Onko kotkassa ok yhdistystä tai vastaavaa? Jos ni missä niiden sivut tai yhteystiedot? Vois liittyä mutta mistää ei saa tietoa, taitaa olla tavan vapaa muurari porukkaa..
Omakoti yhdistys?
7
947
Vastaukset
- sama
siis omakotitalo yhditys :-)
- yrittänny
liittyä tähän kyseiseen salaseuraan muutaman kerran mutta turhaan, en ole saanut mitään jäsenanomuksia enkä minkäänlaist postia, kolme (3) kertaa olen antanut yhteystietoni, kolmen henkilön kanssa keskustellut, mutta ei sinne näköjään huolita uusia jäseniä.
Olen luovuttanut omakotiyhdistys otti selkävoiton minusta, he eivät tarvi minua. Ota yhteyttä minuun sähköpostitse, niin annan yhdyshenkilöiden puhelinnumerot. Sattuneesta syystä en viitsi mniitä tässä jaella, kun kuulolla on kaikennäköisiä..:)
- kotkalainen
sun emeilis olisi ni otan yhteyttä?
- elkeet
edelleen, kaksi(2) mahdollista uutta jäsentä tulossa yhdistykseen, mutta ei minkäänlaisia yhteystietoja näköjään anneta, perin on outo yhdistys, uskaltaako tuohon edes liittyä, tai onko siitä liitymisestä mitään hyötyä.
- ennenkin
elkeet kirjoitti:
edelleen, kaksi(2) mahdollista uutta jäsentä tulossa yhdistykseen, mutta ei minkäänlaisia yhteystietoja näköjään anneta, perin on outo yhdistys, uskaltaako tuohon edes liittyä, tai onko siitä liitymisestä mitään hyötyä.
noita "vähän erikoisia" touhuja.
- tietoa
salaseurasta.
http://www.kotkanomakotiyhdistys.fi/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480