Kauanko olet digannut Motörheadiä?

Lemmy73

Itse olen fanittanut vuodesta 1985, kun kävin faijan kanssa ostamassa ensimmäisen kassun.
Eka vinyyli oli muistaakseni Orgasmatron ja se on vieläkin hyvässä kunnossa. About kaikki levyt löytyy vinyyleinä (tosin ei niitä kahta miljardia kokoelmaa), että cd:einä (kassuja ei jaksa kerätä :)). Tulis jos se maanantai!

16

2127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma levy

      oli SE live. Sitä ennen olin kuullut bändiä jo 70-luvun lopulla. Ja yhä kolisee. Tosin minä olenkin melkein yhtä vanha kuin Lemmy...

    • ROMMEL

      LEMMY ON OLLUT ESIKUVANI ENNEN KUIN OPIN KUNNOLLA MAST... MAISTELEMAAN METSÄSIENIÄ. OLEN NÄHNYT BÄNDIN 5 KERTAA, MUTTA VALITETTAVASTI TAMPERE/HELSINKI TULEE MISSATTUA TÖIDEN TAKIA. TOIVOTTAVASTI LEMMY EI VIELÄ NAKKAA LUSIKKAA NURKKAAN... MOTÖRHEADIN YKSI HYVÄ PUOLI LÖYTYY SIITÄ ETTÄ ÄIJÄT VIERAILEVAT KOHTALAISEN TIHEÄÄN MYÖS SUOMESSA, JOSSA ÄLYTÄÄN VIELÄ HYVÄN PÄÄLLE. ONNEKSI KEIKOILLE SIUNAANTUU VIELÄ KUULIJOITA. STAY CLEAN !

    • Grenadier

      1984 muistaakseni ilmestyi tuplakokoelma No Remorse, siitä lähtien. Vinyylinä löytyy useimmat levyt, uudemmista en ole enää ollut isommin kiinnostunut. Mielestäni "1916"-levyn jälkeen tuotannon taso heikkeni oleellisesti. 2004 Ruisrockissa vaikutti vielä Lemmy olevan voimissaan.

    • Speedfreak

      Vuonna -79 ostin LP:n Bomber. Vinyylisoitinten aikaan kulutin puhki muistaakseni 3kpl kyseistä albumia, tosin levyjen huonolla hoidollakin oli osansa asiaan.

    • moottöripäätä

      muistaakseni vuodesta 1968 asti..

      • hei

        Ja mä oon digannut sua jo vuodesta 1898.


    • holbrook

      holbrookin iani haisi paskalle hämeenlinnasa jo syksyllä 65...

    • Rapa

      Siitäpä asti.

    • jhoh73

      Siitähän se lähti ja on perkeleen kova vieläkin

    • M28

      Minä vuodesta 1986. Minäkin faijan kanssa ostamassa no remorse-kassun. Twisted sister oli paskabändi, Mötley crüe oli paskabändi, mutta Motörhead kolahti HETI!!

    • \,,/

      No.. oon melko nuori.. :P oikeastaan pari vuotta sitten kuulin bomber:n radiosta.. nii siitä lähtien. Aivan loistava bändi!

    • lemmy69

      vuodesta 80 kun ace of spades tuli piti ostaa levy
      ja aikaisemmat. siitä lähtien olen ostanut aina uudet motörhead levyt, kokoelmia en ole ostanut kun no remorsen ja stone deaf foreverin. bändin olen nähnyt 84 ja 05. lemmy vitun hyvässä kunnossa. katsokaa uusin live-dvd stage fright ja uskokaa silmiänne

    • Another Perfect Day

      Vuodesta 1983 - kaikki levyt (myös Rocking Vicars, Sam Gopal ja Hawkwind) löytyy hyllystä...

    • pikku-stobe

      joskus 85 Orgasmatron aikoihin.Viimeistään vingsahdin bändiin heidän tekemän elokuvan jälkeen(eat the ritch)perkeleen hyvää brittiläistä kuivaa huumoria.En ole löytänyt elokuvaa dvd-versiona vielä mistään.Lemmyn kirja oli hyvää tykitystä.Täytyy vaan ihmetellä miten äijä on vielä hengissä.Suosittelen kirjaa kaikille Motörhead seonneille vanhoille/uusille faneille.............

    • motoboltsi

      ...oli ensimmäinen joskus 1984 tai -85. Vinyylinä, nahkakansilla! On edelleen meikäläisen aution saaren levy. Sen jälkeen ovat muut suosikkibändit vaihdelleet matkan varrella, mutta Motörhead vaan pysyy ja paranoo... Sen olen huomannut, että kun elämä monottaa tahi muuten v***ttaa, niin Moottoripään kun jyräyttää soimaan, johan jaksaa taas luoda lunta tuvasta!

    • musiikkimies

      Lainasin kirjastosta No Sleep 'Till Hammersmith-levyn viime Helmikuussa. Kuuluu ehdottomasti viiden parhaimman metallibändin joukkoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe