Olisi kiva saada lisää selvitystä tähän vipeltäjään.....
Ystäväni on kadoksissa ja meedio on sanonut että kadoksissa oleva ystäväni on antanut vinkin ystävilleen että vipeltäjä. Kukaan meistä ei kuitenkaan osaa sanoa mitä tuo vipeltäjä voisi tarkoittaa tai siis että miten tuo liittyy katoamiseen....
Meedion mukaan hän on siirtynyt henkimaailmaan eli löytymisen kannalta tuo vipeltäjä voisi olla vihje ystäväni löytämiseksi...
eli kaikki mahdolliset vihjeet mitä tuo vipeltäjä voisi kuvastaa otetaan vastaan ilomielin...
Ystäväni on ollut kateissa jo yli kuukauden ja kaikki haluaisivat ja toivoisivat hänen löytyvän...
EK ja muut selvännäkijät..
1
172
Vastaukset
Hei, olen pahoillani ystäväsi puolesta, toivon todella että hän löytyy pian, sillä epätietoisuus ystävän kohtalosta on kaikkein pahinta.
Minulle tulee tuosta vipeltäjästä mieleen lapset ja eläimet - onko häntä etsitty lasten leikkipuistojen tai koirien ulkoilutuspaikkojen (koirapuistojen) läheisyydestä, nähdäkseni jossain puskassa sellaisen liepeillä hän saattaa maata.
Toivottavasti EK tai joku muu näkee vielä tarkemmin. Onneksi hänellä itsellään on jo hyvä olla enkeleiden luona, vain maalliset jäänteet odottavat löytämistään. Eniten tietysti toivon, että sekä minä että tuo meedio erehdymme ja hän löytyy vielä elossa ja hyvissä voimin. Toivotaan parasta.. Voimia sinulle, hienoa, että jaksat toimia ystäväsi löytymiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372