missä paras autopesu?

heihei

Niin mistä löytyy paras (maaliystävällisin) autopesu kokkolasta?

Löytyykö vesipesua mistään? jos ei niin hyvässä kunnossa olevat harjapesut sitten?

36

9111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harjoja..

city car wash, minimanin lähellä!se on hyvä..

• Suolesta

Pesin autoni tuossa minimanin citypesussa.
        Oli kaikkien aikojen surkein esitys autopesulle.
        Tuo pesuri on kyllä sellanen onneton lärpykkä, ei mahtanut olla kallis.
        Syy että sen kävin kokeilemassa oli se että Prisman ABC pesuri oli rikki silloin.
        Prisman ABC pesuri on ehdottomasti kylän paras.
        Saa sekä harjattoman ja harjallisen tai molemmat, ja kyllä tulee puhdasta.

• matti

city car wash on varmasti mailman huonoin autopesu, erehdyin kerran menemään sinne ja voi vittu että otti päähän jälkeenpäin. todella kallis ja todella huono pesujälki ja todella todella hidas.

• ayto friikki

Pese auto itse! niin minäkin teen ei naarmuta maalia tms.

• japa

tiedoksi vain ayto friikki,että käsinpesu naarmuttaa autoasi enemmän kuin konepesu ellet sitten huuhtele painepesurilla ensin ja kuluta siinä samalla 100 litraa vetää....ei pahalla mutta tosi!!!

• Kuivapesu

Eiköhän ne vettä käytä kaikki. Luulisin?

• heihei

joo vettä käyttää, oletpas nerokas, kiitos kuitenkin noille muille asiallisille vastauksille. Ja sinä neropatti onnea ja kaikkea hyvää valitsemallasi uralla.

• no-comments

City Car Wash 24h.

• uusi auto

kaikista parhain pesutulos on tullut
      halkokarin essolla!
      okei! joku sanoo et harjat hankaa, en ole nähnyt autossani yhtään jälkiä. mutta uskoin huhuja entisen autoni kohdalla ja pesin pesussa ilman harjoja ja 1,5 vuotta vanha autoni oli vaihtohetkellä täynnä pienenpieniä maalittomia täpliä. nyt autoni on menossa vaihtoon ja yhtään jälkiä ei näy. kiitos halkokarin esso!

• "soratien kuningas"

että pienenpienet maalittomat täplät on tullu pesussa? -aja enemmän soratiellä tai kuorma-auton perässä,niin tiedät miksi autosi näyttää tuon näköiseltä.

• pesee

Kun itse pesee niin tulee kaikkein paras. Tosin viihtiikö alkaa peseen, se on taas toinen juttu..

• ---

no kun tunnutte olevan niin tietäväisiä tästä asiasta niin kerrompa teille vähän lisää:

1. olen pesettänyt autoani kaikissa kokkolan pesuloissa ja eniten olen ollut tyytyväinen harjallisen pesun lopputulokseen. kun ajat helsingistä kokkolaan keväällä niin auto on todella likainen. annappa auton seista pakkasessa ja lumihangessa muutama päivä ja lähde pesettämään niin näet että jos peset harjattomalla pesuohjelmalla niin auto ei lähe puhtaaksi kaikista kohdista. olkoonkin korkeapaine pesu tai mikä hyvänsä. niin lika ei lähde irti yhdellä pesukerralla. tarpeeksi likainen kun auto on niin se ei lähde millään auto pesurilla 100% puhtaaksi.

2. mutta kun käyttää kunnon harja pesussa niin jo tulee puhdasta. tälläiset löytyvät prisman abc:llä ja halkokarin essolla. tosin abc:n pesuri ei harjaa kun yhden kerran auton läpi kun essolla se tehdään kahteen kertaan. samaten käy kuivauksen kanssa. abc:n pesuri on taas nopeampi kun esson.
      3.ne jotka luulevat harjapesun naarmuttavan auton maalipintaa niin niille on parempi kun eivät autoa omistaisi ollenkaan.

ja lopuksi vielä että vanhoja autoja ei kannat viedä ainakaan korkeapainepesulaan jos haluaa pysyä itse kuivana. liian kovat meinaa paineet olla kun vanhasta kotterosta tuli vesi läpi tiivisteiden.

Tässä teille vaihtoehtoja missä kannattaa auto pesettää. minä ainakin lähden nyt essolle!!!

• Kalevi Pesu

Vaimo meillä pesee anopin kanssa,eikä maksa mitään.

• PESU-PULTSARI

Kärrynpyörän pultsarit pesee autosi 5€:lla!

• Anonyymi

asiallista oikein

• tyytyväinen :)

ei kannata viiä mihinkään harjapesuihin.. pilaa vaan auton maalipinnan. suosittelen deep-shine oy:tä indolassa. siellä homma pelittää.

• Deep Shine

ja unohtui vielä kertoa että,meillähän on tarjouksessa pesut ensiviikolla.

• yhteis hyvä

kyl se paras pesutulos on siinä kärrynpyörän pikapesulassa josa jos nyt sattuu niin paikalla olemaan oluet merkkien asiantuntijoita,he samalla voivat autosikin pestä raikkaalla ja puhtoisella suntin vedellä:) pesuaineeksi kelpaa ihan tavallinen mäntysaippua lios sekä pesusieni,kuulemma ei paljoa maksa ja samalla kuunnella hauskaa pöpinää siinä samalla

• Robbi

Kävin juuri harjallisessa hakalahden SHELL autopesussa. Tosi surkea pesu!

Auto ei tullut lainkaan puhtaaksi ja jätti tuhansia naarmuja pintaan.

Kävin näyttämässä auto mutta tuli semmoista vastausta että näitä pieniä naarmuja on
        aina maalipinnassa ja auto pitää sen takia vahata ettei niitä näy!!???? Just jo! Niinpä!

Oli kyllä viimeinen kerta kun vein auto autopesuun. En jaksa edes kokeilla mitään muita autopesuja täällä Kokkolassa.

• sienikäsi

Tuliko niin puhdasta että näkyy vanhat naarmutkin.

• masturrboin

tänään autonpesussa.

• hpoåå

Ne on tosi kärtyisiä ne Hakalahden Shellin naismyyjät. Yksikin seurustelee kaupungin talonmiehen kanssa

• ???

Miten kärtyiset myyjät vaikuttavat autonpesun laatuun?

• autonpesijä
        ??? kirjoitti:

Miten kärtyiset myyjät vaikuttavat autonpesun laatuun?

No mietis nyt, kärttynen voi olla raskaana, saanut pataansa, menkat ja ties mitä sattunut, tietty se vaikuttaa pesujälkeen, eihän sitä kärttysellä mummolla pestyä autoa kehtaa edes kartsalle viedä.

• autonpesijä

Mä kastelen autoni joka syksy suntissa, sen jälkeen ei huomaa eroa onko se likanen vai puhdas.

• Bemu

Oon kyllä sitä mieltä että kaikkein paras pesutulos on tullut just hakalaxin shellin koneella. minimani on tosi surkea kuten myös abc:n pesu

• laitosmies

Ei ymmärrä miten vaikuttaa kärttyinen myyjä tai kaupungin talonmies pesutulokseen ????

• vedin pikapesussa

täysiä käteen....

• käyttöautopesu

pakun kans on vähän ongelmia kun nuo pesukoneet on turhan kapeita,peilit kun kääntää niin paras pesupaikka on ollu käyttöauton pehmoharja pesu.tulee kattokin pestyä kunnolla ja tuo minimanin car wash pesee kyllä kuran mutta asvalttipöly jää pintaan kesälläkin,eli pelkkä kastelulaite.

• ##

Ei Kokkolassa ole kunnollista varsinkaan harjatonta pesua.Oppia voisi hakea Kannuksesta. Siellä on ylivoimaisesti paras harjaton pesu mitä oon käyttänyt.

• gyhbnjuj

oikeassa olet

• gy7bnhj

näin on

• YLLÄTTYNYT ASIAKAS

Käväsinpä eilispäivänä testaamassa prisman uuden pesuhallin.
        Mielestäni loistava pesutulos, vanteita myöten koko auto kiiltää kuin uusi. Eikä ollut edes kallein pesu, vaan 16 ekeä maksava tehopesu. Olin aika skeptinen kun nyt vasta suostuin testaamaan koko pesulaa. Nyt voin kyllä sanoa, että taitaa olla Kokkolan automaattipesujen ylivoimainen ykkönen. SUOSITTELEN ETTÄ KÄYTTE TESTAAMASSA.

• Anonyymi

Itse kävisin käviällä saa pestä ja imuroida tehdä pieniä huoltoja 1h ajan taitaa maksaa 14e

• Anonyymi

Varmaan abc

• Anonyymi

Minä mesilässä hoonoo soomee pesen usen mun kolffia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      303
      6622
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      49
      5796
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      186
      5272
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4043
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3318
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3313
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      52
      3237
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3008
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2242
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      1008
    Aihe