Millainen on paikka helmi-maaliskuussa, toppatakeissako siellä liikutaan?
Onko selvästi vähemmän turisteja = väljempää, ei jonottamista?
Euro Disney talvella?
2
672
Vastaukset
- vapaa
Lämpötila on päivisin 5 - 7
astetta joten asut sitä mukaa ;)
Voi tulla luntakin. - Zarniwoop_2
Tähän alkuun ensin pakollinen saivartelu: Euro Disney -nimi otettiin käytöstä pois jo yli 10 vuotta sitten. Paikka on sittemmin tunnettu nimellä Disneyland Paris.
No niin, asiaan, asiaan:
Helmi-Maaliskuu on jo alkukevättä Pariisissa, ja lämpötilahaarukka on todella laaja nollasta 16C:een. Vettä sataa keskimäärin kolmena päivänä viikossa, ei tosin kaatamalla, mutta ripotella voi.
Puisto on auki joka päivä, ja väkeä on selvästi vähemmän. Arkipäivinä jonot ovat todennäköisesti pahimmillaan 20min luokkaa. Helmi-maaliskuu tosin on myös sellaista aikaa, että kunnostavat paikkoja, ja jotkut vierailukohteet voivat olla kiinni.
Studioiden Stunt Show voi käydä kylmäksi ilman kunnon vaatetusta, siinä kun istutaan 30min paikoillaan ulkona. Muuten kannattaa pukeutua kerroksittain, koska monet sisätilat ovat lämmitettyjä, ja toppatakki päällä voi tulla hiki.
Varoituksen sana: pääsiäisviikolla ja siitä eteenpäin pari viikkoa sakkia on niin, että portit natisee. Kannattaa mennä muuna ajankohtana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882