Miksi joskus kun ottaa niin parina seuraavana päivänä jokapaikka on kipeenä, kolottaa kylkiä ja nyt esim. jalat on niin kipeet ettei saa kunnolla nostettua toisen jalan päälle????
Olin kyllä tuiskeessa mutta en niin että muisti ois menny, eli en kaatuillut tai joutunut tappeluun. Joskus ennekin ollut näin, mutta ei läheskään aina.
Mikä tän tekee? Voiko esim. viini (jota nyt tuli lipitettyä aiheuttaa)?
Jokapaikkaa kolottaa?
8
2810
Vastaukset
- medina
sulla on magnesiumin puutos ja varsinkin kankkusessa asia kärjistyy, sillä alkoholi syö elimistöstä mm. magnesiumia.
- teputtaja
Ääreishermot kun tuhoutuu ne kipeilee..lopuksi menee kävely sellaseksi tökkimiseksi!
- kuulee
Olen kuullut tällaista: alkoholi rasittaa munuaisia ja sisäelimiä, joista kipu voi säteillä selkään.
Joskus kovassa krapulassa on ollut salaperäinen selkäkipu...
Toinen mahdollisuus on että sinulla on alkava flunssa, alkoholi polttanut vitamiinit elimistöstäsi. - dr pill
Magnesiumin (Mg) puutos.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000202&posting=22000000010505500 - Älä ruikuta
kuka käskee ryyppäämään? Älä helvetti tule tänne itkemään itse aiheutetuista ongelmista ja kivuista. Pääset niistä lopullisesti kun lopetat ryyppäämisen. Pidä turpas kiinni jos et ole valmis siihen. TUollaisia turhan ruikuttajia on jo muutenkin liikaa.
- gitta
asiallinen,sinun ei.
Miksi luet ylipäänsä tätä palstaa?
Siksi,että voisit purkaa omaa vitutustasi toisiin (ja tekopyhästi) - Älä sinäkään ruikuta
gitta kirjoitti:
asiallinen,sinun ei.
Miksi luet ylipäänsä tätä palstaa?
Siksi,että voisit purkaa omaa vitutustasi toisiin (ja tekopyhästi)vihaan juoppoja ja niiden ruikutuksia. Kirjoitan tänne siksi, että haluan, että he näkevät ettei heidän töppäilynsä ole kaikista hauskaa. Känni ja sen tuomat ongelmat ovat aina itse aiheutettuja joten mitä helvettiä niistä tullaan tänne marisemaan ja sääliä kerjäämään?
- on...
mulla tulee joskus jo siinä vaiheessa kun olen jonkin verran juonut niin kipeäksi yleensä kädet ja hartiat...en sitten tiedä mistä johtuu. kolottaa ihan hirveesti, usein auttaa joku kipugeeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242