ONKO MONTA SUOMEN KEIKKAA ??

westend

Onko monta Suomen keikkaa nähtynä? Meikä manne tälläinen metusalem on käynyt kaikilla Rollareiden Suomen keikoilla. Olisi upeaa päästä juhlimaan 40-vuotis juhlavuotta Rollarifanina, vielä kun tulee 60-vuotta allekirjoittaneella mittariin aivan kohta puoleen.

14

2651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buko45

      Kolmesti olen Rollarit nähnyt. Kerran Ullevilla 1982, sitten Helsingin olympiastadionilla 1995 ja 2003. Ja liput olis ollu 1990 Tukholman (vai Göteborgin?) keikalle ja vielä 1997 (vai 1998?) Suomen Helsingin stadionkeikalle. Mutta jotenkin vaan tuli tyrityksi ja liput hävitetyksi.

      Kolme kertaa on lähes riittävästi. Mutta taatusti lähden, jos ensi kesänä Suomeen asti tulevat. Harmi vaan, jos tulevat huijari Hjallis-Palliksen hiekkalaatikolle. Sinne en periaatteessa lähde.

    • roller

      Takana 7 keikkaa vuodesta -82 ja seuraavaa odottelen. Onko tietoa Areenalla soitettavan konsertin varmistumisesta?

      • Stone

      • Migge1975

      • westend
        Migge1975 kirjoitti:

        Tämän vuoden puolella varmistuvat kaikki ensi vuoden Euroopan keikat.

        ..NAPIT KUN PITÄÄ RYYSIÄ, ETTÄ SAA LIPUN JUHLAVUOSI KEIKALLE. Olen surrut jo etukäteen sitä, että Rollarit todennäköisesti soittavat Hartwall Areenalla ja silloin suurinosa lipuista menee firmojen piikkiin ja mitään mistään ymmärtämättömät saavat keikalle lipun kuin Manulle illallisen.


      • Migge1975
        westend kirjoitti:

        ..NAPIT KUN PITÄÄ RYYSIÄ, ETTÄ SAA LIPUN JUHLAVUOSI KEIKALLE. Olen surrut jo etukäteen sitä, että Rollarit todennäköisesti soittavat Hartwall Areenalla ja silloin suurinosa lipuista menee firmojen piikkiin ja mitään mistään ymmärtämättömät saavat keikalle lipun kuin Manulle illallisen.

        Eli jonottamaan se on mentävä jos sen lipun meinaa saada. Luulisin että lipunmyynti on rajattua eli yksi ostaja saa esim. vain 4 lippua .
        Silloin trokareillakin olisi vähemmän lippuja laitettavana Huuto.netiin.


      • Rollarifani
        Migge1975 kirjoitti:

        Tämän vuoden puolella varmistuvat kaikki ensi vuoden Euroopan keikat.

        Joo, täytyy pitää silmät ja korvat auki, että osaa heti varautua lipun ostoon. Ettei vaan jää ilman. Olen odottanut seuraavaa keikkaa kuin kuuta nousevaa. Mahtavaa, kun tulevat Suomeen, toivottavasti Stadikalle kesällä....


      • Migge1975
        Rollarifani kirjoitti:

        Joo, täytyy pitää silmät ja korvat auki, että osaa heti varautua lipun ostoon. Ettei vaan jää ilman. Olen odottanut seuraavaa keikkaa kuin kuuta nousevaa. Mahtavaa, kun tulevat Suomeen, toivottavasti Stadikalle kesällä....

        Tulevat Hartwallille, eivät Stadikalle.


    • since68

      Hesassa 95,98,03.Toka oli ehkä paras.Ensimmäinen siinä mielessä paras että haaveni toteutui.Jos tulevat, sinne mennään!!!

    • Oulusta

      Helsinki 95, 98 ja 03.
      Göteborg 90 molemmat keikat, kun eivät Suomeen tulleet.

      • arse

        Rollarit on tullut nähtyä Göteborgissa `90 ja sitten noilla `95,`98 ja 2003 keikoilla.

        Sanoisin,että Göteborg oli kokemuksena paras mutta en ole yhtään huonoa Stones konserttia nähnyt.Se lienee mahdottomuus.


      • pitkään kuunnellut
        arse kirjoitti:

        Rollarit on tullut nähtyä Göteborgissa `90 ja sitten noilla `95,`98 ja 2003 keikoilla.

        Sanoisin,että Göteborg oli kokemuksena paras mutta en ole yhtään huonoa Stones konserttia nähnyt.Se lienee mahdottomuus.

        4 keikkaa nähtynä, göteborg ensin ja loput Suomessa. Olettamus, että tulisivat Hartwallille, on mielenkiintoinen. Miksi ihmeessä sinne?


      • jumping jack
        pitkään kuunnellut kirjoitti:

        4 keikkaa nähtynä, göteborg ensin ja loput Suomessa. Olettamus, että tulisivat Hartwallille, on mielenkiintoinen. Miksi ihmeessä sinne?

        Olen nähnyt rollarit 3 kertaa stadionilla ja olisi upeaa nähdä bändi hieman "intiimässä" tilassa. Licks kiertueella tekivät paljon keikkoja ravintoloissa sekä areenoilla, ja kaikkia näitä kehuttiin maasta taivaaseen. Onhan se myös mukava nähdä jotain, eikä vain kuulla.

        Vuosina 68-73 jolloin Taylor vielä soitti bändissä, he olivat tiukka, raaka ja cooli bändi, joka soitti paskaista aitoa rokkia ilman turhaa venkoilua. Tuona ajanjaksona, heidän soittaessaan vähän pienemmissä lavoilla kuin stadionit, he loivat mielestäni maineensa joka kantaa vielä tänä päivänä.

        Siksi haluaisin ainakin minä nähdä heidät edes kerran vähän pienemmässä paikassa.


      • rotoboy
        jumping jack kirjoitti:

        Olen nähnyt rollarit 3 kertaa stadionilla ja olisi upeaa nähdä bändi hieman "intiimässä" tilassa. Licks kiertueella tekivät paljon keikkoja ravintoloissa sekä areenoilla, ja kaikkia näitä kehuttiin maasta taivaaseen. Onhan se myös mukava nähdä jotain, eikä vain kuulla.

        Vuosina 68-73 jolloin Taylor vielä soitti bändissä, he olivat tiukka, raaka ja cooli bändi, joka soitti paskaista aitoa rokkia ilman turhaa venkoilua. Tuona ajanjaksona, heidän soittaessaan vähän pienemmissä lavoilla kuin stadionit, he loivat mielestäni maineensa joka kantaa vielä tänä päivänä.

        Siksi haluaisin ainakin minä nähdä heidät edes kerran vähän pienemmässä paikassa.

        2003 olin katsomassa ja silloin löysin valon. tänä vuonna pariisiin, olen onnesta pyöreä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe