Hei!
Onko Rotuaarin Salon Virho saman omistajan kuin Höyhtyällä oleva Kampaamo Virho? Jos ei, niin millainen tuo Höyhtyän kampaamo on, kannattaako käydä?
Salon virho
6
8807
Vastaukset
- diipsdaaps
Salossa on Ravintola Vilho Vilhonkadulla!
- Asiakas
Joo, ovat samaa perhettä. Olen käynny Höyhtyällä ja ovat ihan ok. Hinnat hiukan halvemmat kuin keskustassa (missä on peritty mitä milloinkin, muotoilusetin, leikkauksen yms. nimellä, kuka niissä perässä pysyy - koskaan ei voi olla varma, mitä maksaa). Leikkaus ja pesu lyhyisiin hiuksiin luokka 34-38 egeä. Höyhtyällä siis.
- en käy enää
Ehdin käydä Salon Virholla tukanleikkussa n.3 vuotta, 1,5kk välein.
Jokakerta oli miesten tukanleikkauksenhinta noussut.
No ei se ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa.
No, eipä tule käytyä siellä enää.
Ei se rahasta ole kiinni, mutta en sentään ole niin tyhmä että suostuisin kusetettavaksi.
Joskus leikkuu kesti n.10min, ja leikkaus aivan perseestä(lyhyt miestentukka) kun oli niin tiukat aikataulut, että piti leikata vain nopeasti että saivat aikataulut kiinni. no pelleiköön muitten kustannuksella, mutta minä en maksumieheksi ala. onneksi on Oulussa muitakin partureita. Ja eikö se Salon Virhe olekkin melkoinen mummojen suosiossa, tai ainakin kun minä siellä kävin siellä oli aina elämäänsä kyllästyneitä mummoja ottamassa hennaa ja permanenttia tukkaan. - Alkuperäinen-
en käy enää kirjoitti:
Ehdin käydä Salon Virholla tukanleikkussa n.3 vuotta, 1,5kk välein.
Jokakerta oli miesten tukanleikkauksenhinta noussut.
No ei se ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa.
No, eipä tule käytyä siellä enää.
Ei se rahasta ole kiinni, mutta en sentään ole niin tyhmä että suostuisin kusetettavaksi.
Joskus leikkuu kesti n.10min, ja leikkaus aivan perseestä(lyhyt miestentukka) kun oli niin tiukat aikataulut, että piti leikata vain nopeasti että saivat aikataulut kiinni. no pelleiköön muitten kustannuksella, mutta minä en maksumieheksi ala. onneksi on Oulussa muitakin partureita. Ja eikö se Salon Virhe olekkin melkoinen mummojen suosiossa, tai ainakin kun minä siellä kävin siellä oli aina elämäänsä kyllästyneitä mummoja ottamassa hennaa ja permanenttia tukkaan.Höyhtyälle oon muuttamassa, mutta taidankin sitten edelleen jatkaa keskustassa parturikäyntejä.
- joka pyytää
Alkuperäinen- kirjoitti:
Höyhtyälle oon muuttamassa, mutta taidankin sitten edelleen jatkaa keskustassa parturikäyntejä.
vaan se joka maksaa...
- asiakas entinen
Höyhtyän kampaamo Virho lienee vanharouva Kirsti Virhon kampaamo, Rotuaarilla tyttären liike.
Höyhtyällä palvelu sitten kevään tullut todella ikäväksi, ainakaan ei liene loppuun asti ajateltu miten asiakkaille pitäisi antaa tietoja. Enpä suosittelisi kenellekään, enkä enää käytä näitä palveluita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621