kiitos!
mitä tarkoittaa
6
2139
Vastaukset
- ...
kiitos hyvin!
- fadsfads
viilataan pilkkua:
muy=erittäin
bien=hyvin/hyvä
muy bien=erittäin hyvin/hyvä - ...
fadsfads kirjoitti:
viilataan pilkkua:
muy=erittäin
bien=hyvin/hyvä
muy bien=erittäin hyvin/hyväJoo, suora käännös menee noin. Se ei vain ihan aina toimi elävässä elämässä. Muy bien on espanjassa sanonta, joka liittyy esim. tervehtimiseen. Joku kysyy: Que tal? (~mites menee?) ja siihen sitten vastataan esim.: Muy bien (~oikein hyvin/kiitos hyvin).
- mutta
... kirjoitti:
Joo, suora käännös menee noin. Se ei vain ihan aina toimi elävässä elämässä. Muy bien on espanjassa sanonta, joka liittyy esim. tervehtimiseen. Joku kysyy: Que tal? (~mites menee?) ja siihen sitten vastataan esim.: Muy bien (~oikein hyvin/kiitos hyvin).
Niinpä, mutta ei voi sanoa toiselle noin että se tarkoittaa kiitos hyvin, kun siinä ei kiitosta ole. Muy bien voi tarkoittaa myös kerta kaikkiaan sitä että joku asia on erittäin hyvä. Siinä ei mitään kiitellä. Esim. tämä ruoka on muy bien.
- käännös
mui bien = sull on tosi pien
- aika monta
espanjan taitoisia!:)
Jospa joku ministerikin hallitsisi muutakin kuin omaa "minää"!
Niiden koulutustaso on tosi heikko.
Luhtanen jopa väittää omavansa poliittista taitavuutta? Näkee pyrkiikö hän tänä vuonna oikikseen... Oikeusministerinä kannattaisi aloittaa oikiksen alkeiden lukeminen. Samoin Karpelankin, joka on esiintynyt nyt kovin oikeustieteen tuntijana immateriaalioikeuksissa!
Vanhanenkin yrittää vero-oikeustieteen professorista olla viisampi:(
Sen oma poliittinen taitavuus näkyi yliopiston opintojen kestossa, mikä oli älytön pitkä, runsaat 10 vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456