Mikä olisi monipuolisin ja laadukkain tallentava DVD-soitin n. 300 euron hintaluokassa?
Paras tallentava DVD-soitin..?
5
12095
Vastaukset
- Sony-mies
No ensinnäkin suosittelen että ostat tallentimen kovalevyllä, se on aivan ehdoton käyttömukavuuden sekä jälkieditoinnin kannalta, tosin hinta on sitten korkeampi.
Yksi parhaista laitteista on Sony RDR-HX710, siinä on 160 Gb kovalevy mutta sitä saa myös 80 Gb kovalevyllä (Sony RDR-HXjotain) joka sekin on riittävä. Hintz tuolla 710:lla on noin 450-600e riippuen mistä ostat.
Mikäli budjetti ei anna varaa tuolle niin lupaa ettet osta Phillipsiä, Thompsonia tai muuta lelumerkkiä, saat vain päänsäryn itsellesi.
Panasonicilla on myös laadukkaat tuotteet ja hieman Sonyä edullisemmat.
Surffaile eri sivuilla, laita vaikka googleen hakusanaksi "tallentava dvd" tai vastaavaa ja lue keskustelufoorumeita.- ...suosittelen
Panasonicia tai JVC:tä ilman kovalevyä. Siihen rinnalle Topfieldin tallentava digiboksi. Itse päädyin tällaiseen kun uusin laitteistoja...
- petekki1
Suosittelen Pioneeria. Itselläni on DVR-520-H (80G.) ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Kyseisestä mallista on tullut jo uudempi versio (530?).
Ehdottomasti pitää olla KOVA levy!!! Kuten edellinen kirjoittaja mainitsi.
HiFi-lehdessä taisi olla tän vuoden puolella näitä laitteita testissä ja jos nyt oikein muistan niin Pioneeri voitti sen??? - Pekka
Sony, Pioneer, Panasonic ovat kaikki hyviä merkkejä. Itse ostin Sonyn, kun siihen merkkiin olen tykästynyt.
Katso hintoja www.vertaa.fi tai www.mbnet.fi/hintavertailu.
Halvimmalla saat tilaamalla jostain nettikaupasta, esim. Pixmaniasta. Sonyyn ainakin saa suomenkieliset käyttöohjeet Sonyn sivuilta, joten ei niiden takia kannata maksaa liikaa ostamalla Suomesta.- moltsu
Eikä tarvitse katua ja ihmetellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803