Äänestys tulokset

poikaukko

Veikkaus kuka kullekkin antaa pojoja

Antti Terhille ja Tiinalle
Minna Terhille ja Tiinalle
Terhi Hannalle ja Minnalle
Timo Pertulle ja Tiinalle
Perttu Minnalle ja Timolle
Tiina Antille ja Minnalle
Kathy Minna ja Hannalle
Hanna Kathy ja Perttu
Mika Hanna ja Timo
Pistejakauma
Antti 2 p
Minna 6 p
Terhi 4 p
Timo 2 p
Pert. 3 p
Tiin. 3 p
Hanna 5 p
Mika 0 p
Äänestykseen joutuvat Minna ja Hanna kumpaa äänestät. Aika pulmallinen

15

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bobo

      hanna ulos niin nähdään minnan romahdus

    • saijja

      ehdottomasti.

      • Hannaaaa

        ja vielä useamman kuin yhden kerran.


    • .....

      Poikaukkokin on taas heränny uuteen päivään ja omaan tv-todellisuuteensa :D
      On se vaan äijä!

      • tosi hyvin sanottu siellä takana. Ote tv todellisuudesta osiossa KUMMELI


    • Edellisen nimeämiskierroksen jakauma oli seuraava: (ensiksi mainittu sai 2 pistettä)

      Antti:   Kati, Timo
      Tiina:   Minna, Iina
      Terhi:   Iina, Minna
      Hanna:   Kati, Perttu
      Mika:   Hanna, Iina
      Perttu:   Iina, Minna
      Kati:   Antti, Hanna
      Minna:   Perttu, Tiina
      Timo:   Kati, Perttu
      Iina:   Perttu, Tiina

      Jos nyt ottaa seuraavan nimeämisen arvauksen perusteeksi sen, että tuossa muuttuu ainoastaaan se että Iinan antamia ääniä ei enään ole ja että iinan saamat äänet periytyvät vanhan kupppikuntarajojen mukaan niin minun mutu on seuraava:

      Antti:   Kati, Timo
      Tiina:   Minna, Hanna
      Terhi:   Minna, Hanna
      Hanna:   Kati, Perttu
      Mika:   Hanna, Tiina
      Perttu:   Minna, Hanna
      Kati:   Antti, Hanna
      Minna:   Perttu, Tiina
      Timo:   Kati, Perttu

      Olen varma että Mika ei nimeä Minnaa ainakaan tällä kierroksella ja että hänen molemmat äänet menevät naiselle, ja että Hannan lisäksi tulee Tiina tai Kati; Arvaan että Tiina.

      äänestykseen tällä veikkauksella joutuu taas kolme asukasta:

      MINNA, KATI ja HANNA joilla kaikilla kuusi ääntä.

      • luuletko todella

        ettei terhi saa yhtään ääntä? jos niin olet karkeasti väärässä, Antti ja Minna ja myös Hanna ovat kyllästyneet terhin käninään.


      • rohvessoori

        Antti: Kati, Timo
        Tiina: Minna, Hanna
        Terhi: Minna, Timo
        Hanna: Kati, Perttu
        Mika: Hanna, Timo
        Perttu: Minna, Hanna
        Kati: Antti, Hanna
        Minna: Perttu, Tiina
        Timo: Kati, Perttu

        Kati 4
        Minna 6
        Hanna 5


      • luuletko todella kirjoitti:

        ettei terhi saa yhtään ääntä? jos niin olet karkeasti väärässä, Antti ja Minna ja myös Hanna ovat kyllästyneet terhin käninään.

        Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.

        Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.

        En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.


      • Cesar kirjoitti:

        Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.

        Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.

        En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.

        Terhi on antanut itsestään rajumman puolen, meidän katsojien puoleen, muttei ole kyllä kerännyt talon sisällä juurikaan negatiivisia puolia. Pelaa aika ovelasti.


      • Roope
        rohvessoori kirjoitti:

        Antti: Kati, Timo
        Tiina: Minna, Hanna
        Terhi: Minna, Timo
        Hanna: Kati, Perttu
        Mika: Hanna, Timo
        Perttu: Minna, Hanna
        Kati: Antti, Hanna
        Minna: Perttu, Tiina
        Timo: Kati, Perttu

        Kati 4
        Minna 6
        Hanna 5

        Ihme on, jos Terhi ei anna 2 pistettä Hannalle. Hänhän haukkui Hannan tosi pahasti pk-huoneessa. Tuon laskelman mukaan Minna saisi siis korkeintaan 5 pistettä. Terhiltä siis yksi piste.


      • Jarkko

        Muuttaisin itse tuota näin:
        Terhi: Hanna 2, Minna 1
        Kathy: Hanna 2, Antti 1

        Perustelu: Terhi haukkui Hannan pk-huoneessa tällä viikolla. Kathya taas on käsittääkseni ottanut aivoon Timon ja Hannan käytös, joten saattaa antaa hyvinkin Hannalle 2 pistettä.

        Jos näin käy, kärki näyttäisi tältä:
        Kathy 8
        Hanna 6
        Minna 5

        Ja Minnaa saattaa ärsyttää Perttu nyt vähemmän kuin jotkut naisista. Minna voisi antaa pisteitä näinkin:
        Tiina 2, Terhi 1


    • joutuu

      hanna ja terhi joista terhi putoaa.

    • ............niiinnn

      PERTTU-hanna-minna ELI:MINNA-9p.
      MIKA-minna-terhi TERHI-7p.
      ANTTI-kathy-terhi HANNA-6p.
      TIMO-terhi-tiina KATHY-5p.
      KATHY-minna-hanna
      MINNA-terhi-kathy
      TIINA-minna-hanna
      TERHI-hanna-minna
      HANNA-kathy-terhi

    • TIETTY

      jos jotai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe