Lukiolaisten kirjakauppa ?

iiris

Kertoisitteko kokemuksianne ja mielipiteitänne kyseisestä ? Toimiiko ? Oletteko kaikki haluamanne kirjat saaneet ? Onnistuuko palautus vaivattomasti ? Onko hinta kohtuullinen esim. kirjakauppoihin verrattuna ? Jne..

7

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M85

Toimii kyllä, viime vuonna oli vaan järjetön kantaminen ku kaikki kirjat oli koululla. Toki ajattelin että tilaan kerralla koko vuoden ni sit ei tartte miettii enää niitä. Ei tosiaan oo kiva kannella. Vaikka matkaa nyt ei ollu ku joku 500 metriä yhteensä.

Hmm, kaikki kirjat on tullu. Kirjat jotka joudun jälkitilaamaan: yksi kirja tuli jopa kun tilasin siinä klo 15 aikaan seuraavan päivän postissa joskus 9 pintaan ja toista sitten sai taas odottaa ja odottaa kun oli loppunut.

Palautusta ei ole tarvinnut kokeilla.

• anuzu

www.lukiolaistenkirjakauppa.fi on aika hyvä. mun sisko tilaa sieltä ja sieltä saa kerätä niitä pisteitä ja sit niillä saa tilata jotain krääsää..
        en oo aivan varma et onko tullu kaikki kirjat mutta luulisin. Halvempi kuin kirjakauppa!!

• roope

erittäin hyvin! Itse oopilaskuntaan kuuluvana tiedän että kaikki tilatut kirjat ovat tulleet ainakin meidän lukioon moitteettomasti. Hinta on alempi kuin normaalikaupoissa ja tän lisäks oppilaskunta saa avustusta kirjojen lajittelemisesta, eli siis rahaa yhteiseen hyvään! Jälkitilauksetkin onnistuu ja postimaksut ihan ok. Kanniskelu on joo hankalaa, mutta osan kirjoistahan voi kantaa esim seuraavana päivänä tai käydä koululla useampaan kertaan.. eli ei ongelma!

• mie

kallista! Tutustu jameran toimintaan.

• Heidi

olen jo kaksi kertaa tilannut sellasen 13 kg:n paketin heiltä, on tosi helppoa, ja todellakin edullista ja saa vielä kanta-asiakaspisteitäkin.
      En oo ikinä joutunut palauttamaan, kaikki kirjat on tullut (kerran kyllä tuli saksan kirjat varsinaisen lähetyksen jälkeen kun oli ihan uus kirjasarja)
      Joustavia, kun ensin sovittiin että maksetaan kerralla mutta kun ei ollutkaan heti ihan niin paljn rahaa niin yhdellä lyhyellä puhelinsoitolla sai sovittua että kahdessa erässä maksetaan!
      Suosittelen lämpimästi :)

• miss-85

Itse käytän juuri kyseistä ja olen tyytyväinen!

• Anna*

Ite tilasin viime vuonna koko vuoden kirjat samalla kertaa, enkä oikein tykännyt. Ensinnäkään kaikkia tilaamiani kirjoja ei tullut. Lisäksi osasta ilmestyi syksyn aikana uusi painos, eikä tilaamani vanha tietenkään enää kelvannut (en tietenkään olisi vaatinut uutta painosta mutta olisi siitä voinut edes ilmoittaa, että sellainen on tulossa. Olisi sitten voinut jättää tilaamatta ja ostaa myöhemmin uuden painoksen).
      Oletin saavani kirjat heti ekana koulupäivänä mutta saihan niitä sitten pari päivää odottaa.
      Nyt olen tilannut kirjat kirjakaupasta, vähän pienemmällä alennuksella kuin LK:sta mutta varmasti toimii paremmin. En myöskään tilannut koko vuoden kirjoja, koska tiedän saavani ostettua kavereilta joitain kirjoja myöhemmin. Ja helitä saan vielä halvemmalla kuin mistään kaupasta. Parhaassa tapauksessa ei tarvitse maksaa mitään, jos teemme vaihtokauppoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe