Kysymys

MiesBSBfan

Kumpi on naisille/tytöille tärkeämpää tossa bändissä? Musiikki vaiko kundit?

31

2897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      musiikki!!!!

    • kylla vain

      tykkaan niitten musiikista ja lauluaanista ihan hirveesti :) oon tosin "jo" 19 eli en teinifani ja omapoikakveri kullan kallis...MUSIIKKI!

      • -Mira-

        Musiikki ehdottomasti!!! Tuskin olisin ollut fani 9 v. pelkkien söpöjen kundien takia.


      • noora
        -Mira- kirjoitti:

        Musiikki ehdottomasti!!! Tuskin olisin ollut fani 9 v. pelkkien söpöjen kundien takia.

        oon ollut fani bäkkäreiden eka levystä asti... nyt oon 17v. Tuskin jaksaisin ihastella yhtä bändiä niin kauan vain heidän ulkonäön takia.


    • Fani-87

      Musiikki tietenki!! Mä kans oon jo pienestä asti bäkkäreistä tykänny.. :)

      • "vanhus"

        Heh, pitäsköhän munkin sanoa et oon tykänny niistä pienestä asti ;o)
        Mä olen sentään jo 38 vee!!! ja tykkään niiden musiikista ja olen tykännyt siitä asti kun muistan niiden jonkun hyvän kappaaleen kuulleeni radiossa. Omistan jo useamman levynkin. Mun on pitänyt pyytää 15 v. nuorempi sisareni "esiliinaksi" 2 kertaa kun olen mennyt niiden konserttiin ( miehelläni sattuu olemaan hieman eri musiikkimaku kuin minulla) ettei ihmiset ihmettele kun noin "vanha" hilluu "lasten konsertissa. Tosin nyt lokakuisessa konsertissa oli paljon aikuisväestöä, pisti jotenkin silmääni. Tosi hyvää musiikkia ja mua vielä vanhempikin nainen sanoi samaa kun kuuli sitä musiikkia. Mutta eipä ole silmällekään mitään pahaa katseltavaa nuo kiiltokuvapojat ;o)


      • mami
        "vanhus" kirjoitti:

        Heh, pitäsköhän munkin sanoa et oon tykänny niistä pienestä asti ;o)
        Mä olen sentään jo 38 vee!!! ja tykkään niiden musiikista ja olen tykännyt siitä asti kun muistan niiden jonkun hyvän kappaaleen kuulleeni radiossa. Omistan jo useamman levynkin. Mun on pitänyt pyytää 15 v. nuorempi sisareni "esiliinaksi" 2 kertaa kun olen mennyt niiden konserttiin ( miehelläni sattuu olemaan hieman eri musiikkimaku kuin minulla) ettei ihmiset ihmettele kun noin "vanha" hilluu "lasten konsertissa. Tosin nyt lokakuisessa konsertissa oli paljon aikuisväestöä, pisti jotenkin silmääni. Tosi hyvää musiikkia ja mua vielä vanhempikin nainen sanoi samaa kun kuuli sitä musiikkia. Mutta eipä ole silmällekään mitään pahaa katseltavaa nuo kiiltokuvapojat ;o)

        Mua riepoo joskus vallalla oleva ajatusmalli, että kun on perhe,velkainen omakotitalo ja opinnot ohi, niin musiikkimaun pitäis muuttua johonkin humpan suuntaan. Kyllähän näin joskus käykin, mutta että pitäis ruveta automaattisesti kuunteleen jotain iskelmäradioo, kun on kolmekymmentä lasissa. Ja käyhän mummelitkin Sillanpään konserteissa tehohampaat lonkusen :) Mammojen meno on ehkä hillitympää, mutta kyllä niistäkin konserteista tullaan pois posket punaisena ;) Ja hyvä näin.

        Mä vähän luulen, että itse asiassa näitä kaapissa olevia(heh)iäkkäämpiä bäkkärifaneja on enemmänkin. Toivottavasti te kaikki ihanat "hirveen vanhat" kaksvitost bäkkärifanit pidätte pintanne, fani voi olla nelikymppisenäkin :) BÄNDI ON NIIN HELVETIN HYVÄ!!!


      • "vanhus"
        mami kirjoitti:

        Mua riepoo joskus vallalla oleva ajatusmalli, että kun on perhe,velkainen omakotitalo ja opinnot ohi, niin musiikkimaun pitäis muuttua johonkin humpan suuntaan. Kyllähän näin joskus käykin, mutta että pitäis ruveta automaattisesti kuunteleen jotain iskelmäradioo, kun on kolmekymmentä lasissa. Ja käyhän mummelitkin Sillanpään konserteissa tehohampaat lonkusen :) Mammojen meno on ehkä hillitympää, mutta kyllä niistäkin konserteista tullaan pois posket punaisena ;) Ja hyvä näin.

        Mä vähän luulen, että itse asiassa näitä kaapissa olevia(heh)iäkkäämpiä bäkkärifaneja on enemmänkin. Toivottavasti te kaikki ihanat "hirveen vanhat" kaksvitost bäkkärifanit pidätte pintanne, fani voi olla nelikymppisenäkin :) BÄNDI ON NIIN HELVETIN HYVÄ!!!

        Nii-i, vaan ei kai se loppujen lopuksi kovinkaan paljon muutu yksilötasolla vaan koko ikäryhmässä. Mä muistan kun mun äiti täytti 30 juhlistettiin tapahtumaa tanssien humppaa!!! (mä en kyl tanssinu!) Ja nyt kuuntelevat edelleen samantyyppistä iskelmää. Se on varmaan niin et tietty ikäpolvi on kuunnellut jotain ja ne sit jatkaa samantyylisellä linjalla lopun matkaa.
        Itse olen niin laaja-alaisesti musiikin ystävä että kaikki klassisesta metalliin käy kunhan on korvalle sopiva kappale. Ja Bäkkärit on ollu aina hyvä bändi! Kyllä jotkut Sillanpäänkin kappaleet muhun uppoo ;o))
        Tänään kyllä (ja monena muunakin pävivänä viimeaikoina) on soinu Bäkkärit korvalapuissa ku istun bussissa työmatkoja.
        Humppa-ja tango-osasto taitaa olla kuitenkin sellaisia lajeja etten niistä viel ole löytänyt korvalle sopivaa...enkä kovin äkkiä usko et vaihtaisin siihen osastoon pelkästään vaan iän myötä, mutta vannomatta paras....

        Joo, kyllä noita kaappifaneja varmaan löytyy, en mäkään saanut ikäsitsäni seuraa sinne konserttiin just siks ku kaverillani oli ns. "asennevamma". Sanoi ettei sinne siitsi niiden lasten sekaan lähteä, vaikka hänellekin se musiikki kelpaa. Mut konsertissapa oli sanan mukaisesti porukkaa vauvasta vaariin! Ja hyvä konsertti olikin! Kiva kun pojat vaivautuu tänne takmetsiinkin esiitymään!
        Mukavaa talven alkua kaikille faneille kaappeihin ja muuallekin!


    • minä

      Olen vähän kasvanut ulos tästä poikien fanituksesta - tai siis en oo koskaan siihen ryhtynytkään. Bändin musiikki on mahtavaa.

    • Sunflower

      .. niillä on niin hyvää musiikkia että osaavat laulaa todella hyvin ja niiden show on paljon parempi kuin monien muiden =). Tavattuani pojat pari kertaa osaan kertoa että he myös ovat todella ystävällisiä ja mukavia =)

    • animefangirl84

      musta musa ja myös kundit siksi pojat niin komeita varsikin nick ja howie tykkän pojista koko maailmassa.

    • tiiaaaaaaahhhh

      MUSIIKKI!! mutta kyllä sekin on hyvä asia että pojat on tosi hyvän näköisiä.. :P oon ollu fani jo 9 vuotta

    • Fani 4ever

      Sekä että. Oon vuodesta -95 seurannut poikien meininkiä ja täytyy sanoo, että meno vaan paranee - ja miehet tulee vaan komeemmaks... ;) Oon jo melki 25 ja silti fanitan ihan täysillä Bäkkäreitä. Jokaisella olkoon omat mielipiteensä ja se sallittakoon. Itse oon sitä mieltä, että BSB:n pojat on sexyjä, komeita ja ne esittää musaa, josta menee ihan sekasin jo tällainen vanhempikin täti... On ne niin sexyjä, että IIKKK!!! Erityisesti Nick ja Kevin: WOOOOOOW!!! ;) ;)

      ps. Joo, mä oon kans seurustellu ihan oikeesti jo monta vuotta, mutta kyllähän sitä fanittaa saa. Ja onhan miehillekin omat päiväunensa, enkä mä niistä mustasukkanen oo! ;)

    • Sabrina*86

      Kaitpa ne vähän molemmat merkitsee... Mutta musiikki ilman muuta enemmän.

      Varmaankin sillon ihan alkuaikoina sitä diggaili Bäkkäreitä kun ne oli niin ihania ja koska ne oli niin suosittuja ja kaikki tytöt oli ihan hulluina niihin... ;) Nykyään ei ehkä kauhean moni taida uskaltaa edes avoimesti myöntää fanittavansa Bäkkäreitä... Tai mistäs minä sitä tiedän x)

      Mutta nykyään mä ainakin fanitan jätkiä ihan sen takia että niitten musiikki kuullostaa niin sairaan hyvältä ettei sitä melkein pysty todeksi uskomaankaan. Niitten musiikki on (varsinkin tolla uudella levyllä) niin harmonista ja kaunista... Pojilla on niin uskomattoman kauniit äänet ettei voi kun ihastella =)

      Tietysti se on ihan mukava ajatella että hyvän lauluäänen lisäks niissä riittää vielä silmänruokaakin... ;) Mutta se ei todellakaan ole tärkein asia.

      Mukava huomata että täällä on muitakin, jotka on fanittanu Bäkkäreitä ihan alusta lähtien... Itsekin oon kyllä ihan sieltä 95-vuodesta lähtien fanittanu niitä, albumejakin mulla on sitä ihan ensimmäistä vaille kaikki, mitkä on tähän mennessä ilmestyny. Täytyy myöntää että jossain vaiheessa, kun tuli se pitkä tauko, mun innostus ihan hivenen laantu, mutta tuli sillonkin kuunneltua vanhoja levyjä säännöllisin väliajoin... Ja oikeastaan, uskaltaisin melkein sanoa että Bakstreet Boys on mun lempibändi, koska minkään muun bändin/ artistin levyjä multa ei löydy yhtä montaa kuin niitten, enkä mä oo ketään muuta fanittanu niin pitkään. :)

      No joo, tää karkas nyt aika pitkälle tosta alkuperäsestä aiheesta... :D

      Mut kiva juttu et tuli tällanen oikein oma keskustelupalsta Bäkkäreille... Pidetään keskustelu vilkkaana? =)

    • MiesBSBfan

      No mitä mä olen keikoilla nähny ni vois luulla et ne jätkät merkkaa enempi. En kyllä kuvitteliskaan seurustelevani tytön kans joka kirkuu BSBjätkien tai joidenkin muiden perään.

      • ***

        "En kyllä kuvitteliskaan seurustelevani tytön kans joka kirkuu BSBjätkien tai joidenkin muiden perään."

        Aika tyly kommentti! Äläkä vaan yritä väittää ettette te jätkät kuolaile kaikennäkösten malli-pimujen perään! Eiköhän meillä naisilla/tytöillä oo ihan yhtä suuri oikeus joskus haaveilla jostain söpöistä laulaja-poitsuista...


      • Miesfanimyös
        *** kirjoitti:

        "En kyllä kuvitteliskaan seurustelevani tytön kans joka kirkuu BSBjätkien tai joidenkin muiden perään."

        Aika tyly kommentti! Äläkä vaan yritä väittää ettette te jätkät kuolaile kaikennäkösten malli-pimujen perään! Eiköhän meillä naisilla/tytöillä oo ihan yhtä suuri oikeus joskus haaveilla jostain söpöistä laulaja-poitsuista...

        Tottakai on oikeus. Hänella kuitenkin on myös oikeus olla seurustelematta muiden perään kirkuvien tyttöjen kanssa. Itse potkaisisin myös akan pellolle.


      • ***
        Miesfanimyös kirjoitti:

        Tottakai on oikeus. Hänella kuitenkin on myös oikeus olla seurustelematta muiden perään kirkuvien tyttöjen kanssa. Itse potkaisisin myös akan pellolle.

        Joo, niin justiin, että kyllähän TEILLÄ MIEHILLÄ on oikeus tuijotella kadulla hyvännäkösten naisten perseitä ja tissejä, mutta kun nainen vähänkin kattelee jotain toista miestä niin se on ihan hirrrrveetä!!!


      • MiesBSBfan
        *** kirjoitti:

        Joo, niin justiin, että kyllähän TEILLÄ MIEHILLÄ on oikeus tuijotella kadulla hyvännäkösten naisten perseitä ja tissejä, mutta kun nainen vähänkin kattelee jotain toista miestä niin se on ihan hirrrrveetä!!!

        Miten niin miehillä on sen parempi oikeus. Sen kun potkit ukkos pellolle jos tiirailee. Ei kenenkään sitä tartte sietää.


    • annabelle

      kumpi oli ensin muna vai kana.Musa tulee esiin radiosta ja tarttuu sieluun ja sydämeen kotona keittiössäni...kuvat olen nähnyt vasta myöhemmin..lisäsi vaan positiivista fiilista..suunilleen pilviin asti..

    • someone

      en oo ikään pahemmin nähny niitä jäseniä.. musiikki on ehottomasti aivan ihanaa :)

      • jennii18

        Hei kuka tietää ne kappaleet mitkä ne laulo siellä en löydä yhtä kappaletta se laulettiin siinä aika alussa??!!


      • Nick is the best
        jennii18 kirjoitti:

        Hei kuka tietää ne kappaleet mitkä ne laulo siellä en löydä yhtä kappaletta se laulettiin siinä aika alussa??!!

        ...tähän kappalekysymykseen.


    • Nick is the best

      Eli Bäkkäreissä on tärkeää sekä musiikki että kundit. Molemmat hyvänä pakettina. Musiikki on todella hyvää ja sellaista iloista poppia. Kundeista taas puheen ollen, niin Nick on todella komea ja ilo silmälle. Brian taas on sellainen söpö babyface. AJ ja Howie menettelevät.

      Olen samaa mieltä edellistä kommentoijien kanssa siitä, että kyllä vakiintuneetkin naiset saavat fanittaa Bäkkäreitä. Ei idoleiden tarvitse hävitä mihinkään, vaikka ikää tulee lisää. Fanitan yhtä lailla tiettyjä urheilijoitakin aivan täysillä, kuten teininäkin. Ja yhtä lailla miehet saavat ihailla malleja, näyttelijöitä, laulajia tai ketä nyt pitävätkään seksikkäinä.

    • Mimmmm

      Ei toista ilman toista... ;D

    • BSBFinland

      Hei!

      Aktiivinen BSB-forumimme sijaitsee osoitteessa http://bsbfinland.phpbb.fi eli eksykäähän sinne ja keskutelu voi jatkua ;)

      //BSB Finland

      • leona76

        Meikäläinenkin kuuluu jo niin sanottuihin "vanhempiin" faneihin.Ikää on pian jo 34v ja Bäkkäreitä olen fanittanut ihan alusta lähtien ja fanitan aivan varmasti hautaan asti!:)
        Muistan ikuisesti kun kuulin ja näin ensimmäisen kerran MTV:ltä "We've Got It Goin' On'" biisin vuonna 1995 ja se oli heti menoa meikäläisen osalta!:) Tietysti siinä silmät kirkastuivat myös poikien ulkonäöstä mutta niinkuin joku aiemmin totesikin niin tuskin sitä kukaan fanittaisi yhtä bändiä 13 vuoden ajan pelkästään ulkonäön takia!Kyllä se on se MUSIIKKI joka on pitänyt minut bändin mukana kaikkien näiden vuosien ajan!

        Myönnettävä on että tottakai sitä kun poikabändistä kerran on kyse niin joku jäsen kuitenkin on se lemppari ja minulla se on alusta lähtien ollut Brian! ;) Tosin Nickistäkin on kasvanut aikamoinen namu viime vuosina ja joulukuun konsertissa olin pudottaa silmät päästäni,huoh...;)

        He ovat konsertoineet suomessa nyt 4 kertaa (1999,2005,2008,2009) ja jokaisessa konsertissa olen ollut lähes eturivissä samanikäisen kaverini kanssa eikä meitä ole hävettänyt yhtään laulaa tai huutaa mukana!:)
        Minä en todellakaan rupea muuttamaan musiikkimakuani kenenkään mieliksi ja sen takia että minua pidettäisiin liian vanhana fanittamaan Bäkkäreitä!Avokkini on jopa kuskannut minua Helsinkiin Bäkkäreiden konserttiin.


    • BSB-fani

      Pakko myöntää että melkeenpä molemmat,mutta musiikki on tärkeämpi eikun kundit..
      No emmie osaa vastata,mutta pakko sanoa että musiikki vaikka on ne kunditkin aikas hyvännäkösii :)
      Ois kiva nähä livenä ja saaha nimmari.. Rupeenpas rahaa säästään! :))

    • BSB-fani

      Luin tossa noita kommentteja ja huomasin että yhessä vaiheessa jo aikuisetki rupes ihailee ihania kansikuvapoikia :)
      Kyllä miekin niitå ihailen ja onhan ne aika söpöjäkin,mutta sitten kun katoin että joku oli kommannut että "No mitä mä olen keikoilla nähny ni vois luulla et ne jätkät merkkaa enempi. En kyllä kuvitteliskaan seurustelevani tytön kans joka kirkuu BSBjätkien tai joidenkin muiden perään." Joku BSBmiesfani oli kirjottanut tolleen.. Että ookkei.. Mieluummin seurustelis siis BSB:n poikien kanssa.. Eikä me kaikki naiset/tytöt olla sellasia että kirkuttas koko ajan BSB:n poikien perään,että halloo! Vaikka kyllä mie ehkä kirkusin ja pyörtysin jos joku BSB:n kundi tulis vastaan ,tietty. Sellasiahan me tytöt/naiset ollaan! Se kuuluu tavallaan meiän luonteeseen,että kirkutaan joidenkin kundi julkkisten kanssa!

      Sitten kaikki on kuunnellut BSB:tä monta monituista vuotta,mutta on täällä myös sellasia jotka on vasta saanut kuulla koko bändistä. Esim. miekin kuulin koko bändistä vasta 2 vuotta sitten kun sain miun serkuilta Backstreet boys t-paidan,jossa on niitten nimmarit. Sitten kun kaikki on aina menossa niitten keikoille jne.
      Niin sitten on myös niitä jotka ei ikinä pääse niitten yhellekkään keikalle,kun ne menee keikalle vaan jonnekkin pääkaupunkiseudulle,kun toiset taas asuu täällä jossain Itä-Suomen syrjäisissä kylissä.. :)

      Nyt mie kyll aika paljon eksyin aiheesta,mutta kumminkin.. :)

    • röps

      Ei mulla ainakaan ollu mitään ideaa näitten ulkonäöstä, kun musiikkiin rakastuin. Nyt, 14 vuotta myöhemmin, en vieläkään ymmärrä, miten joku jaksaa kuunnella musiikkia hyvännäköisten esittäjiensä takia. Ja esim. noitten tyttöystävät/vaimot ei liity mihinkään mitenkään.

      Tää musiikki on oikeesti parasta masennuslääkettä. Parhaillaan katson Japanin 2010 -keikkataltiointia, ja en ees yritä hillitä hymyä ja hyvää mieltä, jota tää aiheuttaa :)

    • Jokkuin

      Musiikki on ihan parasta, mut kyl ne on söpöi... 8D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe