onko iso työ itse asentaa lohkolämmittimen
2.5 d 2000 volvoon.
mistä ohjeita netistä?
Lohkolämmitin
4
4811
Vastaukset
- notiisseli
Onhan se vaikeaa...mahdotonta jos se on volvon oma d5-kone. Alumiinilohkoon ei voi asentaa lämmitintä, ainoastaan surkean säteilylämmittimen tai letkulämmittimen.Jos se on volkkarin viitosdiesel niin sitten onnistuu, siinä on valurautalohko.
- Jamppa
siinä on wolkkarin 2,5 diesel
- ostat
Jamppa kirjoitti:
siinä on wolkkarin 2,5 diesel
Calixin M5T 402 lohkolämmittimen saat paketin mukana hyvät suomenkieliset asennusohjeet.Asennus on helppo, mutta paikka on ahdas.Minulta se onnistui, kun ei tarvinnut lyödä tuppaa pois, vaan asentaa vanhan tilalle.
- kokeiltu on
ostat kirjoitti:
Calixin M5T 402 lohkolämmittimen saat paketin mukana hyvät suomenkieliset asennusohjeet.Asennus on helppo, mutta paikka on ahdas.Minulta se onnistui, kun ei tarvinnut lyödä tuppaa pois, vaan asentaa vanhan tilalle.
Olen asentanut itse muutamaankin vanhaan autooni lohkarin, niin suoraan tulppaan kuin vanhan palaneen tilallekin.
Tulppaan asentaminen oli ehdottomasti helpointa - pieni napaus ruuvarin ja vasaran kanssa tulpan toiseen reunaa ja 90 astetta kääntynyt tulppa pihdeillä irti. Tähän meni 45 sekuntia ja sitten vain asentamaan lohkaria puhtaaseen reikään.
Sen sijaan kunnolla kiinniruostuneen vanhan lohkarin irroitukseen meni parhaimmillaan kolme tuntia !! ja lohkari irtosi vasta kun porasin sen läpi 10mm reiän josta hakkasin läpi tallin nurkassa lojuneen harjaterästangon. Sittenkin sai heittäytyä useamman kerran koko painollaan tuollaisen 1,5m tangon päähän ennenkuin elementti suvaitsi irrota.
Nyt asennusvuoroa odottaa tällainen #¤"#¤ säteilylämmitin joka on ainakin helppo asentaa koska vesitilaan ei tarvitse mennä ja saahan siitä haaroituksen sisälämppärille joten ei sen koneen lämpö niin kauhean tärkeä ole kun sisätila on kuitenkin lämmin ja ikkunat auki.
Kaipa ne öljytkin ovat vähän lämpimämmät 400W säteilylämppärillä kuin kokonaan ilman ja toisaalta sisälämppärin sai vaihdettua 150W tehokkaammaksi samalla sulakkeella. Lohkari kun oli edellisessä 550W
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275