TAAS SOMALIT

Vuosaaressa

Neljän nuoren epäillään pahoinpidelleen nuorisoporukan Itä-Helsingissä lauantai-iltana.

Poliisin tiedossa on tällä hetkellä kuusi 15-17-vuotiasta uhria, mutta hyökkäyksen kohteena olleita nuoria tiedetään olleen useampia.

Väkivaltaisen jengin uhreista nuorin oli 14-vuotias tyttö, joka sai potkun päähänsä. Potkun seurauksena tyttö kaatui maahan lyöden päänsä asfalttiin.

Tapahtumat alkoivat Puotilan Essolta, jossa yksi ulkomaalaistaustaisen jengin jäsenistä ryösti myyjän.

Ryöstön jälkeen jengiläiset pakenivat metrolla Vuosaareen, jossa he rupesivat haastamaan riitaa kauppakeskus Columbuksen nurkalla.

Väkivaltaiseen seurueeseen oli liittynyt matkalla neljäs henkilö.

- Lopputulos tästä riidan haastamisesta oli kuusi pahoinpitelyä ja nelikko meille pahnoille. Mitään järjellistä motiivia meillä ei ole näille pahoinpitelyille, kertoo komisario Mikko Masalin Itäkeskuksen poliisista.

Pahoinpitelyn uhreiksi joutuneet nuoret ovat yhtä lukuun ottamatta iältään 15-17-vuotiaita. Heistä kenenkään vammat eivät ole vakavia.

Poliisi otti pahoinpitelyistä epäillyt somalinuoret kiinni heti tuoreeltaan.

Itäkeskuksen poliisiasemalla alkoi kuitenkin uusi kovasanainen välienselvittely - tällä kertaa poliisien kanssa.

- He ovat haastaneet riitaa täällä tutkijoiden kanssa. Meidän kuulusteluista ei ole tahtonut tulla mitään, kun tutkijoita on haastettu nyrkkitappeluun.

Kaikilla pidätetyillä on väkivaltarikostausta.

Nelikkoa esitetään huomenna vangittavaksi.

4

2458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljoa juhlineet

      Joten miksi ne puuvillankerääjät nyt juhlisivat sen enempää?
      kunnon kuritusta ja karkotuksia kehiin!
      Myös telotukset ja käden leikkaamiset niille rangaistuksiksi! sehän on niiden oma laki joten ei tarvii taas tähän asiaan jonkun somalikuninkaaseen syvästi rakastunneen hölmötytön tulla aukomaan päätänsä!
      jos niin rakastaa somaleita niin lähtee niiden kanssa sitten sinne somaliaan! jippiijoo...

      • Näitä miehiä

        Tottakait somalit tekevät rikoksia, kun työnteko ei edes kuulu somalikulttuuriin. Jos joku somali erehtyy töihin, niin muut somalit häntä syrjivät ja pitävät petturina.
        No, onhan Suomessa toinenkin heimo, jonka kulttuuriin työnteko ei ole koskaan kuulunut.


    • lisää

      Missäs on helsingin skinit. Loppuisi näiden somalien hilluminen siellä kun olisi skinejä saataisiin katsoa sitten kuinka nämä somaali pojat juoksevat pakoon.

    • itse tekisin niin jos joutu...

      Itse jos joutuisin tuollaiseen ryöstötilanteeseen. Niin sen jälkeen mä kyllä kokoaisin vastaiskuryhmän ja lähtisisin etsimään näitä ryöstäjiä. Ja sen jälkeen kun nämä ryöstäjät löytyisivät niin laittaisimme niitä turpaan ja sen jälkeen mitä olisivat varastaneet niin joutuisivat maksamaan takaisin

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe