Lukiolaisten kirjakauppa ?

iiris

Kertoisitteko kokemuksianne ja mielipiteitänne kyseisestä ? Toimiiko ? Oletteko kaikki haluamanne kirjat saaneet ? Onnistuuko palautus vaivattomasti ? Onko hinta kohtuullinen esim. kirjakauppoihin verrattuna ? Jne..

7

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M85

Toimii kyllä, viime vuonna oli vaan järjetön kantaminen ku kaikki kirjat oli koululla. Toki ajattelin että tilaan kerralla koko vuoden ni sit ei tartte miettii enää niitä. Ei tosiaan oo kiva kannella. Vaikka matkaa nyt ei ollu ku joku 500 metriä yhteensä.

Hmm, kaikki kirjat on tullu. Kirjat jotka joudun jälkitilaamaan: yksi kirja tuli jopa kun tilasin siinä klo 15 aikaan seuraavan päivän postissa joskus 9 pintaan ja toista sitten sai taas odottaa ja odottaa kun oli loppunut.

Palautusta ei ole tarvinnut kokeilla.

• anuzu

www.lukiolaistenkirjakauppa.fi on aika hyvä. mun sisko tilaa sieltä ja sieltä saa kerätä niitä pisteitä ja sit niillä saa tilata jotain krääsää..
        en oo aivan varma et onko tullu kaikki kirjat mutta luulisin. Halvempi kuin kirjakauppa!!

• roope

erittäin hyvin! Itse oopilaskuntaan kuuluvana tiedän että kaikki tilatut kirjat ovat tulleet ainakin meidän lukioon moitteettomasti. Hinta on alempi kuin normaalikaupoissa ja tän lisäks oppilaskunta saa avustusta kirjojen lajittelemisesta, eli siis rahaa yhteiseen hyvään! Jälkitilauksetkin onnistuu ja postimaksut ihan ok. Kanniskelu on joo hankalaa, mutta osan kirjoistahan voi kantaa esim seuraavana päivänä tai käydä koululla useampaan kertaan.. eli ei ongelma!

• mie

kallista! Tutustu jameran toimintaan.

• Heidi

olen jo kaksi kertaa tilannut sellasen 13 kg:n paketin heiltä, on tosi helppoa, ja todellakin edullista ja saa vielä kanta-asiakaspisteitäkin.
      En oo ikinä joutunut palauttamaan, kaikki kirjat on tullut (kerran kyllä tuli saksan kirjat varsinaisen lähetyksen jälkeen kun oli ihan uus kirjasarja)
      Joustavia, kun ensin sovittiin että maksetaan kerralla mutta kun ei ollutkaan heti ihan niin paljn rahaa niin yhdellä lyhyellä puhelinsoitolla sai sovittua että kahdessa erässä maksetaan!
      Suosittelen lämpimästi :)

• miss-85

Itse käytän juuri kyseistä ja olen tyytyväinen!

• Anna*

Ite tilasin viime vuonna koko vuoden kirjat samalla kertaa, enkä oikein tykännyt. Ensinnäkään kaikkia tilaamiani kirjoja ei tullut. Lisäksi osasta ilmestyi syksyn aikana uusi painos, eikä tilaamani vanha tietenkään enää kelvannut (en tietenkään olisi vaatinut uutta painosta mutta olisi siitä voinut edes ilmoittaa, että sellainen on tulossa. Olisi sitten voinut jättää tilaamatta ja ostaa myöhemmin uuden painoksen).
      Oletin saavani kirjat heti ekana koulupäivänä mutta saihan niitä sitten pari päivää odottaa.
      Nyt olen tilannut kirjat kirjakaupasta, vähän pienemmällä alennuksella kuin LK:sta mutta varmasti toimii paremmin. En myöskään tilannut koko vuoden kirjoja, koska tiedän saavani ostettua kavereilta joitain kirjoja myöhemmin. Ja helitä saan vielä halvemmalla kuin mistään kaupasta. Parhaassa tapauksessa ei tarvitse maksaa mitään, jos teemme vaihtokauppoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      52
      5778
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2723
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1844
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1785
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1662
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1620
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1447
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1430
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1186
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe