Simo Frangenin huumori

Satu

Kaikessa yksinkertaisuudessaan hänen logiikkansa on
hauskaa mielestäni!
Esim.:
1.
Ruotsalaiset ovat saaneet selville, että vesi on välttämätöntä elämälle, nimittäin, jos ei olisi vettä, niin kukaan ei oppisi uimaan, jolloin kaikki hukkuisivat!
2.
Jos ei olisi sähköä, kaikki joutuisivat telkkariakin katsomaan kynttilän valossa !

{ - Pidätkö? - Jos, niin muistatko muita oivalluksia?}

53

2291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sietää

En voi sietää hänen huumoriaan, enkä Kirkan laulamista. Hyvä niin!

• Satu

Minusta se pikku mies on viehättävä. Tampereelle lähdöstäkin osasi tehdä hauskan.

Huumassa oli muunneltuna {pienenä veljeni teekkarivitsikirjasta lukemani juttu} miehestä, joka aamulla katsoi peiliin eikä nähnyt ketään, jolloin hän ajatteli, että oli jo lähtenyt. Päivällä huomasi, että peili oli pudonnut.
        ( Nythän siinä oli peilikaappi auki.)

• mummeliini

laulu on. En minäkään jaksa sitä kuunnella. Se on aivan kauheaa. Laitan radion äänettömälle heti, kun alkaa Kirkan ääni kuulua. En myöskään pidä hänen sisarensa laulutyylistä.

Tiedän kyllä ihmisiä, jotka rakastavat Kirkan ääntä yli kaiken.

Erillaisia olemme me ihmiset ja onneksi löytyy kaikille mieleistä musiikkia.

• Leny
        mummeliini kirjoitti:

laulu on. En minäkään jaksa sitä kuunnella. Se on aivan kauheaa. Laitan radion äänettömälle heti, kun alkaa Kirkan ääni kuulua. En myöskään pidä hänen sisarensa laulutyylistä.

Tiedän kyllä ihmisiä, jotka rakastavat Kirkan ääntä yli kaiken.

Erillaisia olemme me ihmiset ja onneksi löytyy kaikille mieleistä musiikkia.

Juuri tänä aamuna Kirka lauloi ihanasti Surun pyyhit silmistäni pois. Komppi on myös kaunis siinä laulussa. Kirka laulaa antaumuksella, että kaulasuonet pullistuu ja osan äänestä kaiuttaa komean "kolvinsa" (=nenä) kautta.

• ...niin kait huumorinkin saralla....ja musiikin. Frangen on ollut niin kauan esillä, että ehkäpä ideat alkavat olla väkisin tiristettyjä. Jossain haastattelussaan kertoikin, kuinka kovaa työtä, tiimilläkin, sketsien kirjoittaminen saattaa olla. Uskottavaa....yrittäkääpä vaikka itse! :))

Kovaäänisyytensä minua on aina häirinnyt.
        Mutta....täytyyhän miehen olla armoton humoristi, jos maailmanympärimatkan sijaan lähteekin Tampereelle! Tai sitten ei. :D

• sietää
        TiaLiinu kirjoitti:

...niin kait huumorinkin saralla....ja musiikin. Frangen on ollut niin kauan esillä, että ehkäpä ideat alkavat olla väkisin tiristettyjä. Jossain haastattelussaan kertoikin, kuinka kovaa työtä, tiimilläkin, sketsien kirjoittaminen saattaa olla. Uskottavaa....yrittäkääpä vaikka itse! :))

Mutta....täytyyhän miehen olla armoton humoristi, jos maailmanympärimatkan sijaan lähteekin Tampereelle! Tai sitten ei. :D

Minut olisi helppo kiduttaa nopeasti hengiltä.
        Kirkan levy soimaa kovaa ja Frangen vitsiohjelma pakko katseluun!

• Satu
        TiaLiinu kirjoitti:

...niin kait huumorinkin saralla....ja musiikin. Frangen on ollut niin kauan esillä, että ehkäpä ideat alkavat olla väkisin tiristettyjä. Jossain haastattelussaan kertoikin, kuinka kovaa työtä, tiimilläkin, sketsien kirjoittaminen saattaa olla. Uskottavaa....yrittäkääpä vaikka itse! :))

Lähdöt Tampereelle!

• ruokita,

se on ILO , joka elättelee,
        eikä murheiden peltoa kuokita,
        se on LAULU,joka helähtelee!

• Ei minun mieleistä,ja kun sitä tulee tv:stä ja radiosta.Kanavat vaihtuu silloin minulla.

• Satu

- Pidätkö erityyppisestä huumorista? - Kai pidät huumorista? - Mikä on sinun makuusi?

• Satu kirjoitti:

- Pidätkö erityyppisestä huumorista? - Kai pidät huumorista? - Mikä on sinun makuusi?

Kyllähä minä aika kaikki ruokainen olen.mutta en tiedä miks tuo Frangeni ei iske yhtään.hrdvikin ja speden ja sitten englantilaisista löytyy myös mieleisiä.Esim.pokka pitää.

• Iili

Minä en jaksa enää huvittua hänen huumoristaan. Joskus pidin siitä, mutta en enää. Onhan hän sikäli hyvä, ettei hän vilejele alapään huumoria. Hänen hössötyksensä TV:ssä käy hermoille nykyisin.

Täytyy toki myöntää, ettei Suomessa ole paljon muitakaan koomikoita, joita jaksaisin seurata. Frangen ei ole samanlainen lässyn-lässyn-humoristi, kuin jotkut toiset, mistä hänelle kyllä tulee pisteet kotiin.

Suomessa stand-up-komiikka ja muu lavahuumori on lapsenkengissä. Esimerkiksi Ruotsissa sillä on pitkät perinteet. Englannissa ja Amerikassa vielä pitemmät. Suomessa se usein on pelkkää pieruhuumoria tai vastaavaa. (Frangen ei tietenkään edusta sitä tyyliä.)

• Suvi2
        muori67 kirjoitti:

Kyllähä minä aika kaikki ruokainen olen.mutta en tiedä miks tuo Frangeni ei iske yhtään.hrdvikin ja speden ja sitten englantilaisista löytyy myös mieleisiä.Esim.pokka pitää.

mutta kerrassaan mainio on "rouva Hyasintti".

Frangenin huumori on mielestäni juuri siksi kerrassaan lyömätöntä, ettei hänen juttunsa ole valmiiksi märehdittyjä...

Sinänsä en ole koskaan oppinut pitämään Speden ns. huumorista. Se on liian selittelevää.

• Satu
        muori67 kirjoitti:

Eniten ehkä sen, niinkuin kerroin taannoin "Vaarit vauhdissa"-ketjussa. Vaarit vauhdissa on sitä saksalaista, jota en ymmärrä.

Noissa avauksissani minua kiehtoo se takaperoinen logiikka. Kerran eräs työkaverini myöhästyi kokouksesta paljon, hän pyysi anteeksi ja lupasi lähteä vastaavasti saman verran aikaisemmin. Se sopi hänen hauskaan nuoren miehen olemukseensa.

• ii-li
        Suvi2 kirjoitti:

Frangenin huumori on mielestäni juuri siksi kerrassaan lyömätöntä, ettei hänen juttunsa ole valmiiksi märehdittyjä...

Sinänsä en ole koskaan oppinut pitämään Speden ns. huumorista. Se on liian selittelevää.

Neloselta tuli ensimmäisen tuotantokauden jaksot, mutta siihen se sitten tyssäsi. "Pokka pitää"-sarja on tullut uusintana kolme tai neljä kertaa, eikä se ole menettänyt mitään hauskuudestaan kaikista uusinnoista huolimatta.

Tyttökultien käsikirkoittajat olivat todella hyviä. Näyttelijät olivat oikeasti vanhoja, ja he itse asiassa esittivät paljon nuorempia kuin olivat siviilielämässä. Sarjan loppuessa Rose oli yli 75-vuotias. Blance sairastui rintasyöpään. Sophia oli toiseksi nuorin koko porukasta.

Nauhoitin paljon jaksoja Tyttökullat-sarjasta. Opiskelin sen avulla englantia. Se oli aivan loistava englanninkielen opiskeluun: Dorothy oli englannin kielen opettaja, Rose niin tyhmä, että käsitti kaikki sanonnat kirjaimellisesti. Saan kiittää Tyttökultia siitä, että nykyisin englannin puhekielen sanavarastoni ja sanontojen osaamiseni on paljon parempi kuin työtovereillani.

• ii-li kirjoitti:

Neloselta tuli ensimmäisen tuotantokauden jaksot, mutta siihen se sitten tyssäsi. "Pokka pitää"-sarja on tullut uusintana kolme tai neljä kertaa, eikä se ole menettänyt mitään hauskuudestaan kaikista uusinnoista huolimatta.

Tyttökultien käsikirkoittajat olivat todella hyviä. Näyttelijät olivat oikeasti vanhoja, ja he itse asiassa esittivät paljon nuorempia kuin olivat siviilielämässä. Sarjan loppuessa Rose oli yli 75-vuotias. Blance sairastui rintasyöpään. Sophia oli toiseksi nuorin koko porukasta.

Nauhoitin paljon jaksoja Tyttökullat-sarjasta. Opiskelin sen avulla englantia. Se oli aivan loistava englanninkielen opiskeluun: Dorothy oli englannin kielen opettaja, Rose niin tyhmä, että käsitti kaikki sanonnat kirjaimellisesti. Saan kiittää Tyttökultia siitä, että nykyisin englannin puhekielen sanavarastoni ja sanontojen osaamiseni on paljon parempi kuin työtovereillani.

Toinen jalka haudassa !!!!

• Satu
        ii-li kirjoitti:

fraaseja käytetään koko ajan.

Tyttökullat oli lajissaan hauska, pidin tosi paljoa.

• Satu
        Suvi2 kirjoitti:

...tai siis sanoit, ettet koskaan oppinut pitämään Spedestä, niin minulle taas kävi niin päin, että joskus Pula-ahon aikoihin todella pidin hänestä. Samaan aikaan oli se baari-juttu: mies meni ruokalaan ja tilasi hernekeiton. Sitten hän muutti mielensä ja sanoi, että ottaakin lihakeiton. Kun maksun aika tuli, hän sanoi vaihtaneensa ruuan sillä hernekeitolla. "Mutta ettehän te sitäkään maksanut!" "En minä sitä syönytkään!"

Niin, silloin se nauratti. Mutta vähitellen kävi niin, että en ollenkaan hänen jutuistaan pitänyt. Ja niitä elokuvia en ole katsonut ensimmäistäkään. TV:ssäkin väistän aina ne.

• mummeliini
        ii-li kirjoitti:

Se sarja oli minusta todella huumorijuttu. Samoin Tyttökullat, niin myös tuo mainitsemasi Pokka pitää. Hyasinthy (oliko noin?) jaksaa aina naurattaa snobbailullaan.

Simo Frangenia en ole koskaan sietänyt. Yliampuva tyyli ei jaksa naurattaa.

En myöskään kaikista Pirkka P. Peteliuksenkaan huumorityylistä pidä. Joskus aika teennäistä.

Suomalaisista tämänhetkisistä ehkä ohjelma "Se on siinä" huvittaa minua. Poikien lohkaisut ovat joskus oikein piristäviä

Mutta niinhän se on, että makuja on monenlaisia,
        ja mukavahan on, että kaikille löytyy omanlaisensa naurattaja.

• Leny
        mummeliini kirjoitti:

Se sarja oli minusta todella huumorijuttu. Samoin Tyttökullat, niin myös tuo mainitsemasi Pokka pitää. Hyasinthy (oliko noin?) jaksaa aina naurattaa snobbailullaan.

Simo Frangenia en ole koskaan sietänyt. Yliampuva tyyli ei jaksa naurattaa.

En myöskään kaikista Pirkka P. Peteliuksenkaan huumorityylistä pidä. Joskus aika teennäistä.

Suomalaisista tämänhetkisistä ehkä ohjelma "Se on siinä" huvittaa minua. Poikien lohkaisut ovat joskus oikein piristäviä

Mutta niinhän se on, että makuja on monenlaisia,
        ja mukavahan on, että kaikille löytyy omanlaisensa naurattaja.

Mutta mikä se hänen kimeä-ääninen vaimonsa oli nimeltään? Hän sai niin kovasti huolestuneen ilmeen syntymään naamallensa, joka suli ihanaan hymyyn.

• Muuten tosi hyvä
        Leny kirjoitti:

Mutta mikä se hänen kimeä-ääninen vaimonsa oli nimeltään? Hän sai niin kovasti huolestuneen ilmeen syntymään naamallensa, joka suli ihanaan hymyyn.

luonnenäyttelijä oikeasti!

• Leny
        Muuten tosi hyvä kirjoitti:

luonnenäyttelijä oikeasti!

En ole nähnyt häntä missään muussa filmissä, mutta tuossa osassa oli pistämätön. Rakasti Artsiaan ja oli pitkämielinen Artsin äksyilylle loputtomiin.

• Klara*
        ii-li kirjoitti:

Etkö ole huomannut, että Tyttökullat tulee taas Neloselta? Torstaisin puoli kuudelta.

On nimittäin myös minun lempinaurattajani.

Maanalainen armeija tuli joskus ykköseltä tai kakkoselta, se oli hulvattoman hauska.

• ii-li
        Klara* kirjoitti:

Etkö ole huomannut, että Tyttökullat tulee taas Neloselta? Torstaisin puoli kuudelta.

On nimittäin myös minun lempinaurattajani.

Maanalainen armeija tuli joskus ykköseltä tai kakkoselta, se oli hulvattoman hauska.

Seurasin pitkään, alkaako se vielä, mutta aina Nelonen ilmoittelin vain sarjasta "Vaimoni on noita".

Töytyy taas ruveta nauhoittamaan. Toisella tuotantokaudella oli yksi jakso, joka oli tosihauska, mutta en saanut sitä koskaan nauhalle.

• ii-li
        Satu kirjoitti:

...tai siis sanoit, ettet koskaan oppinut pitämään Spedestä, niin minulle taas kävi niin päin, että joskus Pula-ahon aikoihin todella pidin hänestä. Samaan aikaan oli se baari-juttu: mies meni ruokalaan ja tilasi hernekeiton. Sitten hän muutti mielensä ja sanoi, että ottaakin lihakeiton. Kun maksun aika tuli, hän sanoi vaihtaneensa ruuan sillä hernekeitolla. "Mutta ettehän te sitäkään maksanut!" "En minä sitä syönytkään!"

Niin, silloin se nauratti. Mutta vähitellen kävi niin, että en ollenkaan hänen jutuistaan pitänyt. Ja niitä elokuvia en ole katsonut ensimmäistäkään. TV:ssäkin väistän aina ne.

Speden pitkissä filmeissä oli aina se ongelma, että ne oli tehty liian vähällä rahalla. Se näkyi ihan kaikesta. Sen vuoksi ne vaikuttivat niin amatöörimäisiltä. Usein huomasi senkin, ettei joissakin kohtauksissa ollut minkäänlaista käsikirjoitusta.

• Kummaa

Muutenkin ärsyttävä koko hemmo,on kuin olisi koko ajan vaikutuksen alaisena!

• Minä olen nähtävästi sen ikäluokan ihmisiä ettei se pure minuun,vaikka olen kyllä ollut sellaisesa ammatissa että on pitänyt tottua vaikka mihin.

• ÄLLÖTTÄVÄ TYYPPI!
        muori67 kirjoitti:

Minä olen nähtävästi sen ikäluokan ihmisiä ettei se pure minuun,vaikka olen kyllä ollut sellaisesa ammatissa että on pitänyt tottua vaikka mihin.

HYI!!! Ja vielä naimisissa tämän vihreän hasisnaisen kanssa!

• huolestunut*
        ÄLLÖTTÄVÄ TYYPPI! kirjoitti:

HYI!!! Ja vielä naimisissa tämän vihreän hasisnaisen kanssa!

Puuttumatta Simoon, niin miksi omaksi nimimerkiksi laitoit ÄLLÖTTÄVÄ TYYPPI? Jos tunnet noin suurta itseinhoa, niin asiasi ovat huonolla tolalla.

• Leny

Frangenin huumori perustuu sanaseppoiluun. Mutta ilmeitä on vain kaksi tai kolme. Muu ei hänessä naurata, kuin "Minä menen Tampereelle".
      Eipä ole TV:ssä kunnon koomikoita nykyään näkynyt. Toista olivat Pertsa Reposen sketsit, joissa mm. Valkama, Siimes, Kinnunen, Haavisto, Ahvo ja Saarela näyttelivät. Pirkka-Pekka Petelius loi myös ikimuistettavat hahmonsa.
      Pokka pitää on myös suosikkini. Niin ja Pitkän-Jussin majatalo vielä.

• minä hokasinkin.Team Ahma,Kyllähän niitä löytyy kun upeaa oikein miettimää.Tämä oma "tietsikka"kun kelaa.

• Satu

ja milloin?

No, TV- ohjelmat ovat tottakai olemassa, kaipa niistä löytyy.

Ja sitten se Uutisvuoto, kyllähän se joskus naurattaa. Mikäs siinä olikaan viime kerralla niin hyvä, jotain , mitä Peter sanoi... Nyt ei tule mieleen.

• Leny
        Satu kirjoitti:

ja milloin?

Ja sitten se Uutisvuoto, kyllähän se joskus naurattaa. Mikäs siinä olikaan viime kerralla niin hyvä, jotain , mitä Peter sanoi... Nyt ei tule mieleen.

Voi kun tulisikin taas uusintana. Ei tule nyt missään. Se on englantilainen sarja. Mainio se pitkä miesnäyttelijä sekä ne muutkin tyypit.

• ii-li
        Satu kirjoitti:

ja milloin?

Siitä minä tykkään.

Uutisvuodon suosio oli täysi yllätys TV 1:lle. Se ei edes osannut odottaa, että formaatti saa niin suuren suosion. Käsikirjoittajat ovat tosi hyviä.

• mummeliini
        ii-li kirjoitti:

Siitä minä tykkään.

Uutisvuodon suosio oli täysi yllätys TV 1:lle. Se ei edes osannut odottaa, että formaatti saa niin suuren suosion. Käsikirjoittajat ovat tosi hyviä.

Uutisvuotoa en jätä minäkään väliin, jos suinkin on mahdollista olla TV:n äärellä. Peter, Tommy ja Jari, he kaikki ovat lahjakkaita jutun iskijöitä. Se jaksaa aina yllättää ja naurattaa.

• Hintriika
        ii-li kirjoitti:

Siitä minä tykkään.

Uutisvuoto on pakko katsoa joka lauantai-ilta! Se on nykyajan tv-viihteen parhaimmistoa. Tosin hauskuuden aste on paljon riippuvainen vierailijoista. Vakiojäsenet tietenkin sen huulenheittonsa osaavat, mutta jos vieraatkin osaavat, niin on kaksinkertaisesti hauskaa!

• Risuparta
        Hintriika kirjoitti:

Uutisvuoto on pakko katsoa joka lauantai-ilta! Se on nykyajan tv-viihteen parhaimmistoa. Tosin hauskuuden aste on paljon riippuvainen vierailijoista. Vakiojäsenet tietenkin sen huulenheittonsa osaavat, mutta jos vieraatkin osaavat, niin on kaksinkertaisesti hauskaa!

voiettä monet naurut. Repe ja Eemeli.Reinikainen yliveto. Esa Pakarinen onhan noita. Mennään bussilla.

• Risuparta kirjoitti:

voiettä monet naurut. Repe ja Eemeli.Reinikainen yliveto. Esa Pakarinen onhan noita. Mennään bussilla.

pelkäsin kun nukahdin ennen aikojani.piti tulla nyt lukemaan tänne.Lucy show,Artsin vaimo oli muistaakseni Edith,vävy Läskipää.

• Satu
        Leny kirjoitti:

Voi kun tulisikin taas uusintana. Ei tule nyt missään. Se on englantilainen sarja. Mainio se pitkä miesnäyttelijä sekä ne muutkin tyypit.

Hyvin nukutun yön jälkeen tuntuu aika kummalta se, miten innostuin eilen näistä huumorijutuista, mutta tosi kyllä on, että aivan pikku tytöstä alkaen on huumori ollut minulle mieleen. - Parhaitten ystävieni kanssa olen aina nauranut paljon. - Että luonteessa kai, ja geeneissä, sillä kyllä molemmat isot veljeni ovat myös aina huumorilla asioihin suhtautuneet.

Simo jakaa voimakkaasti mielipiteitä, näinhän oli odotettavissa. Toinen Simo, eli viime vuonna lastenohjelmissa esiintynyt Simo-taikuri, on toinen suosikkini! Kuulostanee hassulta, mutta pidän hänestäkin tosi paljon.

• Satu
        Risuparta kirjoitti:

ja kyllä vieläkin pidän jopa joistain hauskoista mainospaloista, joissa hän on mukana.
        {Että kaikkien mainoksienkaan ei siis tarvi olla ihan sietämättömiä. Tosin niissäkin löytyy.}

• hymyhuuli
        Satu kirjoitti:

ja kyllä vieläkin pidän jopa joistain hauskoista mainospaloista, joissa hän on mukana.
        {Että kaikkien mainoksienkaan ei siis tarvi olla ihan sietämättömiä. Tosin niissäkin löytyy.}

P-P:n esiintyessä mainoksissa saan hymyhuulet, muutenhan ne ovat yleensä ärsyttäviä häiriötekijöitä.

Ja mitä olisikaan lauantai-ilta ilman Uutisvuotoa!!!:)

• mummeliini
        Hintriika kirjoitti:

eräs Uutisvuoto, jossa Rosa Meriläinen oli vieraana. Rosa nauroi niin herakasti, että lienenkö koskaan niin makeasti nauranut, kuin silloin. Tarttuva nauru on Rosalla. On muuten Simo Frangenin avopuoliso. Heillä lienee yhdessä hauskaa.

• Satu
        mummeliini kirjoitti:

eräs Uutisvuoto, jossa Rosa Meriläinen oli vieraana. Rosa nauroi niin herakasti, että lienenkö koskaan niin makeasti nauranut, kuin silloin. Tarttuva nauru on Rosalla. On muuten Simo Frangenin avopuoliso. Heillä lienee yhdessä hauskaa.

tarttuva, raikas...
        Hän on varmaan mainettaan parempi nainen, näin ajattelen.
        Milloin hänelle syntyy se lapsonen?

• Iili
        Hintriika kirjoitti:

Sen nimi oli EVVK tai jotain. Se oli surkea kopio Uutisvuodosta. Työpaikkakeskusteluissa ainoat kommentit olivat ne, joissa kerrottiin, missä juontaja oli viimeksi nähty öykkäröimässä juovuspäissään.

Jollakin TV-keskustelusivulla, olikohan se peräti Nelosen omilla, ohjelma haukuttiin lyttyyn kymmenien kirjoittajien voimin.

• sisko

Minä olen kyllä aivan otettu Simosta.
      En voi olla katsomatta hänen shoutaan, jos vain olen kotona.
      Kirkaa en minäkään voi kuunnella, mutta Topi Sorsakoski on taas jotain, kun vain ei tarvitse katsoa, kuunnella vain.

• isoäiti**

Dame Edna on suosikkini.
      Valitettavasti hänen huumorinsa on joskus
      niin Australiaan ja Britanniaan sidottu,
      että osa jää ymmärtämättä,
      jollei tunne paikallisia ympyröitä.

Mr Beanilla on myös joitakin loistavia juttuja.

Kojon mietiskelyistä pidän myös.

Olikohan se *Yksinäinen matkailija*, joka
      muinoin turinoi mukavasti.
      En muista enää edes tyypin nimeä.

• Satu

Oliko hän tuo mieshenkilö, joka oli "ylipukeutunut" sanan täydessä merkityksessä?

• Leny

Se "Satunnainen matkailija" oli Juhani Mäkelä.

• Iili
        Satu kirjoitti:

Oliko hän tuo mieshenkilö, joka oli "ylipukeutunut" sanan täydessä merkityksessä?

Hän jatkaa ikiaikaista brittiläistä varieteetraditiota. Englannissa hänen sorttisiaan lavakoomikkoja on ollut ainakin 150 vuotta.

TV:stä tuli kerran kokoillan elokuva, jossa Dame Edna esiintyi sekä Ednana että miehenä. Elokuva oli huono. Lavashown paras puoli on aina siinä, että se loppuu lyhyeen. Pitkitettynä siitä tulee vain tylsä.

• isoäiti**

saattoi muuten olla *Satunnainen matkailija*

• SatuK

Hänellä oli omintakeinen tapansa kirjoitella, muutta en muista häntä TV:stä.

• Leny

Pitänee katsoa kakkoselta 19.25 se saksalais sketsisarja. Millainen se on tänään. Viimeksi ei ollut erikoisen hyvä.

• Satu

tuossa otsikossasi! ;}

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      212
      7480
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      58
      2933
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      192
      2343
    4. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1753
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      165
      1712
    6. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      20
      1396
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      75
      1251
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      38
      1173
    9. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      27
      1155
    10. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      50
      1029
    Aihe