MIstä tietää että tyttö on kiinnostunut ? entä jos se tyttö on ujo... ? voi olla silloin vaikeampi huomata sitä, eikö?
mistä tietää että tyttö on kiinnostunut ?
21
3059
Vastaukset
- manta :)
ainakin lähes varmasti siitä, että se tuijottaa/vilkuilee usein :) ja kun katseet kohtaa niin nopeesti katse pois ja sit taas takas. saattaa se hymyilläkin/punastua.
no.. jos tyttö on tosi ujo ja huomaamaton ni ehkä sen ihastus ei koskaan saa tietää sen tunteita
minuu ärsyttää näin tyttönä se et jos selvää "kyttäystä" on jatkunu jo pari viikkoa (kauemmin :o) ni kumpikaan ei uskalla sanoo mitään =D :/ ärrrr... ja sit ku vois ain toivoo et se jätkä tekis alotteen ;)
eipähän tuossa mitään menetäkkään, ainakaan jos se tyttö ei oo idiootti ja kikattele muitten kanssa asiasta tms.. blah- ...
pidä paikkansa toi vikuilu (ainaki luulisin). eräs tyttö, jolle oon pistäny viestejä, vastasi kerran vihaavansa minua (tästä on pari vuotta), ny koulussa oon pari kertaa huomannu, et hän on jostain kumman syystä sattunu kattomaan minua kohti.
- ^^-LauRa-^^
Tyttö saatta vilkulla jopa vahingossa naurattaa ja yrittää olla sillee kunnolla sun seurassa, esim. ryhdistäytyy seurasasi ja nauraa jutuillesi, ja alentuu jopa halveksimana samoja ihmisiä kuin sinä. ja yrittää muutnekin miellytää ja saada sinut huomaamaan itsenä...
- minä..
minä olen itse erittäin ihastunut erääseen poikaan ja vastasin sille etten ole kiinnostunut koska pelkäsin ettei hän tunne samoin..:(
mä aina jään katsomaan tätä poikaa pitkäksi aikaa ja nyt kun tapahtuneesta (siitä että vastasin ettei minua kiinnosta) on noin puolivuotta ja uusi lukukausi alkanut, olen taas uskaltanut katsoa tätä poikaa..pitkään aikaan en uskaltanut..:( nyt pelkään että hän on löytänyt jonkun..vaikken edes tiedä tykkäsikö (tai tykkääkö) hän minusta..:( mutta katsekontaktin hakeminen ja katselu ja joskus pään pois kääntäminen nopeasti ainakin minulla kuuluu asiaan kun olen ihastunut:) - Rigb
minä.. kirjoitti:
minä olen itse erittäin ihastunut erääseen poikaan ja vastasin sille etten ole kiinnostunut koska pelkäsin ettei hän tunne samoin..:(
mä aina jään katsomaan tätä poikaa pitkäksi aikaa ja nyt kun tapahtuneesta (siitä että vastasin ettei minua kiinnosta) on noin puolivuotta ja uusi lukukausi alkanut, olen taas uskaltanut katsoa tätä poikaa..pitkään aikaan en uskaltanut..:( nyt pelkään että hän on löytänyt jonkun..vaikken edes tiedä tykkäsikö (tai tykkääkö) hän minusta..:( mutta katsekontaktin hakeminen ja katselu ja joskus pään pois kääntäminen nopeasti ainakin minulla kuuluu asiaan kun olen ihastunut:)..sama juttu.heti kun joku kattoo silmiin niin heti vetää pään pois päin....:/pitäis uskaltaa kattoo kauemmin (jos se ny sattuu olemaan ihastus)
- lörpöttelijä
Jep, samaa mieltä. Ite ainaki oon kuitenki sillee rohkee tyttö mut oon aina sillee et vilkuilen sitä ja katon minne se menee ja keksin aina jonku tekosyyn et joo mäki meen just sinne:) jos kukaan nyt ees tajus xdd
- Jokuihastunu<3
ite aina jos vaik ihastunu poikaan nii vilkuilen sitä, hymyilen, nauran sen jutuille ja esitän tykkääväni samoista asioista ku se:D
- kokenut...
ei kannata esittää... ainakaa ihastuksen seurassa... seuraa vaan kaikkee paskaa tulevaisuudessa :(
- Tietävä
Tosiaan sammoo mieltä :DD
- Tyttö1234
no... ainakin meillä päin kaikki vilkuilee ja kuiskiminen on aika yleistä! ihmiset on toisaalta erilaisii mut ite yritän olla ihastuksen seurassa normaali ja iha rentona mutta joskus ei mee ihan nappiin! joskus on kysytty ihan suoraankin:)
- MULKKAAJA
kaikki aina sanoo et vilkasee ja heti vetää pän pois ni mä jään aina tuijottaa
O___________O- voi ei
Apuaa melkei kaikki meijän luokan tytöt tykkää musta jotkut kokp ajan koskee mun hiuksii yks halailee ja toinen yrittää pussata ... :d
- Uhtuh
voi ei kirjoitti:
Apuaa melkei kaikki meijän luokan tytöt tykkää musta jotkut kokp ajan koskee mun hiuksii yks halailee ja toinen yrittää pussata ... :d
Onnenpekka Senkun laitat samaa takasi!! :D
- JOKuvaanjnj
Olette vähän myöhässä vastaamaan aloittajalle?
- eihelvettii :D
No mulla on ainekin silleen, ku oon oikeesti aika ujo poikien kans kasvotusten, mut netissä keskustelu sujuu samanlailla ku kaverinki kanssa!
Mut niin ku oon aika ujo, ni en uskalla kattoo pitkää tai silmii välttämättä aina ihastusta, tai jotain hyvännäköstä/kiinnostavaa poikaa..enkä uskalla myöskään HYMYILLÄ! - ....................
Komppaan aiempia viestiä. Tässä myös muutama muu merkki (erityisesti ujoilla tytöillä):
- Kivoihin vaatteeisiin pukeutuminen ja muutenkin ulkonäköön panostaminen aiempaa enemmän
- Tietty poissaoleva olemus, saattaa keskusteluun osallistumiseen sijaan haaveilla poissaolevan näköisesti
- Hiusten sukiminen, ryhdin kohottaminen yms. ulkonäköön panostaminen ihastuksen kohteen nähdessä
- Ihastuksen hauskoille jutuille hymyily tai nauraminen
- Korun räplääminen, kynän naputtelu, jalkojen heiluttelu tms. levoton toiminta silloin, kun on poikkeuksellisen lähellä ihastustaan - Tyttö
Sanokaapa että onko tämä poika kiinnostunut vai eikö ole?
hän:
- Katsoo minua aina koulussa. ( välkällä, käytävillä, riippuu missä ollaan)
- Tulee vastapäätä istumaan jos siinä on paikka tai sitten ihan samalle penkille mutta toiseen päähän.
- Kerrankin ruokailussa: Siellä on kolme ruuanotto paikkaa ja tämän pojan kaverit menivät sinne toisiin ja tämä poika tuli mun ja mun kaverin taakse jonottamaan.
- Ja muutenkin hänellä on aina pitkä katse minuun mutta hän ei vain koskaan hymyile.
Että mitä tämä on, kertokaa??- poika21
Sehä nyt on selvä et se tykkää siust ei se muute sinuu kyyläis ja tulis siu lähelle :)
- Poikaaaaaaaaaaaaaaaa
Miks sen pitää olla oikeesti niin perkeleen vaikee vaan kertoo sille :D Molemmat ollaan ujoja eikä uskalleta puhua paljoo toisillemme... Ärsyttävää, enkä mä ikinä osaa hymyillä sille ku on katsekontaktia... Life is Life...............
- en oo iha varma
Itelläni menee ainakin näin,kun olen ihastunut johonkin poikaan:katselen poikaa pitkään,jään joskus tuijottamaan hätä,jos hän katsoo minua ja hymyilen hänelle,yritän pukeutua hyviin vaatteisiin,yritän olla siellä missä hän on,vilkuilen häntä,näprään hiuksiani ja kuuntelen tarkasti mitä hän sanoo ja poissa suljen muut ajatukseni.Hän kyllä tietää,että tykkään hänestä olen kysellyt häneltä pari kertaa jo"alax" koulussa,mutta hän meni melkee aina sillee"ei helvetti".En tiiä kuitekaa tykkääks Se musta välillä jää tuijottamaan minua ja vilkuilee minuun päin melkeen jatkuvasti.
- poikaoon
Yksi tyttö on koulussa halaillut ja joka päiväse mua kattelee et onko senyt ihan oikeasti vai kuhan leikkii? apua! fast .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212352
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292193Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981190Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141003- 45839
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16827Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109796Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.228727Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167727