Rakas raskaan sarjan raatajamme haudattiin viime lauantaina. Olin paikalla ja herkäksi veti.Kaiken sitä joutuu käymään läpi kun tarpeeksi vanhaksi elää. Meinaan toinen jalaka haudassa itselläki. Huom. Ja-la-ka.
Sentenced
1
358
Vastaukset
- Julian
Mitä tämä tekee Depeche Mode keskustelualueella? :D Sentencediä ei voinut millään tavoin edes verrata Depecheen, ja hyvin hyvin monella bändillä maailmassa on DM esikuvanaan, mutta musiikki ei kuitenkaan ole lähelläkään :) Törmäsin ite toissakesänä Tuskasta Riihimäelle menevään hevariin, ja alettiin puhumaan musiikista. Sanoin kuuntelevani Depeche Modea ja tämä alkoi ylistämään bändiä ja sanoi kunnioittavansa sitä. Kuitenkaan loppupeleissä ei tiennyt biiseistä kuin "Enjoy The Silence"n ja "I Feel You"n, joten joillekin DM on lopulta vain nimi jolle kumarretaan.
Ikäväähän se on jos jonku suosikkibändi pistää yhtäkkiä pillit pussiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286