Auta cherrykirsikka

Puolentoista vuoden suhde tummaan mieheen katkesi puoli vuotta sitten. Mies katkaisi sen kertomatta syytä. Vaikka olin silloin hyvin vihainen, täytyy minun nyt myöntää, että rakastan häntä yhä. Onko suhteemme lopullisesti ohi. Etkö nää enää mitään yhteyttä välillämme. Vai on minun tulevaisuuteni vaalena miehen kanssa, joka varmaan haluaisi elää kanssani. Minun kannaltani suhteeseen kuitenkin liittyy vaikeita asioita. Miten tämän suhteen käy jatkossa. Kiitos etukäteen jos voit kertoa jotain.
1180
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Valitettavasti en näe tumman miehen enää palaavan elämääsi - nähdäkseni hänellä on toinen, oli jo silloin kun hän katkaisi suhteenne, hän ei vain halunnut kertoa asiasta sinulle. En näe myöskään vaalean miehen jäävän pysyvästi elämääsi - sinun tunteesi häntä kohtaan eivät riitä, ja miksi toimisit vastoin sydämesi ääntä?

Myöhemmin elämääsi tulee vaaleahko, ehkä hieman ristiverisempi mies, jonka kanssa sinun on mahdollista rakentaa toimiva ihmissuhde. Ensin sinun täytyy kuitenkin päästää kokonaan irti näistä entisistä ihmissuhteista jotta voit olla avoin uudelle. Pyydä arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan ympäriltäsi kaikki siteet, jotka yhdistävät sinut menneisiin ihmissuhteisiin. Anna heille anteeksi, etteivät he olleetkaan sitä mitä halusit heidän olevan, ja anna heidän mennä, kadota kaukaisuuteen kuin karannut ilmapallo taivaanrannan taa...

Toivon Sinulle paljon lämpimiä syyspäiviä ja onnea ihmissuhteisiisi tulevassa.. Lämmöllä cherry :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Niina kirjoitti:

Puolentoista vuoden suhde tummaan mieheen katkesi puoli vuotta sitten. Mies katkaisi sen kertomatta syytä. Vaikka olin silloin hyvin vihainen, täytyy minun nyt myöntää, että rakastan häntä yhä. Onko suhteemme lopullisesti ohi. Etkö nää enää mitään yhteyttä välillämme. Vai on minun tulevaisuuteni vaalena miehen kanssa, joka varmaan haluaisi elää kanssani. Minun kannaltani suhteeseen kuitenkin liittyy vaikeita asioita. Miten tämän suhteen käy jatkossa. Kiitos etukäteen jos voit kertoa jotain.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu