Mistä löytäisin Beatles-purkkakuvia 60-luvulta?
Purkkakuvat
9
1927
Vastaukset
- Nimetön
ovat sellaisia paikkoja mistä niitä voi löytyä kirpparit.
riippuu missä päin asut. itse olen löytänyt niitä
mm. hyvinkään levymessujen yhteydessä. - Tepa
Mikä mahtaa olla niiden käypä arvo ? - itseltäni löytyy vanha 60-luvulla kerätty vihko, jossa on mm. näitä Beatlesin kuvia. (Ei ole myynnissä)
- jussi
euro / kpl on maximi. ja täytyy olla jo hyvin siistikuntoinen. jos on liimattu vihkoon niin arvo on vähemmän.
- GASse
Pidätte mua varmaan ihan tyhmänä, mutta mitä ne purkkakuvat on? Olisi mukava tietää...
- freak-out
60-luvulla kaupoissa oli myytävänä purkkapaketteja, jotka usein sisälsivät jonkin aihepiirin keräilykuvia. Niitä juipit ostelivat hullun lailla saadakseen koko sarjan täyteen. Vaihtarit olivat arvossaan päämäärään pyrittäessä, koska niitähän oli tietenkin jokaisella vähänkin aktiivisella keräilijällä. Beatleskuvat olivat mustavalkoisia ja niissä oli muistaakseni aina jonkun bändin jäsenen nimmari. Purkkapaketti sisälsi useamman kuvan, oiskohan niitä ollut 3-4, joten se oli ainakin halpa harrastus, ellei sitten riistäytynyt käsistä.
Keräilin myös autokuvia, Uudet aseet -sarjaa sekä lätkäpelaajien ja futaajien kuvia. Kaikki ne ovat ikävä kyllä kadonneet ajan saatossa johonkin, toivottavasti oikeaan kotiin.
- kerääjä 52
Katso huuto netistä palsta keräilykuvat. Beatles purkkakuvia löytyy sieltä
- antiikin keräiliä
PR antiikki messut on kyllä aika hyvä paikka löytää yleensä kaikkea tollaista esim. purkkakuvat ite oon löytänyt aika paljon hyvää tavaraa kun keräilen yleensä muissa paikoissa ei ole ollut paljo väkeä niin en ite oikeen tykkää niistä
jos purkkakuvia ylimääräisenä ottaa yhteyttä minuun ja myy pois. [email protected]
- Anonyymi
Minulla on koko sarja Beatles purkkakuvia hyvässä kunnossa.
70 €. p. 050 64 050 / Jokke, Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138