Saiskos tänne kenties jotain muutakin kommenttia kuin "oliko Freddy hanuristi". Onko teistä siihen?
Omasta mielestäni Queen oli parhaimmillaan suorastaan taivaallinen bändi, huonoimmillaan todella paska pömpöösi discobändi. Parhaimmat biisit löytyvät 70-luvun tuotannosta, sanotaanko kolme ekaa levyä.
Nykyinen muka-Queen ei säväytä. Onneksi näin bändin ja Mercuryn livenä vuonna -86, taisipa ollakin bändin viimeisin kiertue.
Asiaa?
1
379
Vastaukset
- K.S.
Minusta Freddy oli mahtava laulaja, täydellinen show-mies ja esiintyjä. Eihän sitä lavakarismaa kukaan voita. Levyjä kyllä kuuntelen ekasta vikaan, sillä jokaisella kyllä löytyy hienoja asioita ja huonommatkin kappaleet jaksavat lähinnä hymyilyttää.
Voi niitä onnellisia jotka ovat Freddyn nähneet livenä! Itse jouduin tyytymään tähän "uuteen Queeniin" mutta onneksi musiikki säilyy. Ja näin sentää Mayn, joka on mielestäni lähes yhtä tärkeä osa Queenia. (Löysin myyten netistä kuvan jossa näyn minä ja Brian May! Globenin keikalla.) Ja Taylor lauloi hienon kappaleen I'm in love with my car. Mutta kyllähän tuo live at the wembley keikka (DVD) on silti paras.
Kyllä täällä varmasti hyvää keskustelua saadaan aikaan kun tosifanit löytävät palstan.
"Spread your wings"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909