KFOR/A-coy

Ex-Christinalainen

Onko Camp Christina vielä pystyssä?-03huhti-04huhti asuin siellä.Onko kovasti muuttunu?Tietääkö joku?Ois mukava päästä joskus sinne takas.

11

3867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slk-mersumies

Christina on vissiin siirtynyt jonnekin muuhun maahan hommiin, eikä enää ota vastaan kuin vakiasiakkaita.

• Ex-Christinalainen

HAAHHAHAHAHHAAAA!!!
        Vitun hauska mies mersulla.

• F05
        Ex-Christinalainen kirjoitti:

HAAHHAHAHAHHAAAA!!!
        Vitun hauska mies mersulla.

Hyvin tää näyttäis olevan pystyssä..

• YK-FAITTERI

Mee lepäämään , elämä kulkee sun palvelusajan jälkeenkin. Mitä v_tua sä unohdit ottaa mukaan?
      Osta joltain asaevarikolta hylsyjä himaas ja katsele samalla kaikki Rambo-filmit niin tuntuu
      sankariraukalta paremmalta.

• Ex-Christinalainen

Ai, ihanko tosi että se elämä kulkee?
        Kylläpä tulee taas asiallisia vastauksia!Pakko ei ole vastata jos ei oo mitään asiaa!
        Daiju!!! :D Mä nauran sulle!

• FASSE

Kyllä keväällä-05 tuli uudet asukkaat sinne.Nyt kuulemma rakentaneet lenkkipolun, Villen tapaan leirin ympäri.

• voimissaan

Itse sieltä kotiuduin kuukausi sitten ja suvi do:ssa kaikki hyvin. Muutoksia ei hirveesti ole käsittääkseni tullut. Lähinnä leirin ulkopuolelle valmistui uus komea lenkkipolku.

• ex-alfa

No se lenkki polku on nopeasti nähty! saako sielä vielä käydä lenkillä bosen ulkopuoleela jos on kaveri ja nallipyssy mukana?

• Make

Olin A-coyssa 99-00 ku se perustettiin Stimljeen.
      Siel ei taida olla enää mitään?
      PS. Kirkonmäki on kuningas paikka... :)

• 03-04

Onhan siellä pien pose kirkon vieressä... tai ainakin sitä olin kovasti tekemäs ja asumassa kun ruoska purettiin:)
        Ja Cristiinahan on vika pose joka kosovosta joskus lähtee.
        Onks cristiinas vielä jyrkän kurvin varotus hirsisaunan edessä tunnustuksena yhden sankarin ajotaidoista;)

• metsamies
        03-04 kirjoitti:

Onhan siellä pien pose kirkon vieressä... tai ainakin sitä olin kovasti tekemäs ja asumassa kun ruoska purettiin:)
        Ja Cristiinahan on vika pose joka kosovosta joskus lähtee.
        Onks cristiinas vielä jyrkän kurvin varotus hirsisaunan edessä tunnustuksena yhden sankarin ajotaidoista;)

2005 keväällä Stimljen kirkonmäellä ei ollut enää miehitystä. Itsekin olin aloituksessa Stilmjessä ja uudestaan Suvi Do:ssa 04-05.

Stimljen suunta oli ainakin 04-05 irkkujen aluetta, mutta Stimljessä ei ollut heilläkään leiriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      4364
    2. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      439
      2157
    3. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      47
      1117
    4. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      79
      1066
    5. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1059
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      262
      933
    7. Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut

tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä
      Ikävä
      24
      922
    8. Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni

Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh
      Ikävä
      87
      916
    9. Eläköönhuuto veteraaneillemme!

Huomenna 6.12. valtiojohto kutsuvieraidensa kera juhlii jotain olematonta - itsenäisyyttämme, jota ei enää ole! Tuon ol
      Maailman menoa
      305
      906
    10. Sinä siellä

Kerro vielä oliko se aitoa rakkautta ja olet päässyt eteenpäin
      Ikävä
      102
      899
    Aihe