Mooro
Onko kukaan tehnyt ostoksia ao. paikasta.
http://www.topvisionshop.de/
www.topvisionshop.de
11
8926
Vastaukset
- Pilot
Olen tilannut sieltä useita kertoja n.3 vuoden aikana.Toimitukset ovat olleet erittäin nopeita ja toimituksista on tullut ripeästi tietoa sähköpostissa.Ovat yllättäneet nopeudella silloinkin kun heillä ei ole ollut varastossa jotakin tilaamaani tuotetta.Maksutapana olen käyttänyt aina luottokorttia ja mm.viimeksi tilaamani paketti(n.2-3kg)tuli postin/kuriirin osalta maksamaan kotiovelle toimitettuna 17 euroa.Suosittelen ko.firmaa nimenomaan luotettavuuden tähden.Jos tilaat sieltä jotain,niin mene heidän sivuilleen sieltä Suomen lipun kohdalta sillä muutoin et näe oikeaa hintaa meidän alv:lla lisättynä.Olen kuullut,että jotkut ovat yrittäneet kiertää tätä tilaamalla vaikkapa Saksan hinnoilla,mutta ovat huomanneet viimeistään maksaessaan ettei se onnistu.Lopuksi vielä Topvisionin hinnoista se,että olen verrannut monia tuotteita muihin Saksalaisiin firmoihin ja todennut Topvisionin monilta kohdin halvimmaksi(riippuen tuotteesta).
- on takuiden laita?
Kiitoksia Pilot vastauksesta. Täytynee heittää tilaus meneen.
Osaako kukaan kertoa minkälaiset takuut on JVC:llä ja Samsung:lla. Jos tilaan saksasta niin saanko laitteet takuuseen suomessa? - oikeasti halpaa
on takuiden laita? kirjoitti:
Osaako kukaan kertoa minkälaiset takuut on JVC:llä ja Samsung:lla. Jos tilaan saksasta niin saanko laitteet takuuseen suomessa?Kokeilin huvikseni, Nikon coolpix 5600 maksaa tuolla 283e 16e. Verkkokauppa.com 203e. Voi olla halpaa muihin saksalaisiin verrattuna, mutta entäpä näihin suomalaisiin? Vai jummarranko jotain väärin?
- Pilot
oikeasti halpaa kirjoitti:
Kokeilin huvikseni, Nikon coolpix 5600 maksaa tuolla 283e 16e. Verkkokauppa.com 203e. Voi olla halpaa muihin saksalaisiin verrattuna, mutta entäpä näihin suomalaisiin? Vai jummarranko jotain väärin?
Eihän ne kaikki tuotteet ole halvempia kuin täällä kotimaassa,vaan pitää katsoa asiaa laajemmin.Itse ostin pari vuotta takaperin ko.liikkeestä Olympuksen kameran 270 euroa halvemmalla kuin halvin kotimainen hinta!.Viimeisin ostos oli Sigman objektiivi ja siinäkin hintaeroa oli 145 euroa kaikkien kulujenkin jälkeen.En minäkään kaikkea tilaa Saksasta vaan hankin hiljattain Topshotista Hesasta KM:n D7:n juuri sentähden,että hintaeroa oli turhan vähän ja sainpahan käyttöohjeet omalla kielellä(joskin ne saa ladattua myös netistä Suomeksi).
- Jeppe
Pilot kirjoitti:
Eihän ne kaikki tuotteet ole halvempia kuin täällä kotimaassa,vaan pitää katsoa asiaa laajemmin.Itse ostin pari vuotta takaperin ko.liikkeestä Olympuksen kameran 270 euroa halvemmalla kuin halvin kotimainen hinta!.Viimeisin ostos oli Sigman objektiivi ja siinäkin hintaeroa oli 145 euroa kaikkien kulujenkin jälkeen.En minäkään kaikkea tilaa Saksasta vaan hankin hiljattain Topshotista Hesasta KM:n D7:n juuri sentähden,että hintaeroa oli turhan vähän ja sainpahan käyttöohjeet omalla kielellä(joskin ne saa ladattua myös netistä Suomeksi).
Mä tilasin täältä jokin aika sitten yli parilla tonnilla ja lähettivät vieläpä postiennakolla kotosuomeen. Huonona puolena kesti kaksi viikkoa pidempää kuin lupasivat... lähetin meilin että mikä maksaa ja soittivat (!) vielä samana päivänä että saatiin kama vasta ittekkin, että laitetaanko tulemaan vai no.
- pete01
Miksi Saksalainen firma käyttää Suomen alv:a?
En ymmärrä - Tiutisenpappa
pete01 kirjoitti:
Miksi Saksalainen firma käyttää Suomen alv:a?
En ymmärräJohtuisikohan tuo Suomen alv:n käyttö siitä että ao. firma myy Suomeen paljon että sen täytyy rekisteröityä tänne arvonlisäverovelvolliseksi.
Kts Tullin sivuilta tuonti Eu-maista - Mää
on takuiden laita? kirjoitti:
Osaako kukaan kertoa minkälaiset takuut on JVC:llä ja Samsung:lla. Jos tilaan saksasta niin saanko laitteet takuuseen suomessa?Saksasta ostetun Samsungin takuu toimii täällä.
- rippune
Tilasin kyseisestä liikkeestä kaksi viikkoa sitten kameran ja sain sen torstaina. Kaikki näytti olevan OK. Voisinpa tilata uudemmankin kerran jotain.
- Cimi^
Nettisivujen varastosaldoilla ei ole mitään tekemistä varastotilanteen kanssa. Itse tilasin kuukausi sitten telkkarin ja tiedusteluihin tulee aina sama vastaus: Thank you for your order at Topvision. The order is currently available only for a short period. This may be 10 to 14 days. As soon as new merchandise arrives is the delivery.
Tilattaessa saldot oli siis "on stock". Nyt näyttää punaista eivätkä enään vastaa toimitusaikatiedusteluun. Peruin tilauksen, koska hintakin on tippunut naapurikaupassa reilusti. Nyt jännätään milloin rahat hyvitetään visalle.- _skoo
Oman kokemuksen mukaan rahojen palautumiseen (EU-maksulla) menee n-kuukautta (odotin 1kk ) viikko siitä kun ilmoittaa ottavansa yhteyttä viranomaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745