Onko rekkautumisen jälkeistä elämää???

Jermu

Ilmoituksissa on etusivulla viestiä, ettei palveluihin voi rekisteröityä tällä hetkellä.
Kuinka elämäsi nyt muuttuu, kun yrittäessäsi rekkautua omalla nikilläsi, et välttämättä pääsekään palveluihin? Onko kaikki nyt pilalla?
Katsotko kateellisena sellaisten nikkien perään, jotka ilmoituksista huolimatta rekkautuvat palveluihin ja pystyvät käyttämään niitä? Koetko tuolloin olevasi eriarvoisessa asemassa?
Kaikkiin näihin kyselyihin ja moneen muuhunkin voit vastata, jos nettisi kk-maksut on maksettu, olet asentanut oikeat selaimet ja pelaimet tai vaihtoehtoisesti naapurisi ei vielä ole hermostunut ainaisiin visiitteihisi konetta lainaamaan ja erityisesti heille, joilla kirjastokortti on voimassa.

30

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskailija

Näin me!
      Nythän sulle Jermu on entistä enemmän puskailijoita joita voit hätyytellä ja kyykytellä,elämäsi onnellinta aikaa!

• Jermu

pussirotat eli omaa sukuaan suunsoittajat on saaneet tästä osoitteesta aina kylmää kyytiä. Se ei markkaa mitään, millainen nikkeli siellä on vastassa. Kovaa sanailua jo vuodesta 2004.

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

pussirotat eli omaa sukuaan suunsoittajat on saaneet tästä osoitteesta aina kylmää kyytiä. Se ei markkaa mitään, millainen nikkeli siellä on vastassa. Kovaa sanailua jo vuodesta 2004.

sinä nyt jakelet :)))) Aijai sentään .......
        Tuohan oli selvä mainospuhe :))

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

sinä nyt jakelet :)))) Aijai sentään .......
        Tuohan oli selvä mainospuhe :))

aattelin vähän härkkiä tilannetta, kun moni on niin hermona kaikesta mitä täällä sanotaan...

• Marion.T
        Jermu kirjoitti:

aattelin vähän härkkiä tilannetta, kun moni on niin hermona kaikesta mitä täällä sanotaan...

enää ollenkaan elämää..
        Hiljaista kuin huopatossutehtaassa - missä ei muuten ole ollenkaan hiljaista.

Minä lähden nyt pyörällä kauppaan kun ei ole yhtään autoa pihassa, kyllä elämä on kovaa.....

• Marion.T

omalla rakkaalla nikilläni - ei ollut mitään ongelmia:))

Tuskinpa se nyt maailman kamalin asia on, jos ei nyt juuri pääse rekisteröitymään, voihan sitä kirjoitella pusikosta ihan rauhassa, ja voi käyttää myös omaa nikkiään jos haluaa, vaikka piste perään jos ei satu pääsemään kirjautumaan.

Mikä siinä sitten on että kaikki eivät pääse läpi, Goldie ei ole päässyt muutamaan päivään sisään - aika outo juttu. Johtuuko se operaattorista?
      Meillä on Elisan laajakaista ja hyvin pelittää....

• Jermu

kyllähän se pikku gee pääsee tänne, mutta se ei taida päästä rekkareihin asti...Olet siis etuoikeutetussa asemassa. Aateluus velvoittaa, nääs.

• minä olen minä

vaikken tule rekattuna, en muuten ole sitä tehnyt kevään jälkeen ja "palstaelämä" on ollut kivempaa kun kukaan ns. tutuista ei enää minua tunnista.

Luulen, että sellaiset, jotka ovat tämän kanavan "löytäneet" lähiaikoina, hermostuvat kun eivät saa (rakasta?) nikkiään rekatuksi.

Asiat asioina mielestäni eli mielipiteitäni joskus heittelen, en millään nikillä enää.

Nyt tietenkin moni nostaa karvat pystyyn ja sanoo puskailijaksi, mutta, mutta... ero puskailijoilla ja nikittömillä on selvä!

Minä en ole ilkeä koskaan, asiallisia tai huumorijuttuja heitän jos on turhaa aikaa = < tietokoneen äärellä.

Ymmärrän siis "alokkaita", jotka haluavat, että heidät huomataan, se on heidän tapansa, minulla on omani. Jag har talat (Jermulle;-))

• Jermu

ne on aina ne muut, jotka ilkeilee minulle. Minä vaan sitten sanon vain mielipiteeni heidän kirjoituksistaan ja en koskaan mene henkilökohtaisuuksiin...(Täältä kurkistelen, kuinkahan mun nyt käy...Kjäh!)

• eli asian

puolesta henkilökohtaisuuksia vastaan, en käytä minäkään enää vanhaa nimimerkkiä kuin satunnaisiin hyvän päivän tervehdyksiin.

• keskiyonkehraaja

Siis sinullekkin Jermu.
      Tämä on virtuaali maailma.
      jos sinulla menee hermot tämän kanssa miten on todellisuus???

• Jermu

No hei, kukas tässä nyt tosissaan tällaista kirjoitusta ottaa? Tää on tsoukki vaan.

• Melanie

"elävää" elämää ollenkaan joillakin ihmisillä, kun tuntuu että koko elämä pyörii tämän pienen masiinan ympärillä. Viikosta toiseen, päivästä toiseen, tunnista toiseen nämä ihmiset istuvat näppäimistön edessä ja tuijottavat ruutua. Voi hyvä ihme, HANKKIKAA JO IHMEESSÄ MUUTA TEKEMISTÄ NIIN SAATTE ELÄMÄÄNNE SISÄLTÖÄ.

• Jermu

minäkin teen kaikkea muuta ja kaikkialla muualla, kuin koneen äärellä. Olen nytkin luultavasti ensimmäistä kertaa tällä palstalla, niinkuin sinäkin.

• nainen56

päivässä tämän masiinan ääressä ja sitten on kotona vielä toinen masiina jonka ääressä joskus menee parituntinen, vielä jää aikaa elämään.
        Viikonloppuina vain pakolliset opinnot verkossa.

• olla itsekkin täällä koko ajan,kun kerran tiedät toisten olemiset!!!! Mä en tiedä,mutta mua ärsyttää valtavasti tuollaiset toisten elämään puuttujat! Jokaisella on oma kone ja jokainen kirjoittaa omassa kodissaan joten mitä se kenellekkään kuuluu vaikka nukkuiskin vielä tietokoneen vieressä!

• ellunkana.

sanomaan? Taitaa sinun koko elämäsi sisältö olla toisten ohjaamista, vaikka itse teet täällä ihan samaa. No huvinsa kullakin.

• Loistava.polku

...että jotkut ovat netissä ihan palkkatyökseen.

En minä ainakaan täällä viitsisi vapaa-aikaani viettää.

• mutta onneksi ovat jo saaneet palvelun toimimaan.

Käsien vapina ja pään nykiminen alkavat vähitellen helpottaa.

Kyllä se siitä.;)

• Jermu

Niinpä niin, vai että ihan vapinaksi asti..Olikos se fyysistä vai sellaista raivosta johtuvaa?

• Jermu kirjoitti:

Niinpä niin, vai että ihan vapinaksi asti..Olikos se fyysistä vai sellaista raivosta johtuvaa?

Olinhan kadottanut itseni, enkä tiennyt kuka olen.;) Tänään jo alkaa helpottaa ja niska suoristuu.

Elämä alkaa hymyillä, niin minäkin.

• L.polku

Tiedän että mailboxissa odottaa viesti äidiltäni ja nyt en pääse sitä lukemaan. Se on hankalaa että posti on kiinni. Ei kai tästä muuta haittaa voi olla?

Kuten huomaat, tänään minut on vuorostani "ulostettu".

• Jermu

laitat tässä minulle omat tunnuksesi privalla ja minä sitten luen sen meilin sinulle "ääneen"..privalla tottakai, ettei kaikki mölliköt näe sitä. Eli tällä palstallahan privaviestit toimii seuraavalla tavalla. Vastaat vain silleen niinku suluissa (esim. näin.) ja se mustalla kirjoitettu ei näy sitten ulkopuolisille. Eiks olekkin hyvä toiminto? Kjäh!

• Hmmmm
        Jermu kirjoitti:

laitat tässä minulle omat tunnuksesi privalla ja minä sitten luen sen meilin sinulle "ääneen"..privalla tottakai, ettei kaikki mölliköt näe sitä. Eli tällä palstallahan privaviestit toimii seuraavalla tavalla. Vastaat vain silleen niinku suluissa (esim. näin.) ja se mustalla kirjoitettu ei näy sitten ulkopuolisille. Eiks olekkin hyvä toiminto? Kjäh!

olevasi kovinkin fiksu ja hauska näillä jutuilla. Käy lähinnä sääliksi poloista.

• Jermu
        Hmmmm kirjoitti:

olevasi kovinkin fiksu ja hauska näillä jutuilla. Käy lähinnä sääliksi poloista.

mutta sinulta sekin tieto on hukkunut johonkin nyyhkimisesi sekaan. Herää ja ryhdistäydy. Ei kaikki pyöri sinun ympärilläsi..tai no eihän mikään pyöri sinun ympärilläsi..No joka tapauksessa ryhdistäydy!

• on.
        Hmmmm kirjoitti:

varmasti fiksumpi kuin sinä!

• suomi-24-uskoa,niin kaikkea voi sattua.

Olen niin harras,ettei moiset ongelmat vaivaa,vaan salaista oikopolkua pitkin olen päässyt yhteyksiin.

Myötää toki täytyy,että live-elämä meinaa välillä viedä mennessään,mutta kun olen ottanut yhteyttä ylläpitoon,niin aina on tuhlaajapoika otettu avosylin vastaan,että näin hyvin mulla.

• Jermu

varo vain, ettei tule toiset tuollaisesta kateelliseksi...Katsos toiset suuttuu heti, jos kertoo kaiken toimivan ja olo on onnellinen.

• jalle.h

Tuntuu välillä täällä lukiessa ettei muutamilla ole oikeaa elämää!

• Jermu

Mutta näitäkin juttuja voi ottaa vaikka ihan huumorilla ja silloin tarvitaan niitä DDDDDDDD-juttuja, vai mitä?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2032
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      394
      1811
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1808
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1317
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe