Queen

John

Minulle queen oli aikoinaan se yksi ja ainoa bändi. Biisit mihin ensimmäisenä ihastuin oli bohemian rhapsody ja we are the champions. Mercuryn ääni kehittyi huimasti ensimmäisestä levystä made in heaveniin. Kertaakaan en ole bändiä livenä nähnyt mutta videoiden perusteella jo huomaa yhtyeen taian. It's a kind of magig. Harvinainen bändi siinä mielessä että kaikilla jäsenillä nro 1 hitti. Myöskin hienot lauluharmoniat ja brian mayn kitarointi on ainutllatuista. Queenin levyistä parhaita on queen II, opera, day at the races, magig,innuendo ja made in heaven. Hyviä biisejä on niin paljon ettei viitsi alkaa luettelemaan. Suosittelen kaikille tutustumista queenin maailmaan. -John (not deacon)

10

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tintti

      taika on hyvä sana kuvaamaan yhtyeen yhteishenkeä, saumatonta, luontevaa yhteistyötä, ja erityisesti Freddien täydellinen eläytyminen nautittavaa kuultavaa ja katsottavaa harvoilta nauhoilta tai dvd kun näkee.

      • pena

        Totta.

        Mutta miksi ihmeessä porukalla piti vielä kasautua, ja oottaa se Rogers siihen Freddien tilalle ?
        Money talks ?


      • tintti
        pena kirjoitti:

        Totta.

        Mutta miksi ihmeessä porukalla piti vielä kasautua, ja oottaa se Rogers siihen Freddien tilalle ?
        Money talks ?

        tarkoitinkin taikaa alkuperäisessä kokoonpanossa, en uudessa, Vain Freddie itse se ainoa oikea, money talks syynä mainitsemaasi, ei varmaan muu, nautitaan tai mä nautin vanhan kokoonpanon tuotannosta


      • john
        tintti kirjoitti:

        tarkoitinkin taikaa alkuperäisessä kokoonpanossa, en uudessa, Vain Freddie itse se ainoa oikea, money talks syynä mainitsemaasi, ei varmaan muu, nautitaan tai mä nautin vanhan kokoonpanon tuotannosta

        En usko rahan olevan syynä, aikoinaan tienasivat jo sen verran että silä vieläkin pärjäävät. Brian ja roger ovat säveltäneet osan queenin biiseistä ja heillä oikeus esittää biisejä. Vanhat miehet haluavat vaan elää nuoruutensa elämää ja soittaa musiikkia jolle ovat elämänsä omistaneet. Hehän esiintyvät kuitenkin nimellä queen paul rogers. Tosin minulle queen on mercury, may, deacon ja taylor.


      • tintti
        john kirjoitti:

        En usko rahan olevan syynä, aikoinaan tienasivat jo sen verran että silä vieläkin pärjäävät. Brian ja roger ovat säveltäneet osan queenin biiseistä ja heillä oikeus esittää biisejä. Vanhat miehet haluavat vaan elää nuoruutensa elämää ja soittaa musiikkia jolle ovat elämänsä omistaneet. Hehän esiintyvät kuitenkin nimellä queen paul rogers. Tosin minulle queen on mercury, may, deacon ja taylor.

        " Tosin minulle queen on mercury, may, deacon ja taylor." Samaamieltä olen, alkuperäinen aito, ja tosiaan tuo esittämäsi syy varmaan oikea, siksi varmaan monet muutkin jatkaa ja herättää vanhan yhtyeensä vanhoina herroina uudestan henkiin


      • Minnuli
        tintti kirjoitti:

        " Tosin minulle queen on mercury, may, deacon ja taylor." Samaamieltä olen, alkuperäinen aito, ja tosiaan tuo esittämäsi syy varmaan oikea, siksi varmaan monet muutkin jatkaa ja herättää vanhan yhtyeensä vanhoina herroina uudestan henkiin

        Siis aivan! Ja ehkäpähe haluavat pitää "yllä" Freddien muistoa soittamalla vanhoja biisejä. Täytyy sanoa että Queen on semmonen bändi mikä ei koskaan lakkaa vaikuttamasta minun elämässä. Vaikka olen vielä nuori (-82) olen Queenia kuunnellut vauvasta lähtien, koska isäni sitä kuunteli. Queen Rocks! Now and Forever.


      • tintti
        Minnuli kirjoitti:

        Siis aivan! Ja ehkäpähe haluavat pitää "yllä" Freddien muistoa soittamalla vanhoja biisejä. Täytyy sanoa että Queen on semmonen bändi mikä ei koskaan lakkaa vaikuttamasta minun elämässä. Vaikka olen vielä nuori (-82) olen Queenia kuunnellut vauvasta lähtien, koska isäni sitä kuunteli. Queen Rocks! Now and Forever.

        Onpa ihanaa löytyy muitakin Queen faneja, minulla vain pieni ystäväpiiri joka kuuntelee ja pitää upeena, suurin osa pitää musiikkimakuani kummana!!


      • Minnuli
        tintti kirjoitti:

        Onpa ihanaa löytyy muitakin Queen faneja, minulla vain pieni ystäväpiiri joka kuuntelee ja pitää upeena, suurin osa pitää musiikkimakuani kummana!!

        Tuttu juttu. Esim. Avopuolisoni ei voi kuunnella Queenia koska Freddie oli homo. Puolustelen aina että eihän se soundiin ja ääneen vaikuta vaikka olis riikinkukko! Nyt sit kelpaa vaan yks Queenin biisi, se ride the wild wind. Mut minä en luovu Queenin kuuntelemisesta ikinä!


      • Simo
        Minnuli kirjoitti:

        Tuttu juttu. Esim. Avopuolisoni ei voi kuunnella Queenia koska Freddie oli homo. Puolustelen aina että eihän se soundiin ja ääneen vaikuta vaikka olis riikinkukko! Nyt sit kelpaa vaan yks Queenin biisi, se ride the wild wind. Mut minä en luovu Queenin kuuntelemisesta ikinä!

        Kyllä mullekin on Queen ollut ykkönen jo 70-luvun lopulta lähtien. Erityisesti olen tykännyt siitä, että siinä bändissä oli neljä aika lailla erilaista tyyppiä ja silti kaikki toimi hienosti yhdessä ja kaikki teki yhtyeelle myös hittejä. Kuinkahan moni näki Queenin ainoan Suomen keikan kulttuuritalolla vuonna -74?


      • Maggie Mae
        tintti kirjoitti:

        " Tosin minulle queen on mercury, may, deacon ja taylor." Samaamieltä olen, alkuperäinen aito, ja tosiaan tuo esittämäsi syy varmaan oikea, siksi varmaan monet muutkin jatkaa ja herättää vanhan yhtyeensä vanhoina herroina uudestan henkiin

        Näin on näreet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe