinki

      • Anonyymi

        Sait myytyä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe