Eini rulettaa!

iskelmä82

Mun mielestä Eini on tosi hyvä! Etenkin uudet biisit saa syttymään! Einin Eka on kuitenkin mun lempparini. Muita Eini-faneja?

6

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loviisa

      Minä ainakin tykkään todella paljon - sekä vanhoista että uudesta kappaleesta!
      Siinä on "vanha rouva", joka on edelleen voimissaan ja vauhdissa - keikoilla on mahtava meno päällä!!!

      • Nimetön

        keikalle torstai-iltana lähtevällä laivalla. Toivon että soittaa mahdollisemman monelta levyltä uusia kappaleita.


      • Nimetön kirjoitti:

        keikalle torstai-iltana lähtevällä laivalla. Toivon että soittaa mahdollisemman monelta levyltä uusia kappaleita.

        Siis soittaa mahdollisimman monelta levyltä biisejä SEKÄ uusia kappaleita.

        Kellot käy
        On onnemme yhteinen

        ois kivoja kuulla...saa nähdä miten käypi...


      • Janssonska

        Eini on fiksu ja ammattinsa osaava lady! Hänestä ei ole koskaan mitään paskajuttuja liikkeellä eikä keiku aikakausilehtien palstoilla antamassa sohvannurkka-haastatteluja. Kerrassaan fiksu nainen ja keikoillakin aina kohtelias!


      • Janssonska kirjoitti:

        Eini on fiksu ja ammattinsa osaava lady! Hänestä ei ole koskaan mitään paskajuttuja liikkeellä eikä keiku aikakausilehtien palstoilla antamassa sohvannurkka-haastatteluja. Kerrassaan fiksu nainen ja keikoillakin aina kohtelias!

        Olinkin torstaina-perjantaina keikalla. Tosi hyvä keikka olikin..tai siis kaksi keikkaa. Sain nimmarin levyn kanteen ja korttiin. Juttelin jotain hänen kanssaan. Upeaa!!! Hän on tosi miellyttävä (monella tavalla)!!!


      • *SuklaaRae*
        UnOpened82 kirjoitti:

        Olinkin torstaina-perjantaina keikalla. Tosi hyvä keikka olikin..tai siis kaksi keikkaa. Sain nimmarin levyn kanteen ja korttiin. Juttelin jotain hänen kanssaan. Upeaa!!! Hän on tosi miellyttävä (monella tavalla)!!!

        Mä olin keikalla la-su ja Einillä oli aivan mahtava bilekeikka illalla!! Tosi hienoa oli kyllä olla ja jengi lähti ihan täysillä mukaan bailaamaan ja Eini veti kovaa ja korkeelta!!!

        Tosi hieno reissu oli kyllä!!

        Eini oli erittäin ihana ja sympaattinen kaikille ihmisille ja faneille keikan jälkeen sunnuntaina! Siinä on ihanan energinen ja iloinen pakkaus, Aika pakkaus!!

        Ei todellakaan ole Einille pissa noussut päähän, eikä myöskään päällistele joka lehden sivuilla antamassa jonnin joutavia haastatteluja!!

        EINILLE HALEJA!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe