Queen on paras bändi ja suosikki biisi dont stop me now.
Queen paras pändi.
7
1374
Vastaukset
- jo pitkään
No nyt päästään vihdoin keskustelemaan Queenista. Aika ihme että, kun kaikilla muilla bändeillä oli jo palsta, mutta sille parhaalle se tuli vasta nyt. Toivottavasti keskustelijoita löytyy paljon, sillä ainakin minulla riittää paljon kysyttävää ja sanottavaa Queenista.
- jupiter68
Siis, Queen on uskomaton tapahtuma. Minulle kuin uskonto. Diggailen muuten paljon itämaisia filosofioita yms. Queen vie ihan omiin sfääreihin useimmiten, vaikkei yrittänytkään paljon muuta kuin viihdyttää. Toisaalta Mercury=Jumalten sanansaattaja..
Mercury oli ainakin nero ja myös suuri humoristi.
Kiitoksia vain Quuenille kaikesta rajusta ja herkästä kauneudesta!! - Rock You
jupiter68 kirjoitti:
Siis, Queen on uskomaton tapahtuma. Minulle kuin uskonto. Diggailen muuten paljon itämaisia filosofioita yms. Queen vie ihan omiin sfääreihin useimmiten, vaikkei yrittänytkään paljon muuta kuin viihdyttää. Toisaalta Mercury=Jumalten sanansaattaja..
Mercury oli ainakin nero ja myös suuri humoristi.
Kiitoksia vain Quuenille kaikesta rajusta ja herkästä kauneudesta!!Samaa sanon täälläkin kuin edellinen.
Aivan uskomaton bändi!
Ja jumalainen solisti!
Olen tässä viime viikkoina kartuttanut Queen kokoelmaa imuttamalla aivan taivaallisia harvinaisia herkkupaloja ja täytyy vain todeta, että maailma olisi todellakin melko ankeaa ilman tätä mieletöntä bändiä.
- meppuFIU
Queen on parantanut minut monelta mielipahalta ja antanut uutta voimaan arjen taisteluissa..."Parasta" ...mikä *ei* ikinä muutu....HARMI vaan että Freddie jätti meidät...mitä kaikkea olis viellä syntynyt hänen mahtaavasta persoonasta!!!
- Minnuli
Freddien jättämisestä tuli mieleen et niinhän Brian May lauloi Greatest Hits 3:ssa Only the good die young..
- työ----
Minnuli kirjoitti:
Freddien jättämisestä tuli mieleen et niinhän Brian May lauloi Greatest Hits 3:ssa Only the good die young..
juntit tiiä että se oil homo! Vittu minä vihhaan homoja!!!
- queenfani
minä en ole kuullut tuota mutta queen on silti paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845