Syyt Rammsteinin parhuuteen

diabolos

Kuuntelen paljon muutakin metallia, mutta kyllä Rammstein vetää pisimmän korren. Syitä:

1. Laulajan ääni ja kieli. Juuri oikeanlaista jylhyyttä.

2. Kappaleiden monipuolisuus. Niin kauniita hitaampia kappaleita, Amerikan kaltaista perusheviä, Du riechst so gutin kaltaisia klassisen musiikin kaltaisia kappaleita sekä Du hastin kaltaisia diskojumputuksen suuntaan meneviä kappaleita.

3. Videot. Ihan musiikki maailman parhaita vidoita. Omaan top 10:iin ein mahtuisi Rammsteinin viedoiden lisäksi muita kuin Foo fightersin "Low" ja parit Mansonit.

4. Live-esiintyminen. En ole kylläkään nähnyt live-esiintymisiä kuin dvd:ltä ja televisiosta, mutta niidenkin perusteella voi jo päätellä pändin esiintymisen olevan rutkasti valtaviraa tyylikkäämpää.

5. Kappaleiden sanat. Sopivat synkkiä ja kieroutuneita (osassa kappaleita).

9

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petrozza

      Rammstein on tylsää industrialia, jolla on ylimieliset fanit.

      • kommentoimaan,

        liekö sitä ylimielisyyttä.....


      • diabolos

        sen hienouden tajutakseen tarvitsee hieman ylimielisyyttä


    • Hauska...

      Aika hauska taivutus, parhuuteen hahaha.

      • diabolos

        Olen tunnetusti hauska mies.


    • rammari

      Rammsteinilla on mahtava musiikki ja Tillin lauluääni on jykevä ja voimakas. Lisäksi Saksan kieli sopii raskaaseen rockiin todella hyvin.

      Eilenkin aamulenkillä laitoin cd:t korville ja "Sonne" kuulosti todella hienolta kuulaassa syysaamussa. Mahtava tunne!

      Kehotan niitä jotka eivät Rammsteinista pidä, hakemaan vibansa muualta. Kuunnelkaa Metallicaa tai Mattia ja Teppoa, mulle se on sama. En kuitenkaan tule haukkumaan teidän makuanne, jos niistä viboja saatte. Mulle vaan Rammstein on se ainoa oikea.

      Löysin netistä kappaleen "Das Modell", ja jopa mieheni pitää siitä, vaikkei nuori enää olekaan ja muuten tykkää Hectorista, Kari Tapiosta jne.

      Jos Rammsteinin musiikki on niin paskaa, niin ihmettelen, miksi sen keikat on usein loppuunmyytyjä niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Tuskinpa jättimäisiä kiertueita järjestettäisiin vain muutaman fanin takia.

      Kohtahan se nähdään, kun uusi levy pukkaa ilmoille. Veikkaanpa sen menevän heti listaykköseksi kuten Reise, Reise teki.

      Eniten mua ihmetyttää, miten nämä valittajat aina löytävät tänne Rammsteinin sivuille. Heidän täytyy käydä täällä päivittäin katsomassa milloin joku kirjoittaa uuden otsikon Rammsteinista. Onkohan kerrostalokyttääjien tilalle tullut uudet "nettiotsikkokyttääjät"? ;)

      • jee..

        Orkesteri on todella kiinnostava. Niitä taitaa harmittaa, jotka eivät ymmärrä, miksi. ;)


    • Roman.Durak

      Löysi meikäläinenkin "vanhalla" iällä Rammsteinin. Enkä yhtään ole pettynyt. Tulipahan musiikkimakuun repertuaaria lisää.

      • Veteraanifani

        No kyllä se neljävitoseenkin uppoaa kuin metrinen halko. On tullut fanitettua jostain 90 luvun lopusta asti. Tosin ei bändin jäsenetkään mitään teinejä ole:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe