varmasti huoneessa on paljon naisia jotka haluaisivat mukaan keskusteluun, mutta kun nimimerkki ei paljon valaise tätä asiaa, miten tämän voisi ratkaista kertokaa?
jokin merkki 50+
14
1546
Vastaukset
- tällä palstalla kirjoittajat
eivät ole sitä mitä niksistä luulisi
- nimimerkki?
Sinun vai minun? Minulla ainakin on nuttura. :))
- paremminkin
kyttyrältä!
- Käviskö tämä.
Olen heti 90-kiloinen jos dieettini ei onnistu.
- Loistava.polku
Minä en ollenkaan ymmärtänyt tätä viestiä. Mitä ihmettä se tarkoittaa?
Puhumme ilmeisesti täysin eri kieltä.Minullakin on näköjään ongelmia luetun ymmärtämisessä.
Voisikohan mr. Lärvätsalo kertoa meille selkokielellä, mitä alkuperäinen viesti tarkoitti. Uskaltaisimmeko myöntää tyhmyytemme ja kysyä häneltä?- Lärvätsalo m
optimisti-orvokki kirjoitti:
Minullakin on näköjään ongelmia luetun ymmärtämisessä.
Voisikohan mr. Lärvätsalo kertoa meille selkokielellä, mitä alkuperäinen viesti tarkoitti. Uskaltaisimmeko myöntää tyhmyytemme ja kysyä häneltä?vastaan kyllä mielelläni,mutta nyt on hiukan muita kiireitä,mutta kirjoitukseni oli selkeää kieltä johtopäätökset voitte vetää itse. heissan
Lärvätsalo m kirjoitti:
vastaan kyllä mielelläni,mutta nyt on hiukan muita kiireitä,mutta kirjoitukseni oli selkeää kieltä johtopäätökset voitte vetää itse. heissan
En minä kirjoitustasi arvostellutkaan.
Kaiken aikaa tulee eteen uusia asioita, joista en tietä mitään tai en ymmärrä. Siksi kysyn. Uskon olevani edelleenkin oppimiskykyinen, enkä voi oppia ellen kysy tai kyseenalaista.
Puhuitko chat-huoneista? Niissä en ole vielä ehtinyt vierailla.
PS: melkein kaikki ystäväni osaavat piirtää tai ainakin väännellä rautalankaa, jota varmuuden vuoksi kannan aina laukussani. Miksiköhän? ;)- Erkki
Lärvätsalo m kirjoitti:
vastaan kyllä mielelläni,mutta nyt on hiukan muita kiireitä,mutta kirjoitukseni oli selkeää kieltä johtopäätökset voitte vetää itse. heissan
Tosta sun avaussepustuksesta ei ota Erkkikään selvää, ja mä olen sentään vaha nettirunkkari. Joten kyllä sun nyt tarttis yrittää ehtiä tarkentamaamn mitä ajat takaa.
Johan täällä tuntuu naisia pyörivän pilvin pimein keskustelemassa. Sen kus aloitat, mutta tee se niin että lukijat ymmärtää ettet vahingossa iske mun homokamua, Jussia.
- Lärvätsalo m
en nyt puhunut kenenkään identiteetistä mihin päin kukin on suuntautunut,hyvähän tälläinen huone on, niinsanottua vapaata sanaa voi jokainen käyttää kukin tarpeiden mukaan. hyvää syksyä tänne kaikille.
- Lärvätsalo m
anteeksi tämä sekaannus jonka tämä aihe on aiheuttanut,huomenna tarkennan asiaa paremmin.
- Lärvätsalo m
kun tämä minun viestini oli vaikea selkoista kieltä, tarkoitin nimenomaan sitä että en arvostele mitään ryhmiä täällä,se ei ole tässä oleellista, nythän on kysymys niistä nimimerkeistä jotka on merkitty pienemmillä tiedoilla, mikä ei tee niistä sen vähäpätöisempiä.tiedän että sieltäkin löytyy varmasti mielenkiintoisia ihmisiä.ja kysymyshän koski chat huoneissa olevia ihmisiä. jos joku asia jäi vaivaamaan niin kirjoitelkaa. syksyisin terveisin Lärvätsalo m
- L.polku
No nythän jo heti selkeni mitä ajat takaa.
Ehkä jotkut eivät vaan halua paljastaa itsestään kovin paljoa yleisesti luettavaksi? Ehkä tekevät sen mielummin yksityisemmissä keskusteluissa?
Keskusteluhalukkuudesta se tuskin kertoo yhtään mitään. Ja kyllä nainenkin osaa tehdä aloitteen niin halutessaan.
- Blondi
tässä hei, olen 50 lite till. Tavallisesti chattaan Ruotsin puolelle, ainoastaan satunnaisesti tällä saitilla käyn. Joo-o en odota oikein mitään tältä saitilta, koska en tunne olevani oikein joukossa. Tässä on näitä jokapäiväeikömitäänmuutatekemisiäihmisiä niin helskuta paljon. Sama juttu vaikka 2 kertaa viikossa lukisi sivun, aiheet ei vaihdu. Voin kertoa Nobelin rauhanpalkinto menee IAEAlle ja Mohamed ElBaradeille työstä ydinvoiman käytön vastustamisesta sotatoimissa, rauhanomaisiin tarkoituksiin käyttö hyväksytään. Tämä on asiaa eikä mitää turhaa snakkailua. Tuskin koskaan registreedaan tähän, kirjoitan itseäni kuvaavalla nimimerkillä. Har det så bra!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961327Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä421110Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43813- 14710
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21690- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19631Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617