Kertoisitteko kokemuksianne ja mielipiteitänne kyseisestä ? Toimiiko ? Oletteko kaikki haluamanne kirjat saaneet ? Onnistuuko palautus vaivattomasti ? Onko hinta kohtuullinen esim. kirjakauppoihin verrattuna ? Jne..
Lukiolaisten kirjakauppa ?
7
580
Vastaukset
- M85
Toimii kyllä, viime vuonna oli vaan järjetön kantaminen ku kaikki kirjat oli koululla. Toki ajattelin että tilaan kerralla koko vuoden ni sit ei tartte miettii enää niitä. Ei tosiaan oo kiva kannella. Vaikka matkaa nyt ei ollu ku joku 500 metriä yhteensä.
Hmm, kaikki kirjat on tullu. Kirjat jotka joudun jälkitilaamaan: yksi kirja tuli jopa kun tilasin siinä klo 15 aikaan seuraavan päivän postissa joskus 9 pintaan ja toista sitten sai taas odottaa ja odottaa kun oli loppunut.
Palautusta ei ole tarvinnut kokeilla.- anuzu
www.lukiolaistenkirjakauppa.fi on aika hyvä. mun sisko tilaa sieltä ja sieltä saa kerätä niitä pisteitä ja sit niillä saa tilata jotain krääsää..
en oo aivan varma et onko tullu kaikki kirjat mutta luulisin. Halvempi kuin kirjakauppa!!
- roope
erittäin hyvin! Itse oopilaskuntaan kuuluvana tiedän että kaikki tilatut kirjat ovat tulleet ainakin meidän lukioon moitteettomasti. Hinta on alempi kuin normaalikaupoissa ja tän lisäks oppilaskunta saa avustusta kirjojen lajittelemisesta, eli siis rahaa yhteiseen hyvään! Jälkitilauksetkin onnistuu ja postimaksut ihan ok. Kanniskelu on joo hankalaa, mutta osan kirjoistahan voi kantaa esim seuraavana päivänä tai käydä koululla useampaan kertaan.. eli ei ongelma!
- mie
kallista! Tutustu jameran toimintaan.
- Heidi
olen jo kaksi kertaa tilannut sellasen 13 kg:n paketin heiltä, on tosi helppoa, ja todellakin edullista ja saa vielä kanta-asiakaspisteitäkin.
En oo ikinä joutunut palauttamaan, kaikki kirjat on tullut (kerran kyllä tuli saksan kirjat varsinaisen lähetyksen jälkeen kun oli ihan uus kirjasarja)
Joustavia, kun ensin sovittiin että maksetaan kerralla mutta kun ei ollutkaan heti ihan niin paljn rahaa niin yhdellä lyhyellä puhelinsoitolla sai sovittua että kahdessa erässä maksetaan!
Suosittelen lämpimästi :) - miss-85
Itse käytän juuri kyseistä ja olen tyytyväinen!
- Anna*
Ite tilasin viime vuonna koko vuoden kirjat samalla kertaa, enkä oikein tykännyt. Ensinnäkään kaikkia tilaamiani kirjoja ei tullut. Lisäksi osasta ilmestyi syksyn aikana uusi painos, eikä tilaamani vanha tietenkään enää kelvannut (en tietenkään olisi vaatinut uutta painosta mutta olisi siitä voinut edes ilmoittaa, että sellainen on tulossa. Olisi sitten voinut jättää tilaamatta ja ostaa myöhemmin uuden painoksen).
Oletin saavani kirjat heti ekana koulupäivänä mutta saihan niitä sitten pari päivää odottaa.
Nyt olen tilannut kirjat kirjakaupasta, vähän pienemmällä alennuksella kuin LK:sta mutta varmasti toimii paremmin. En myöskään tilannut koko vuoden kirjoja, koska tiedän saavani ostettua kavereilta joitain kirjoja myöhemmin. Ja helitä saan vielä halvemmalla kuin mistään kaupasta. Parhaassa tapauksessa ei tarvitse maksaa mitään, jos teemme vaihtokauppoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351