Kysymys...? Mitä Pate Mustajärvi teki ennen Popedaa????? Ja ennen laulajan uraa???
Pate M
4
1488
Vastaukset
- HEHKU
Pauli lauloi erikeepperissä ja kävi lokomolla töissä.
- Rumpali
Mikä paikka tää Lokomo on? Joku tehdas kenties? Ei mitään käsitystä, kun en oo tamperelainen. Popedan John Holmes -biisissäkin lauletaan: "Tänään lähdin kesken päivän Lokomolta himaan"
- HEHKU
Rumpali kirjoitti:
Mikä paikka tää Lokomo on? Joku tehdas kenties? Ei mitään käsitystä, kun en oo tamperelainen. Popedan John Holmes -biisissäkin lauletaan: "Tänään lähdin kesken päivän Lokomolta himaan"
Tehdashan tuo.metallihommia ja paulihan oli hitsari.pauli teki popedan kanssa n.100 keikkaa vuodessa ollessa vielä Lokomolla töissä.Yks kaunis päivä se soitti Kukulle ja kysy mitäs jos jäis töistä pois ja sai luvan.Tästä lähti rock`n roll.
- HEHKU
esim.RASWAA KONEESEEN on alunperin erikeepperin biisi eikä popedan biisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778