tämä yhtyeen ensimmäinen Suomen keikka usein unohdetan
Rollarit oli Yyterissä
5
1230
Vastaukset
- Open G
Olin silloin toisella kymmenellä ja kovasti menossa sinne, mutta faija sanoi "heipä hei, meidän poikaa Yyteriin päästetä nyt ei"
- westend
Mie en unohda Rollareiden keikkaa juhannuksena v 65. Meitä muistaakseni oli Yyterissä n. 20.000 maksanutta katselijaa. Ei ollut huimia lava rakennelmia eikä valaistusta. Oli vain aidalla eristetty neliskanttinen esiintymislava keskellä yleisöä. Esiintymislavan nurkissa oli juhannuskoivut ja yrmykkäät poliisit vartioivat järjestystä.
Siinä oli historian lehtien havinaa, vaikka meitsi ei sitä silloin tajunnut. - ruby-tuesday
Oon nähny kuvia kyseiseltä keikalta ja harmittaa kun en ollu ite siel:(
- Anonyymi
65 vuonna mä olin kaksitoista. Muistan että radion uutisista kuulin että Rollarit esiintyvät Suomessa jossain Yyterissä. Mutt ehkä olin niin nuori että se tuntui vähä kaukaiselta ajatukseltakin päästä heidän keikalle, vaikka jossain mielen sopukoissa kirkkaasti olisin voinutkin olla paikanpäällä. Olin kai kova uneksimaan jo silloin, muistan että haavekuvia oli tuon tuostakin pääni aivan täys, -ja niin ihanaa milloin sain olla yksikseni, rauhassa, silloin palaset loksahtelivat paikoilleen.🙏🏻🤗💖
- Anonyymi00005
Neljä viimeistä keikkaa Suomessa nähtynä, kaikki hienoja spektaakkeleita
Ammattilaisia kun ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437