Sami Uotilan horoskooppi on kyllä vesimies, olen sen häneltä itseltään kysynyt. Olen nähnyt Samin monta kertaa sellaisen punatukkaisen kauniin tytön kanssa, nyyh. Tietääkö kukaan seurusteleeko Sami???
Sami Uotila On ihana!!!
11
3667
Vastaukset
- No Höh
Kuka on tämä niin ihana Sami Uotila????
- MestariMaisteri
Se ole se pujottelija???
- vesimies
MestariMaisteri kirjoitti:
Se ole se pujottelija???
eikse olekkin salatuista elämistä?
- nelli10v.
SAMI UOTILA OLI SALKKAREISSA V. 1998-2001!!!!!!!! ja niin ihana.................katon aina uusinnat :P:P ja venaan koska tulee a´aki koska tulee a´aki
- Uotila
on syntynyt 1971
- samiii<33
missä sami uotila asuu?? tai sähköpostia??
- on syntynyt
Helsingissä vuonna 1971
- ...
Sami on syntynyt Helsingissä helmikuussa 1971. Ja seurustelee.
- nelli10v.
AKI NIKKINEN(SAMI UOTILA) ON KOMEE
- uotila<<33
nelli10v. kirjoitti:
AKI NIKKINEN(SAMI UOTILA) ON KOMEE
nii mäkin.;)
- silakkasuu
Missä Sami Uotila asuu? Tuli takaisin Salkkareihin n. 4 vuotta sitten ja on erittäin hyvä näyttelijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991