Asiaa?

Drowse

Saiskos tänne kenties jotain muutakin kommenttia kuin "oliko Freddy hanuristi". Onko teistä siihen?

Omasta mielestäni Queen oli parhaimmillaan suorastaan taivaallinen bändi, huonoimmillaan todella paska pömpöösi discobändi. Parhaimmat biisit löytyvät 70-luvun tuotannosta, sanotaanko kolme ekaa levyä.

Nykyinen muka-Queen ei säväytä. Onneksi näin bändin ja Mercuryn livenä vuonna -86, taisipa ollakin bändin viimeisin kiertue.

1

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K.S.

Minusta Freddy oli mahtava laulaja, täydellinen show-mies ja esiintyjä. Eihän sitä lavakarismaa kukaan voita. Levyjä kyllä kuuntelen ekasta vikaan, sillä jokaisella kyllä löytyy hienoja asioita ja huonommatkin kappaleet jaksavat lähinnä hymyilyttää.

Voi niitä onnellisia jotka ovat Freddyn nähneet livenä! Itse jouduin tyytymään tähän "uuteen Queeniin" mutta onneksi musiikki säilyy. Ja näin sentää Mayn, joka on mielestäni lähes yhtä tärkeä osa Queenia. (Löysin myyten netistä kuvan jossa näyn minä ja Brian May! Globenin keikalla.) Ja Taylor lauloi hienon kappaleen I'm in love with my car. Mutta kyllähän tuo live at the wembley keikka (DVD) on silti paras.
      Kyllä täällä varmasti hyvää keskustelua saadaan aikaan kun tosifanit löytävät palstan.

"Spread your wings"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe