VESIMIEHET HOI!!!

vastauksia

Kertokaahan te vesimiehet mikä teitä jousimiehessä viehättää? Mikä on se joka saa näillä kahdella kemian pelaamaan? -vai saako??

11

3026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wassermann

      ei minua ainakaan jousimiehet viehätä. vesimiehethän sopivat astrologian mukaan parhaiten vaa'an ja kaksosten kanssa ja tietty vesimiesten. ja kokemuksesta voin sanoa että totta on!

      • jousimies

        eikö jousimiehet ole aikalailla samankaltaisia kuin kaksoset?


      • Wassermann
        jousimies kirjoitti:

        eikö jousimiehet ole aikalailla samankaltaisia kuin kaksoset?

        viittasin edellä lähinnä siihen ketkä sopii vesimiehelle astrologisesti parhaiten eli saman elementin (Ilman) merkit. kyllähän ne merkit saattavat toisiaan muistuttaa enemmän tai vähemmän.


    • Vattukvinna

      Seurustelin jousimiesmiehen kanssa ja sovittiin yhteen kuin paita ja peppu, oli ymmärrystä ja kemiaa ja kumpikin vähän boheemi luonteeltaan. Valitettavasti mies kuoli melko nuorena. Suhteemme vahvisti käsitystäni vesimiehen ja jousimiehen yhteensopivuudesta.

    • Kissavesimies

      Seurustelin todella lyhyen ajan jousimiehen kanssa. Hän oli tuntunut jo pikään aiemmin kemiaani sopivaksi tyypiksi. Itse asiassa hän sitten tylysti lopetti ja sanoi selitykseksi vain, että minulta oli tullut vääränlaisia lauseita... Se sitten siitä, lauserakenteista ei tullut sen enempää selityksiä. Kaveria ei sen jälkeen ole näkynyt missään.

    • aquarian

      Hei. Olen itse sekä aurinko - että kuumerkiltäni vesimies. Kaikki lukemani luonneanalyysit kohdallani pitävät kirjaimellisesti paikkansa. Ihmeellistä! Olen kyllä lukenut horoskooppiluonneanalyysejä muistakin merkeistä, mutta viimeistään kolmas väittämä menee metsään..

      Naiseni on jousimies, olemme pitäneet yhtä kymmenisen vuotta ja välillä menee loistavasti, välillä päin pers...

      Naiseni on itsenäinen individuaali, kuten minäkin. Vahvat ovat mielipiteet kummallakin ja usein menevät vielä ristiin.

      Ehkäpä jutun juju onkin siinä, että naisessani on haastetta, aina ei saa pil..a vaikka kuinka yrittäisi olla hurmaava ja kohtelias (laskelmoida).

      Olin joskus yhdessä "jees jees, olet oikeassa kuten tavallisesti" - naisen kanssa, ei toiminut, koska tiedän, että minäkin olen erehtyväinen ja kaipaan haastetta.

    • kokenut

      veskari ja jousimies eivät sovi yhteen. olen nimittäin ollut erään jousimies-naisen kaa jä meidän suhteesta ei tullu mitään!!!

      • vesnainen44

        Juu,ei sovi.Itse olin suhteessa jouskari-mieheen ja aluksi kaikki vaikutti olevan hyvin.Kun arki astui kuvaan niin silloin selvisi,ettei me voida olla yhdessä.Hänkin vain hautoi kaikkia sanomisiani ja sitten kun tuli mitta täyteen niin pamautti kaikki kerralla.Ja vielä asioita, joilla en uskonut olleen mitään väliä.Lisäksi jouskari tuijotti jotain pientä juttua esim.kotona vaikkapa sitä,että on paperi vinossa pöydällä mutta olisi kahlannut nilkkojaan myöten pa...ssa.Pitää kai noihin vähän uskoa:)


    • vesimies,n

      kai se on kemiaa vai mitä luulette?ainakin mun kulta jousimiehellä on mahtava huumorintaju ja oikea duraselpupu :)melkein sanotaan samat asiat ääneen ja ajatellaan samoin..sit nauretaan yhdessä asialle;)
      sit meil on toi telepatia se vasta ihmejuttu onkin...
      ihanat siniset silmät ja sexikäs pepa :)se on mun jousimies ja paljon muuta...

    • HÄRKÄFANI

      Jousimiehet aika pettäjiä ja vaeltavat minkä kerkeilevät :/

    • Aquarius49

      Mutta! Kemiaa on veskarin ja jouskarin välillä!! Ja telepataa on myös. olen itse todennut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe