Anna Eriksson

VeeKoo

Anna Erikssonin uusin hitti sai hämähäkit hiipimään selkäpiitä pitkin.
Se nyt vain on niin hyvä.
Kyllä pojat tietää...

5

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En muista kuulleeni mitään "Kaikista kasvoista" levyn jälkeen. Voitko informoida?

      • hymy

        Anna Erikssonilta ilmestyy uusi levy 26.10.Levyn nimi on "Sinusta sinuun".Ja tuolta levyltä on julkaistu yksi sinkkubiisi "Ei se mennyt niin",jota on soitettu ainakin iskelmässä!!


      • hymy kirjoitti:

        Anna Erikssonilta ilmestyy uusi levy 26.10.Levyn nimi on "Sinusta sinuun".Ja tuolta levyltä on julkaistu yksi sinkkubiisi "Ei se mennyt niin",jota on soitettu ainakin iskelmässä!!

        Onko mitään aikaa jolloin iskelmäradiota kannattaa kuunnella erityisesti jotta kuulee ton biisin? Itse olen lähinnä illat klo 21- ja launtaina sekä sunnuntaina kotona.

        Toisaalta...kyllä jaksan odottaa 26.10 asti...ehkä...

        Just viikko pari sitten ostin Annan kokoelman sekä "Kaikista kasvoista". Oon kyllä kuullut Annan kaikki albumit.


      • hymy
        UnOpened82 kirjoitti:

        Onko mitään aikaa jolloin iskelmäradiota kannattaa kuunnella erityisesti jotta kuulee ton biisin? Itse olen lähinnä illat klo 21- ja launtaina sekä sunnuntaina kotona.

        Toisaalta...kyllä jaksan odottaa 26.10 asti...ehkä...

        Just viikko pari sitten ostin Annan kokoelman sekä "Kaikista kasvoista". Oon kyllä kuullut Annan kaikki albumit.

        Itsekin jo kovasti odottelen tota Annan uutta levyä!!
        En tiedä tarkempaa aikaa jolloin Iskelmästä mahdollisesti soitettaisiin tuo "Ei se mennyt niin"-kappale.Paitsi tuo kappale kyllä nousi lauantaina Iskelmän listalla kahdeksanneksi eli keskiviikkona,muistaakseni klo:18:n jälkeen tulee kahdeksan kärjessä-listaohjelma eli silloin se pitäisi radiosta tulla ja samoin tuo ohjelma tulee myös sunnuntai-iltana n. klo:20!


      • hymy kirjoitti:

        Itsekin jo kovasti odottelen tota Annan uutta levyä!!
        En tiedä tarkempaa aikaa jolloin Iskelmästä mahdollisesti soitettaisiin tuo "Ei se mennyt niin"-kappale.Paitsi tuo kappale kyllä nousi lauantaina Iskelmän listalla kahdeksanneksi eli keskiviikkona,muistaakseni klo:18:n jälkeen tulee kahdeksan kärjessä-listaohjelma eli silloin se pitäisi radiosta tulla ja samoin tuo ohjelma tulee myös sunnuntai-iltana n. klo:20!

        Kello 18 meni ohi viime iltana, mutta onneksi aukaisin radion 19:30 jälkeen edes. Sieltä tuli vähän ennen klo 20:tä biisi "Lintu", joka mielestäni oli erittäin loistava kappale: mielenkiintoiset sanoitukset ja Annan ääni pääsi oikeuksiinsa. Kyllä toi biisi nyt vähäksi aikaa riittää, jos uuteen levyyn kun ei enää niin hirveästi aikaa ole. Ajatellin kyllä kuunnella iskelmää sunnuntaina jos vaikka sieltä sattuu tulemaan "Ei se mennyt niin". Melko varmasti tulee ostettua uusi levy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe