hei haluaisin kysyä että minkälaisista säryistä muut luukatoa sairastavat täällä kärsivät? itse kärsin pääasiassa selkä kivuista myös sormet ovat usein todella kipeät.
Millaista kipu on osteoporoosissa?
3
1848
Vastaukset
- oste
Ei osteoporoosissa ole kipuja niin kauan kun luut on kasassa. Siksipä moni ei tiedä sairastavansakaan osteoporoosia. Sinulla lienee nikamien liikkumisesta johtuvaa hermosärkyä selässä ja kenties sormien nivelissä jotain muuta (nivelien kulumaa tai reumaa tai..)
- ei aiheuta
mitään kipuja. Huomaa sen kyllä, kun esim. jalka menee rapuissa poikki.
- pipsaliini
Mulle ainakin lekurit ovat sanoneet, että on hyvinkin mahdollista osteoporoosin aiheuttavan kipuja. Tosin mulla nyt on myös reuma osteoporoosin lisäksi. Riippuu kai ihan että miten pahana osteoporoosi on. Lukekaa lisää Luuvalo lehdestä, syksy 2005. Siinä juttua osteoporoosista ja myöskin sen aiheuttamista kipuiluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043