olen muuttanut pari viikkoa sitten saloon. Entisellä asuinpaikkakunnallani oli muutama karaoke-räkälä,mutta kun tykkään laulaa niin niissä kävin. Miten on täällä Salossa? Onko hyviä karaokepaikkoja? Esim.? Mitä mieltä?
karaoke!?
9
3146
Vastaukset
- Ville
Sitähän tarjoillaan seuraavasti :
MA - TI Music Bar Z
KE, PE, LA Rikala, Public Corner
TO, SU Vanha mestari
Joki baarissa ilmeisesti on pe-su mutta sinne en välttämättä menisi.. nuo on kaikki hyviä paikkoja. - Kära Åke
Karaoke on japanilaisten kosto hävitystä toisesta maailmansodasta.
- !!!!!
jokibaaris on karaoke ke,pe ja la... itte ainaki käyn siellä mieluummin ku esim.music barZ... zetas pyörii oma pieni rinki. ulkopuolisen on melkeen mahdoton päästä siihen sisälle! joki on ihan ok paikka ja vanha mestari. molemmis mahtavat karaoke vetäjät...
- laulaa
Music Bar Z on hyvä paikka ja siel voi laulaa ma ja ti.Kyl sinne sisälle pääsee ja ai et se yksi portsari on söpö.
- nnnn
laulaa kirjoitti:
Music Bar Z on hyvä paikka ja siel voi laulaa ma ja ti.Kyl sinne sisälle pääsee ja ai et se yksi portsari on söpö.
Siel on melkein kaikki portsarit söpöi. Sen takia siel onki kiva käydä xD
- minkä ikäinen
olet...jos olet jo vanhempi, niin Paradais Gardeniin tai Halikon Nemoon karaokea vetämään...
- Izmole
Kiinnostaako sinua laulaminen elävän musiikin mukana? Kosketinsoittaja vailla harjoittelukaveria.
Mailailehan: [email protected] lisää listaan pe ja la penan saluuna.
- rocks of pitis
jo 80-luvulla.?.. Tiedätkö, milloin perustettu? Tuli silloin pyörittyä Salon nurkilla, mutta en siellä. Muistan vaan, että semmonen oli, samoin Polle-kahvila. Onko sitä vielä? Tänä päivänä mä myös laulelen karaokea, joten ehkä joku päivä poikkean Penan Saluunan estradille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406