piiloitettuna..

edi

Kuunnelkaapas tarkasti Behind the Crimson Dooria.Biisin loppupuolella taustalla puhutaan suomea!! =)

10

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanko totta?

Joo, ja jos selaat sivua vähän alemmas, niin huomaat, että asiasta on jo käyty keskustelua...

• lilylazer

Ei se kylläkään mitenkään erikoisemmin piilotettuna ole, ihan varmasti kuulee, jos vähänkin keskittyy kuuntelemaan :)

• Heartagram..

Niin.. Itsekkin kuuntelin sitä mut aattelin et se oli vaan toive ajattelua mut eipä sitten ollutkaa! :)

• Niin, mutta mitä Ville siinä oikein sanoo? Pitääkö paikkansa, että Valo lukisi siinä otteita Timo K. Mukan teoksesta?

• ...

Vissiinkin. Jotain "muuri murtuu, kaikki sortuu" juttuja(?) mä ainakin kuulin.

• edi
        ... kirjoitti:

Vissiinkin. Jotain "muuri murtuu, kaikki sortuu" juttuja(?) mä ainakin kuulin.

hmm.mistäköhän toi biisi oikeen kertoo?onko kenelläkään tarkenpaa hajua asiasta? Olis kyl aika makee juttu jos olis lainannnut mukan tekstejä siihen :) Alankin tästä lukemaan mukkaa..

• ihanko totta?

Kuten jo ihan ensimmäiseksi vastauksessani sanoin, alempana tässä ketjussa olisi löytynyt tähänkin vastaus, mutta ilmeisesti kukaan ei ole sitä vaivautunut etsimään... Tässäpä teille:

Kadotettu

Meille ei tule vapautta
      vaikka pääsisimme selleistä ulos
      vaikka häkkejä ei olisi
      vaikka jalkaraudat muuttuisivat ruusukkeiksi
      me emme vapaudu
      elleivät ajatuksemme virtaa syyttävinä
      ja omatunto paljasta syyllisiä
      sisällämme - sieluissamme - sydämissä
      kun kyyneleet valuvat silmistä
      ja kaikkialta keihäät sinut lävistävät
      muuri murtuu
      seinä sortuu
      kaikki kahleet putoavat
      sydämessä soi laulu
      rajaton vapaus siivillensä nousee    

• edi

onko tuo Mukan tuotosta?

• dee

kliseisyyden huippu...hohhoijaa..kuten koko roskalevykin...

• Anton=)

Mun mielestä aika hieno homma, että laitetaan vähän Mukkaa isolla budjetilla tehdylle levylle, jonka päämarkkinat ovat muualla, kuin suomessa! Levy on pirullisen hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe