Lapsen äitinä kauhistelen. Kuinka paljo Teille maksetaan palkkaa huolimattomasta työstä? ja millä perusteella?
Riina hoooi
4
997
Vastaukset
Jos näet viestin, joka olisi mielestäni poistamisen arvoinen niin viestin oikeassa alanurkassa on linkki: Ilmoita asiattomasta viestistä. Sitä kun klikkaat ja lähetät niin viesti poistuu palstalta huomattavasti nopeammin. Kuten olen jo aiemmin sanonut, niin minulla on ihan oikeakin työ, joten en ehdi istumaan koneen ääressä kokoaikaa. Tästä sheriffin työstä ei palkkaa makseta, ainut palkka minkä saan on joidenkin ihmisten tyytyväisyys siihen, että joku jaksaa tätä hommaa tehdä ja joidenkin valitukset siitä miten en osaa tehdä tätä hommaa.
- seuraileva
juu olkaa kiitollisia että,täällä joku viitsii poistella asiattomia kommentteja,kuin ky..ä p...u ym..palstat putaisi.hyvä riina!!
- poistettuja
seuraileva kirjoitti:
juu olkaa kiitollisia että,täällä joku viitsii poistella asiattomia kommentteja,kuin ky..ä p...u ym..palstat putaisi.hyvä riina!!
viestejä välttämättä kerkee edes näkemään. Ei työpaikalla sitä siivojaa kaivata, kuin vasta silloin kun ollut pois töistä esim. viikon jne. Sheriffit tekee vähän näkymätöntä vapaaehtoista työtä.
- niitä ihmisiä ketä tekee
työnsä aina tunnollisesti ja virheettömästi.vai??riina tekee hienoa työtä ja vielä ILMAISEKSI.mahtaisitko itse tehdä? tuskimpa.kaiken maailman ruikuttajia sitä on.pitäkää mielummin huoli mukuloistanne kun jostain keskustelupalstasta.ja pidähän huoli ettei muksus hypi näillä sivuilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035