Mikä olisi monipuolisin ja laadukkain tallentava DVD-soitin n. 300 euron hintaluokassa?
Paras tallentava DVD-soitin..?
5
12141
Vastaukset
- Sony-mies
No ensinnäkin suosittelen että ostat tallentimen kovalevyllä, se on aivan ehdoton käyttömukavuuden sekä jälkieditoinnin kannalta, tosin hinta on sitten korkeampi.
Yksi parhaista laitteista on Sony RDR-HX710, siinä on 160 Gb kovalevy mutta sitä saa myös 80 Gb kovalevyllä (Sony RDR-HXjotain) joka sekin on riittävä. Hintz tuolla 710:lla on noin 450-600e riippuen mistä ostat.
Mikäli budjetti ei anna varaa tuolle niin lupaa ettet osta Phillipsiä, Thompsonia tai muuta lelumerkkiä, saat vain päänsäryn itsellesi.
Panasonicilla on myös laadukkaat tuotteet ja hieman Sonyä edullisemmat.
Surffaile eri sivuilla, laita vaikka googleen hakusanaksi "tallentava dvd" tai vastaavaa ja lue keskustelufoorumeita.- ...suosittelen
Panasonicia tai JVC:tä ilman kovalevyä. Siihen rinnalle Topfieldin tallentava digiboksi. Itse päädyin tällaiseen kun uusin laitteistoja...
- petekki1
Suosittelen Pioneeria. Itselläni on DVR-520-H (80G.) ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Kyseisestä mallista on tullut jo uudempi versio (530?).
Ehdottomasti pitää olla KOVA levy!!! Kuten edellinen kirjoittaja mainitsi.
HiFi-lehdessä taisi olla tän vuoden puolella näitä laitteita testissä ja jos nyt oikein muistan niin Pioneeri voitti sen??? - Pekka
Sony, Pioneer, Panasonic ovat kaikki hyviä merkkejä. Itse ostin Sonyn, kun siihen merkkiin olen tykästynyt.
Katso hintoja www.vertaa.fi tai www.mbnet.fi/hintavertailu.
Halvimmalla saat tilaamalla jostain nettikaupasta, esim. Pixmaniasta. Sonyyn ainakin saa suomenkieliset käyttöohjeet Sonyn sivuilta, joten ei niiden takia kannata maksaa liikaa ostamalla Suomesta.- moltsu
Eikä tarvitse katua ja ihmetellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161