Itse olen fanittanut vuodesta 1985, kun kävin faijan kanssa ostamassa ensimmäisen kassun.
Eka vinyyli oli muistaakseni Orgasmatron ja se on vieläkin hyvässä kunnossa. About kaikki levyt löytyy vinyyleinä (tosin ei niitä kahta miljardia kokoelmaa), että cd:einä (kassuja ei jaksa kerätä :)). Tulis jos se maanantai!
Kauanko olet digannut Motörheadiä?
16
2149
Vastaukset
- oma levy
oli SE live. Sitä ennen olin kuullut bändiä jo 70-luvun lopulla. Ja yhä kolisee. Tosin minä olenkin melkein yhtä vanha kuin Lemmy...
- ROMMEL
LEMMY ON OLLUT ESIKUVANI ENNEN KUIN OPIN KUNNOLLA MAST... MAISTELEMAAN METSÄSIENIÄ. OLEN NÄHNYT BÄNDIN 5 KERTAA, MUTTA VALITETTAVASTI TAMPERE/HELSINKI TULEE MISSATTUA TÖIDEN TAKIA. TOIVOTTAVASTI LEMMY EI VIELÄ NAKKAA LUSIKKAA NURKKAAN... MOTÖRHEADIN YKSI HYVÄ PUOLI LÖYTYY SIITÄ ETTÄ ÄIJÄT VIERAILEVAT KOHTALAISEN TIHEÄÄN MYÖS SUOMESSA, JOSSA ÄLYTÄÄN VIELÄ HYVÄN PÄÄLLE. ONNEKSI KEIKOILLE SIUNAANTUU VIELÄ KUULIJOITA. STAY CLEAN !
- Grenadier
1984 muistaakseni ilmestyi tuplakokoelma No Remorse, siitä lähtien. Vinyylinä löytyy useimmat levyt, uudemmista en ole enää ollut isommin kiinnostunut. Mielestäni "1916"-levyn jälkeen tuotannon taso heikkeni oleellisesti. 2004 Ruisrockissa vaikutti vielä Lemmy olevan voimissaan.
- Speedfreak
Vuonna -79 ostin LP:n Bomber. Vinyylisoitinten aikaan kulutin puhki muistaakseni 3kpl kyseistä albumia, tosin levyjen huonolla hoidollakin oli osansa asiaan.
- moottöripäätä
muistaakseni vuodesta 1968 asti..
- hei
Ja mä oon digannut sua jo vuodesta 1898.
- holbrook
holbrookin iani haisi paskalle hämeenlinnasa jo syksyllä 65...
- Rapa
Siitäpä asti.
- jhoh73
Siitähän se lähti ja on perkeleen kova vieläkin
- M28
Minä vuodesta 1986. Minäkin faijan kanssa ostamassa no remorse-kassun. Twisted sister oli paskabändi, Mötley crüe oli paskabändi, mutta Motörhead kolahti HETI!!
- \,,/
No.. oon melko nuori.. :P oikeastaan pari vuotta sitten kuulin bomber:n radiosta.. nii siitä lähtien. Aivan loistava bändi!
- lemmy69
vuodesta 80 kun ace of spades tuli piti ostaa levy
ja aikaisemmat. siitä lähtien olen ostanut aina uudet motörhead levyt, kokoelmia en ole ostanut kun no remorsen ja stone deaf foreverin. bändin olen nähnyt 84 ja 05. lemmy vitun hyvässä kunnossa. katsokaa uusin live-dvd stage fright ja uskokaa silmiänne - Another Perfect Day
Vuodesta 1983 - kaikki levyt (myös Rocking Vicars, Sam Gopal ja Hawkwind) löytyy hyllystä...
- pikku-stobe
joskus 85 Orgasmatron aikoihin.Viimeistään vingsahdin bändiin heidän tekemän elokuvan jälkeen(eat the ritch)perkeleen hyvää brittiläistä kuivaa huumoria.En ole löytänyt elokuvaa dvd-versiona vielä mistään.Lemmyn kirja oli hyvää tykitystä.Täytyy vaan ihmetellä miten äijä on vielä hengissä.Suosittelen kirjaa kaikille Motörhead seonneille vanhoille/uusille faneille.............
- motoboltsi
...oli ensimmäinen joskus 1984 tai -85. Vinyylinä, nahkakansilla! On edelleen meikäläisen aution saaren levy. Sen jälkeen ovat muut suosikkibändit vaihdelleet matkan varrella, mutta Motörhead vaan pysyy ja paranoo... Sen olen huomannut, että kun elämä monottaa tahi muuten v***ttaa, niin Moottoripään kun jyräyttää soimaan, johan jaksaa taas luoda lunta tuvasta!
- musiikkimies
Lainasin kirjastosta No Sleep 'Till Hammersmith-levyn viime Helmikuussa. Kuuluu ehdottomasti viiden parhaimman metallibändin joukkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667