Purkkakuvat

Miuku

Mistä löytäisin Beatles-purkkakuvia 60-luvulta?

10

2081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

ovat sellaisia paikkoja mistä niitä voi löytyä kirpparit.
      riippuu missä päin asut. itse olen löytänyt niitä
      mm. hyvinkään levymessujen yhteydessä.

• Tepa

Mikä mahtaa olla niiden käypä arvo ? - itseltäni löytyy vanha 60-luvulla kerätty vihko, jossa on mm. näitä Beatlesin kuvia. (Ei ole myynnissä)

• jussi

euro / kpl on maximi. ja täytyy olla jo hyvin siistikuntoinen. jos on liimattu vihkoon niin arvo on vähemmän.

• GASse

Pidätte mua varmaan ihan tyhmänä, mutta mitä ne purkkakuvat on? Olisi mukava tietää...

• freak-out

60-luvulla kaupoissa oli myytävänä purkkapaketteja, jotka usein sisälsivät jonkin aihepiirin keräilykuvia. Niitä juipit ostelivat hullun lailla saadakseen koko sarjan täyteen. Vaihtarit olivat arvossaan päämäärään pyrittäessä, koska niitähän oli tietenkin jokaisella vähänkin aktiivisella keräilijällä. Beatleskuvat olivat mustavalkoisia ja niissä oli muistaakseni aina jonkun bändin jäsenen nimmari. Purkkapaketti sisälsi useamman kuvan, oiskohan niitä ollut 3-4, joten se oli ainakin halpa harrastus, ellei sitten riistäytynyt käsistä.

Keräilin myös autokuvia, Uudet aseet -sarjaa sekä lätkäpelaajien ja futaajien kuvia. Kaikki ne ovat ikävä kyllä kadonneet ajan saatossa johonkin, toivottavasti oikeaan kotiin.

• kerääjä 52

Katso huuto netistä palsta keräilykuvat. Beatles purkkakuvia löytyy sieltä

• antiikin keräiliä

PR antiikki messut on kyllä aika hyvä paikka löytää yleensä kaikkea tollaista esim. purkkakuvat ite oon löytänyt aika paljon hyvää tavaraa kun keräilen yleensä muissa paikoissa ei ole ollut paljo väkeä niin en ite oikeen tykkää niistä

• Anonyymi

Minulla on koko sarja Beatles purkkakuvia hyvässä kunnossa.
      70 €. p. 050 64 050 / Jokke, Helsinki

• Anonyymi

Sait myytyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      70
      17623
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      44
      5404
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      304
      2940
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      43
      2535
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      171
      2403
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1894
    7. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      8
      1839
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1722
    9. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1718
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1638
    Aihe