Moikka!
Olen 20-vuotias neitonen ja kiinnostunut trenditietoisesta kampaamosta Porin alueella. Haluaisin hiuksiini trendikkään muotoleikkauksen, mutta kuitenkin asiallisen.
Hinta sais olla kohtuullinen, mutta ennen kaikkea olen kyllästynyt partureihin jotka vaan "pätkivät ja muotoilevat". Parin päivän päästä hiukset haapsottavat ja ovat rumat avonaisena. Joten kaikki kampaamot joiden käsittelyn jälkeen hiukset ei latistu ja ovat näyttävän tyylikkäät ja tyttömäiset, niin jotain arvoita olis kiva kuulla.
Kiitos avusta!
Trenditietoinen kampaaja??
11
2833
Vastaukset
- imprezza898
Hiustrio voisi olla sellainen paikka...Siellä olen monta kertaa käynyt ja todennut hyväksi paikaksi!Hinta luokka on hieman yli keskitasoa,jos vertaa muihin porilaisiin parturikampaamoihin.
Ja siellä on kaks pantavan näköst myyjää ;) - itse kävin hesassa
parturi kampaajalla jolla oli 20 vuoden kokemus ja täytyy kyllä sanoa että oli aivan loistavaa ja ammattitaitoista työtä,ei latistunut,väri kesti kauan.otin kuvan mukaan kun täällä menin parturiin ja sanoin että tälläinen-ei osattu täällä tehdä sellaista,vaikka ei ollut edes vaikea.ja täällä ei kannata edes yrittää mennä vanhemmalle kampaajalle,ne ei osaa mitään.
- Mariella
Hiushuone Capill on ainakin todella trenditietoinen kampaamo. Itse olen joka kerta ollut tyytyväinen hiuksiini, ja olen aina antanut kampaajalle täysin vapaat kädet. Osaavat todella hyvin katsoa, millainen kampaus sopii kasvojen muotoon yms. Ja neuvovat vielä, miten hiukset saa kotona laitettua hyvin. Suosittelen todellakin, kampaajat tosi mukavia ja osaavia :)
Ja kyseinen kampaamo sijaitsee ihan Porin ydinkeskustassa. - asiakas
feather look ja siellä mariaana. sijaisee be poppia vastapäätä, kelan vieressä.
- tukka
Joo,hyvä paikka on!Anniina on kans tosi hyvä.Hinnat keskitasoa.
Fanletissa minä kävin kun halusin erikois leikkauksen ja olin tyytyväinen tulokseen.. ja siellä on töissä juuri näitä nuoria jotka osaa kaikki trendi leikkaukset.. sinne siis ohjaan ja suosittelen sinun menemään. :)
- eve
oon kuullu kyllä ihan muuta..ja hinta on varmasti todella edeullinen..
eve kirjoitti:
oon kuullu kyllä ihan muuta..ja hinta on varmasti todella edeullinen..
Joo hinta ei ollut varmasti halvimmasta päästä, mutta tuskin halvalla parasta saa ;)
- eve
Teuli kirjoitti:
Joo hinta ei ollut varmasti halvimmasta päästä, mutta tuskin halvalla parasta saa ;)
..oot varmaan oikeessa..;)
- sitten
salon my way,se on säveltäjänkadulla,viikkarissa ja on myös muuttumis"leikin" tekijä, hiustenleikkuu maksaa 20eur, ja koko juttu jos haluaa muuttua kokonaan uudeksi "minäksi" on lyhet hiukset ja meikki 90eur ja pitkiin 100eur niin ja meikataan,olen käynyt itse muuttumassa ja positiivinen oon kannataa hankkia jotain kivaa itselleenkin;)
- Fedelia
BePopissa sijaitseva Profile oli toodella hyvä. Suosittelen. Tekivät aina hyvää työtä.
Jos se siis on enää pystyssä, en ole asunut porissa pariin vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803