Rollarit oli Yyterissä

jo 1965

tämä yhtyeen ensimmäinen Suomen keikka usein unohdetan

5

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Open G

Olin silloin toisella kymmenellä ja kovasti menossa sinne, mutta faija sanoi "heipä hei, meidän poikaa Yyteriin päästetä nyt ei"

• westend

Mie en unohda Rollareiden keikkaa juhannuksena v 65. Meitä muistaakseni oli Yyterissä n. 20.000 maksanutta katselijaa. Ei ollut huimia lava rakennelmia eikä valaistusta. Oli vain aidalla eristetty neliskanttinen esiintymislava keskellä yleisöä. Esiintymislavan nurkissa oli juhannuskoivut ja yrmykkäät poliisit vartioivat järjestystä.
      Siinä oli historian lehtien havinaa, vaikka meitsi ei sitä silloin tajunnut.

• ruby-tuesday

Oon nähny kuvia kyseiseltä keikalta ja harmittaa kun en ollu ite siel:(

• Anonyymi

65 vuonna mä olin kaksitoista. Muistan että radion uutisista kuulin että Rollarit esiintyvät Suomessa jossain Yyterissä. Mutt ehkä olin niin nuori että se tuntui vähä kaukaiselta ajatukseltakin päästä heidän keikalle, vaikka jossain mielen sopukoissa kirkkaasti olisin voinutkin olla paikanpäällä. Olin kai kova uneksimaan jo silloin, muistan että haavekuvia oli tuon tuostakin pääni aivan täys, -ja niin ihanaa milloin sain olla yksikseni, rauhassa, silloin palaset loksahtelivat paikoilleen.🙏🏻🤗💖

• Anonyymi00005

Neljä viimeistä keikkaa Suomessa nähtynä, kaikki hienoja spektaakkeleita
      Ammattilaisia kun ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe