Purkkakuvat

Miuku

Mistä löytäisin Beatles-purkkakuvia 60-luvulta?

10

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

ovat sellaisia paikkoja mistä niitä voi löytyä kirpparit.
      riippuu missä päin asut. itse olen löytänyt niitä
      mm. hyvinkään levymessujen yhteydessä.

• Tepa

Mikä mahtaa olla niiden käypä arvo ? - itseltäni löytyy vanha 60-luvulla kerätty vihko, jossa on mm. näitä Beatlesin kuvia. (Ei ole myynnissä)

• jussi

euro / kpl on maximi. ja täytyy olla jo hyvin siistikuntoinen. jos on liimattu vihkoon niin arvo on vähemmän.

• GASse

Pidätte mua varmaan ihan tyhmänä, mutta mitä ne purkkakuvat on? Olisi mukava tietää...

• freak-out

60-luvulla kaupoissa oli myytävänä purkkapaketteja, jotka usein sisälsivät jonkin aihepiirin keräilykuvia. Niitä juipit ostelivat hullun lailla saadakseen koko sarjan täyteen. Vaihtarit olivat arvossaan päämäärään pyrittäessä, koska niitähän oli tietenkin jokaisella vähänkin aktiivisella keräilijällä. Beatleskuvat olivat mustavalkoisia ja niissä oli muistaakseni aina jonkun bändin jäsenen nimmari. Purkkapaketti sisälsi useamman kuvan, oiskohan niitä ollut 3-4, joten se oli ainakin halpa harrastus, ellei sitten riistäytynyt käsistä.

Keräilin myös autokuvia, Uudet aseet -sarjaa sekä lätkäpelaajien ja futaajien kuvia. Kaikki ne ovat ikävä kyllä kadonneet ajan saatossa johonkin, toivottavasti oikeaan kotiin.

• kerääjä 52

Katso huuto netistä palsta keräilykuvat. Beatles purkkakuvia löytyy sieltä

• antiikin keräiliä

PR antiikki messut on kyllä aika hyvä paikka löytää yleensä kaikkea tollaista esim. purkkakuvat ite oon löytänyt aika paljon hyvää tavaraa kun keräilen yleensä muissa paikoissa ei ole ollut paljo väkeä niin en ite oikeen tykkää niistä

• Anonyymi

Minulla on koko sarja Beatles purkkakuvia hyvässä kunnossa.
      70 €. p. 050 64 050 / Jokke, Helsinki

• Anonyymi

Sait myytyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      100
      2273
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      221
      1924
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1752
    4. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      101
      1316
    5. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      38
      1220
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1108
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      276
      823
    8. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      180
      681
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      47
      655
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      50
      651
    Aihe