Salon virho

Kampaamo Virho?

Hei!

Onko Rotuaarin Salon Virho saman omistajan kuin Höyhtyällä oleva Kampaamo Virho? Jos ei, niin millainen tuo Höyhtyän kampaamo on, kannattaako käydä?

7

8869

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipsdaaps

Salossa on Ravintola Vilho Vilhonkadulla!

• Anonyymi00007

Alku näytti lupaavalta mutta lopputulos oli pettyvä. Kysyin lyhyttä japanilaista polkka tukkaa mutta sain pottatukan paksun otsatukan kanssa. En suosittele käymistä erityisesti, ellei halua mummo kampausta. Olen hyvin pettynyt tähän lopputulokseen, en käy enään tuossa kampaamossa uudelleen. Hän laittoi paksun tukan päältä ja tosi ohuen alhaalta, halusin ohuen ylhäältä ja joka kääntyy ulospäin alhaalta. Mutta se kääntyi sisäänpäin alhaalta. En suosittele käymistä erityisesti mutta voit käydä jos haluat maksaa melkeen 100€ mid kampauksesta. Kampaaja katsoi kuvaa yli 3 kertaa mutta ei silti osannut, joudun olemaan tällä nyt yli 3kk koska tukkani ei kasva niin nopeasti, Kiitos

• Asiakas

Joo, ovat samaa perhettä. Olen käynny Höyhtyällä ja ovat ihan ok. Hinnat hiukan halvemmat kuin keskustassa (missä on peritty mitä milloinkin, muotoilusetin, leikkauksen yms. nimellä, kuka niissä perässä pysyy - koskaan ei voi olla varma, mitä maksaa). Leikkaus ja pesu lyhyisiin hiuksiin luokka 34-38 egeä. Höyhtyällä siis.

• en käy enää

Ehdin käydä Salon Virholla tukanleikkussa n.3 vuotta, 1,5kk välein.
        Jokakerta oli miesten tukanleikkauksenhinta noussut.
        No ei se ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa.
        No, eipä tule käytyä siellä enää.
        Ei se rahasta ole kiinni, mutta en sentään ole niin tyhmä että suostuisin kusetettavaksi.
        Joskus leikkuu kesti n.10min, ja leikkaus aivan perseestä(lyhyt miestentukka) kun oli niin tiukat aikataulut, että piti leikata vain nopeasti että saivat aikataulut kiinni. no pelleiköön muitten kustannuksella, mutta minä en maksumieheksi ala. onneksi on Oulussa muitakin partureita. Ja eikö se Salon Virhe olekkin melkoinen mummojen suosiossa, tai ainakin kun minä siellä kävin siellä oli aina elämäänsä kyllästyneitä mummoja ottamassa hennaa ja permanenttia tukkaan.

• Alkuperäinen-
        en käy enää kirjoitti:

Ehdin käydä Salon Virholla tukanleikkussa n.3 vuotta, 1,5kk välein.
        Jokakerta oli miesten tukanleikkauksenhinta noussut.
        No ei se ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa.
        No, eipä tule käytyä siellä enää.
        Ei se rahasta ole kiinni, mutta en sentään ole niin tyhmä että suostuisin kusetettavaksi.
        Joskus leikkuu kesti n.10min, ja leikkaus aivan perseestä(lyhyt miestentukka) kun oli niin tiukat aikataulut, että piti leikata vain nopeasti että saivat aikataulut kiinni. no pelleiköön muitten kustannuksella, mutta minä en maksumieheksi ala. onneksi on Oulussa muitakin partureita. Ja eikö se Salon Virhe olekkin melkoinen mummojen suosiossa, tai ainakin kun minä siellä kävin siellä oli aina elämäänsä kyllästyneitä mummoja ottamassa hennaa ja permanenttia tukkaan.

Höyhtyälle oon muuttamassa, mutta taidankin sitten edelleen jatkaa keskustassa parturikäyntejä.

• joka pyytää
        Alkuperäinen- kirjoitti:

Höyhtyälle oon muuttamassa, mutta taidankin sitten edelleen jatkaa keskustassa parturikäyntejä.

vaan se joka maksaa...

• asiakas entinen

Höyhtyän kampaamo Virho lienee vanharouva Kirsti Virhon kampaamo, Rotuaarilla tyttären liike.
      Höyhtyällä palvelu sitten kevään tullut todella ikäväksi, ainakaan ei liene loppuun asti ajateltu miten asiakkaille pitäisi antaa tietoja. Enpä suosittelisi kenellekään, enkä enää käytä näitä palveluita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      301
      1238
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      309
      1183
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      958
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      924
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      909
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      889
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      742
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      13
      604
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    Aihe