Welho Pro:n vaihto!!!

Tuomo

Hello Welho Pro:ta käyttäneet. Minkälaiseen nopeuteen olette pron vaihtanut ja onko eroa huomannut?

15

6160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete

      Joo, vaihdoin PRO:n Soneran 8/1 megaseen ADSL liittymään sillä hinta on suunnilleen sama. Nopeus lisääntyi rajusti. Alueelle jossa asun on ilmeisesti myyty tolkuton määrä Welhon PRO liittymää sillä ajoittain nopeudet olivat lähinnä vanhan modeemin luokkaa ja parhaimmillaankin ehkä jossain 1-2 megan paikkeilla joten yllätyin todella iloisesti kun sain Soneran vihdoin pelittämään. Toi Soneran liittymä on muutoin ihan jees ja pitää minkä lupaa, mutta pieni varoituksen sana...Soneran asiakaspalvelu ja tuki on ihan perseestä...puhelimessa saat odetella tunteja että joku vastaa ja sähköpostiin saat vastauksen viikkojen tai jopa kuukausien päästä. Tämä vaan siksi että tiedät mitä tuleman pitää jos Soneraa harkitset.

      • Tuomo

        kesti saada Soneran adsl toimimaan?


      • pete
        Tuomo kirjoitti:

        kesti saada Soneran adsl toimimaan?

        Ensinnäkin kytkentä tapahtui 7 viikon päästä tilauksesta jonka jälkeen tarvittiin kolme asentajan käyntiä taloyhtiössä, joista kolmas kerta tapahtui enemmän tai vähemmän nihkeästi, sillä asentaja lähti siitä että vika modeemissa...ei muuten ollut. Missään vaiheessa en saanut luvattua asennus-CD:tä enkä ohjeita. Joka tietysti edellytti muutamaa tuntia puhelimessa muutamana päivänä että sain asetukset ym. toimimaan. Sanoisin että koko hommassa meni n.11 viikkoa lähtien siitä hetkestä kun tilasin liittymän, siihen hetkeen kun homma oli täysin hanskassa.


    • Jugi

      Vaihdoin tuohon Welho 6M (max. 6 Mbps/500 kbps)

      Hienosti toimii ja nopeus todellakin nousi. Varsinkin kun saa modeemin kaupan päälle niin miksi vaihtaa operaattoria?

      • Reetta

        Modeemin saa kaikilta operaattoreilta kaupan päällisenä.Erotuksena se, että Welhon wlan modeemista joudut maksamaan, kun soneralta saa sen ilmaiseksi.Mä otin soneran sen takia koska halusin pöytäkoneen lisäksi myös läppärille yhteyden langattomasti


      • eskomatinjorma

        Koska minulla on vain huonoja kokemuksia welhosta ja se häiristsee TV:n katselua.

        Sitäpaitsi 500kbps uppikaista on aivan avuton, jopa tämä megan uppikaista on pieni mutta pakko tällä on pärjäillä.


      • Mika0800
        Reetta kirjoitti:

        Modeemin saa kaikilta operaattoreilta kaupan päällisenä.Erotuksena se, että Welhon wlan modeemista joudut maksamaan, kun soneralta saa sen ilmaiseksi.Mä otin soneran sen takia koska halusin pöytäkoneen lisäksi myös läppärille yhteyden langattomasti

        "Modeemin saa kaikilta operaattoreilta kaupan päällisenä"

        Ei muuten saa. Tai jos väität, että saa, kerro minullekin, millä keinolla Saunalahden ADSL -liittymän tilatessaan saa ADSL -modeemin kaupanpäälle ?

        Määräaikainen sopimius sopisi minulle sikäli hyvin, että se käsittääkseni sitoo molempia osapuolia koko sopimuskauden.

        Tämä on itselleni tärkeää siksi, että se sitoo myös operaattoria: Operaattori ei voi kesken määräaikaisen sopimuskauden muuttaa sopimusehtoja.

        Että minulle sopii kyllä esim. 36kk määräaikainen sopimus Saunalahden ADSL -liittymästä, jos siihen saa modeemin kaupanpäälle.


      • näyttöä on
        eskomatinjorma kirjoitti:

        Koska minulla on vain huonoja kokemuksia welhosta ja se häiristsee TV:n katselua.

        Sitäpaitsi 500kbps uppikaista on aivan avuton, jopa tämä megan uppikaista on pieni mutta pakko tällä on pärjäillä.

        Jos Welhon käyttö häiritsee tv:tä, soita as.palveluun. Lähettävät antennimiehen joka korjaa antennivian joka taloyhtiössä (ei maksanut mitään). Sen jlk toiminut samaan aikaan.


    • Tuomo

      Kuinka nopeasti olette saaneet adsl-liittymät toimiman tilauksesta?

    • Jartsa

      En ole vaihtanut mihinkään.Tässä on niin hyvä nopeus/hintasuhde.Odotan ,että Htv tekee paremman tarjouksen siihen mennessä kun tää welho pro ajetaan alas.Nopeus pyörinyt 6-10 megan paikkeilla riippuen latauskohteesta.

      • DMA

        Tulihan tuossa HTVltä noita aihto tarjouksia pitkin kesää, syksyn myötä ei enää mitään.

        se Welho 6 välttäisi juuri jos uppia olisi mega, mutta ei tuo puolikas riitä.. Tulee vaihto eteen jollekin toiselle. Perus motukan saa näköjään kaikilta kaupan päälle ja se itselleni toisaalta riittää kun on jo reitittävä langaton tukiasema..


    • prosta...

      vaihdoin prosta adsl:ään ja pelittää paljon paremmin vaikka adsl olikin aluksi vain 512/512. Nykyisin tuplat kun dna tuplasi nopeudet samaan hintaan.

    • Tuomo

      31.10.2006 asti.

      • jatkuvan

        Sain laskun mukana kirjeen, jossa kerrottin Pron jatkuvan 31.10.2006 saakka. Nyt sen nopeudet ovat aika hyvät.


    • htv-takas

      welho-Pron aikana latasin leffan DC .lta ja siihen kului aikaa noin 12min kun muilla liittymillä meni noin 2-5 vrk...

      Siis noin vuonna 2004

      Welho-pro lopetettiin ja näin saatiin ihmiset maksamaan sama hinta nopeudesta joka on joskus jopa VAIN 1/20 welho-prosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe