Kuunnelkaapas tarkasti Behind the Crimson Dooria.Biisin loppupuolella taustalla puhutaan suomea!! =)
piiloitettuna..
10
1342
Vastaukset
- ihanko totta?
Joo, ja jos selaat sivua vähän alemmas, niin huomaat, että asiasta on jo käyty keskustelua...
- lilylazer
Ei se kylläkään mitenkään erikoisemmin piilotettuna ole, ihan varmasti kuulee, jos vähänkin keskittyy kuuntelemaan :)
- Heartagram..
Niin.. Itsekkin kuuntelin sitä mut aattelin et se oli vaan toive ajattelua mut eipä sitten ollutkaa! :)
Niin, mutta mitä Ville siinä oikein sanoo? Pitääkö paikkansa, että Valo lukisi siinä otteita Timo K. Mukan teoksesta?
- ...
Vissiinkin. Jotain "muuri murtuu, kaikki sortuu" juttuja(?) mä ainakin kuulin.
- edi
... kirjoitti:
Vissiinkin. Jotain "muuri murtuu, kaikki sortuu" juttuja(?) mä ainakin kuulin.
hmm.mistäköhän toi biisi oikeen kertoo?onko kenelläkään tarkenpaa hajua asiasta? Olis kyl aika makee juttu jos olis lainannnut mukan tekstejä siihen :) Alankin tästä lukemaan mukkaa..
- ihanko totta?
Kuten jo ihan ensimmäiseksi vastauksessani sanoin, alempana tässä ketjussa olisi löytynyt tähänkin vastaus, mutta ilmeisesti kukaan ei ole sitä vaivautunut etsimään... Tässäpä teille:
Kadotettu
Meille ei tule vapautta
vaikka pääsisimme selleistä ulos
vaikka häkkejä ei olisi
vaikka jalkaraudat muuttuisivat ruusukkeiksi
me emme vapaudu
elleivät ajatuksemme virtaa syyttävinä
ja omatunto paljasta syyllisiä
sisällämme - sieluissamme - sydämissä
kun kyyneleet valuvat silmistä
ja kaikkialta keihäät sinut lävistävät
muuri murtuu
seinä sortuu
kaikki kahleet putoavat
sydämessä soi laulu
rajaton vapaus siivillensä nousee- edi
onko tuo Mukan tuotosta?
- dee
kliseisyyden huippu...hohhoijaa..kuten koko roskalevykin...
- Anton=)
Mun mielestä aika hieno homma, että laitetaan vähän Mukkaa isolla budjetilla tehdylle levylle, jonka päämarkkinat ovat muualla, kuin suomessa! Levy on pirullisen hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029