Kuunnelkaapas tarkasti Behind the Crimson Dooria.Biisin loppupuolella taustalla puhutaan suomea!! =)
piiloitettuna..
10
1363
Vastaukset
- ihanko totta?
Joo, ja jos selaat sivua vähän alemmas, niin huomaat, että asiasta on jo käyty keskustelua...
- lilylazer
Ei se kylläkään mitenkään erikoisemmin piilotettuna ole, ihan varmasti kuulee, jos vähänkin keskittyy kuuntelemaan :)
- Heartagram..
Niin.. Itsekkin kuuntelin sitä mut aattelin et se oli vaan toive ajattelua mut eipä sitten ollutkaa! :)
Niin, mutta mitä Ville siinä oikein sanoo? Pitääkö paikkansa, että Valo lukisi siinä otteita Timo K. Mukan teoksesta?
- ...
Vissiinkin. Jotain "muuri murtuu, kaikki sortuu" juttuja(?) mä ainakin kuulin.
- edi
... kirjoitti:
Vissiinkin. Jotain "muuri murtuu, kaikki sortuu" juttuja(?) mä ainakin kuulin.
hmm.mistäköhän toi biisi oikeen kertoo?onko kenelläkään tarkenpaa hajua asiasta? Olis kyl aika makee juttu jos olis lainannnut mukan tekstejä siihen :) Alankin tästä lukemaan mukkaa..
- ihanko totta?
Kuten jo ihan ensimmäiseksi vastauksessani sanoin, alempana tässä ketjussa olisi löytynyt tähänkin vastaus, mutta ilmeisesti kukaan ei ole sitä vaivautunut etsimään... Tässäpä teille:
Kadotettu
Meille ei tule vapautta
vaikka pääsisimme selleistä ulos
vaikka häkkejä ei olisi
vaikka jalkaraudat muuttuisivat ruusukkeiksi
me emme vapaudu
elleivät ajatuksemme virtaa syyttävinä
ja omatunto paljasta syyllisiä
sisällämme - sieluissamme - sydämissä
kun kyyneleet valuvat silmistä
ja kaikkialta keihäät sinut lävistävät
muuri murtuu
seinä sortuu
kaikki kahleet putoavat
sydämessä soi laulu
rajaton vapaus siivillensä nousee- edi
onko tuo Mukan tuotosta?
- dee
kliseisyyden huippu...hohhoijaa..kuten koko roskalevykin...
- Anton=)
Mun mielestä aika hieno homma, että laitetaan vähän Mukkaa isolla budjetilla tehdylle levylle, jonka päämarkkinat ovat muualla, kuin suomessa! Levy on pirullisen hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809