kiitos!
mitä tarkoittaa
6
1889
Vastaukset
- ...
kiitos hyvin!
- fadsfads
viilataan pilkkua:
muy=erittäin
bien=hyvin/hyvä
muy bien=erittäin hyvin/hyvä - ...
fadsfads kirjoitti:
viilataan pilkkua:
muy=erittäin
bien=hyvin/hyvä
muy bien=erittäin hyvin/hyväJoo, suora käännös menee noin. Se ei vain ihan aina toimi elävässä elämässä. Muy bien on espanjassa sanonta, joka liittyy esim. tervehtimiseen. Joku kysyy: Que tal? (~mites menee?) ja siihen sitten vastataan esim.: Muy bien (~oikein hyvin/kiitos hyvin).
- mutta
... kirjoitti:
Joo, suora käännös menee noin. Se ei vain ihan aina toimi elävässä elämässä. Muy bien on espanjassa sanonta, joka liittyy esim. tervehtimiseen. Joku kysyy: Que tal? (~mites menee?) ja siihen sitten vastataan esim.: Muy bien (~oikein hyvin/kiitos hyvin).
Niinpä, mutta ei voi sanoa toiselle noin että se tarkoittaa kiitos hyvin, kun siinä ei kiitosta ole. Muy bien voi tarkoittaa myös kerta kaikkiaan sitä että joku asia on erittäin hyvä. Siinä ei mitään kiitellä. Esim. tämä ruoka on muy bien.
- käännös
mui bien = sull on tosi pien
- aika monta
espanjan taitoisia!:)
Jospa joku ministerikin hallitsisi muutakin kuin omaa "minää"!
Niiden koulutustaso on tosi heikko.
Luhtanen jopa väittää omavansa poliittista taitavuutta? Näkee pyrkiikö hän tänä vuonna oikikseen... Oikeusministerinä kannattaisi aloittaa oikiksen alkeiden lukeminen. Samoin Karpelankin, joka on esiintynyt nyt kovin oikeustieteen tuntijana immateriaalioikeuksissa!
Vanhanenkin yrittää vero-oikeustieteen professorista olla viisampi:(
Sen oma poliittinen taitavuus näkyi yliopiston opintojen kestossa, mikä oli älytön pitkä, runsaat 10 vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214