BF2 "puutteet"

joita on...

ihan riittämiin...

1.tankin ajaja pystyy ampumaan

2.tähtäimen kautta ammuttaessa "käsi ei tärise/heilu ollenkaan", onhan se kiva kun on vakaa käsi, mutta vie realistisuutta pois.

3.sniperin huomaa liian helposti, enempi maastoutumista olisin odottanu, sentään ovat röllejä.

4.ajoneuvon voi "pölliä" toiselta, just kun olet päässy tankilla kytikseen jonkun nurkan taakse ja vaikka asentelet miinoja johonkin lähistölle niin eikös joku N00belo lutku tule ja pölli sun tankin.

5.räjähdykset kuin Bond leffoista, osaksi hyvä, osaksi ei.

6.aseiden luodit lentää suoraan,eivät "putoo" pitkillä matkoilla.

7.sniperilla ei tarvii ottaa ennakkoon. mille matkalle sniper kiväärin kiikari on kohdistettu?

8.hahmon varusteita ei pysty muokkaamaan.

9.luodit ei läpäise seiniä, edes singolla ei mene kopterin lasin läpi.

10.kentissä aluskasvillisuutta liian vähän.

11.rantahietikko ei upota.

12.hetkeksi nouset kulkuneuvosta ja kun meinaat palata kulkuneuvon luo takaisin niin se on itsestään räjähtänyt/kadonnut.

13."lonkalta" ammuttaessa crosshair piipun edessä (saa kyllä pois) vie realistisuutta pois

21

7436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sapperi

      Mitä aseisiin tulee, niin oikeassa olet. Itse pidin esimerkiksi joint operationin systeemiä parempana... Luodeilla oli oikea lentorata, ja ennakko oli mallinnettu suht oikein. Vaikeempi siinä pelissä on osua, mutta äijillä on hitpointteja vastaavasti paljon vähemmän kuin bähässä. (on meinaan aika naurettavaa, että jollain barretilla saa ampua kaveria rintaan, mutta jannu ei tipu)

      Bf2:ssa on keskitytty pelattavuuteen, realismin kustannuksella... Kuka tykkää, kuka ei... itse en.

      Sniperin kiikaria ei käsittääkseni ole kohdistettu. Samoilla asetuksilla ammutaan kaikille matkoille.

      Eli kyseessä on arcade meiningillä varustettu first person shooter, ei simulaattori.... valitettavasti.

      • Bluem00n

        Joint Operationia on tullu itsekkin ties kuinka monta tuntia pelattua ja siinä on kyllä snaipperi lähellä todellisuutta ja ku ite pelaan snaipperia sotapelistä riippumatta.

        Mitä tulee BF2:sen snaipperiin, ni ukot kyllä tippuu, osut M95:lla suoraan päähän tai sydämeen. Se täytyy todellakin olla just siihen eikä melkein. Tosin todellisuudessa M95:sen luoti menee esim. APC:n panssarista läpi, joten ehkä EA olisi voinut valita jonkun muun snaipperin tuohon.


      • GonzoPower
        Bluem00n kirjoitti:

        Joint Operationia on tullu itsekkin ties kuinka monta tuntia pelattua ja siinä on kyllä snaipperi lähellä todellisuutta ja ku ite pelaan snaipperia sotapelistä riippumatta.

        Mitä tulee BF2:sen snaipperiin, ni ukot kyllä tippuu, osut M95:lla suoraan päähän tai sydämeen. Se täytyy todellakin olla just siihen eikä melkein. Tosin todellisuudessa M95:sen luoti menee esim. APC:n panssarista läpi, joten ehkä EA olisi voinut valita jonkun muun snaipperin tuohon.

        Hah! voisit ottaa vähän selvää m95:sta! sillä bf2:ses sillä kyllä pystyy ampumaan, esim. helikoptereiden, autoje, hävittäjien jne. lasin läpi. Monta kertaa minut on tapettu lentokentillä ollessani juuri nousseenna hävittäjään ja joku sniper-cämper on ampunut päähän..


    • Bluem00n

      Ensinnäkin BF2 ei kuullukkaan olla maailman realistisin peli.

      1.tankin ajaja pystyy ampumaan.

      Kerroppa mulle peli jossa tankin kuljettaja ei ammu?

      2.tähtäimen kautta ammuttaessa "käsi ei tärise/heilu ollenkaan", onhan se kiva kun on vakaa käsi, mutta vie realistisuutta pois.

      Rekyyli kuitenkin löytyy, joten ei se pyssy ihan paikallaan pysy ku ammut. Taitaa AAO olla ainoa tämän tapainen peli, jossa käsi oikeasti heiluu.

      3.sniperin huomaa liian helposti, enempi maastoutumista olisin odottanu, sentään ovat röllejä.

      Riippuu paljon missä olet. Jos vain makaat jossain rinteessä, ni kyllä tosielämässäkin sellaiset huomataan. Kyllä ainakin ite oon suht hyvin pysyny huomaamattomana ku puskan alla oon ollu.


      4.ajoneuvon voi "pölliä" toiselta, just kun olet päässy tankilla kytikseen jonkun nurkan taakse ja vaikka asentelet miinoja johonkin lähistölle niin eikös joku N00belo lutku tule ja pölli sun tankin.

      Toi on tosi paskamaista, jotku ymmärtää ja jotku ei. Shit happens...

      6.aseiden luodit lentää suoraan,eivät "putoo" pitkillä matkoilla.

      Hmmm. Näät BF2:ssa maksimissaan 300m päähän, joka on kyllä pepusta, mutta ei minkään kiväärin luoti juuri 100 metrin matkalla kuulukkaan tippua. Snaipperilla ainakin joudun tähtäämään hiukan ylemmäs yli 200 metrin matkoilla jotta osuu.

      7.sniperilla ei tarvii ottaa ennakkoon. mille matkalle sniper kiväärin kiikari on kohdistettu?

      Sama kuin äsken ja eteenkin täytyy hieman ottaa riippuen matkasta ja kohteen nopeudesta.

      8.hahmon varusteita ei pysty muokkaamaan.

      Sou ?

      9.luodit ei läpäise seiniä, edes singolla ei mene kopterin lasin läpi.

      Läpäisee ja olen ties kuinka monta kertaa tappanu kopterikuljettajan singolla. Vielä useammin snaipperilla.

      10.kentissä aluskasvillisuutta liian vähän.

      Riippuu kentästä ja sun näytönasetuksista. Kyllä mun mielestä kasvillisuutta on juuri siellä missä sitä kuuluukin olla.
      11.rantahietikko ei upota.

      12.hetkeksi nouset kulkuneuvosta ja kun meinaat palata kulkuneuvon luo takaisin niin se on itsestään räjähtänyt/kadonnut.

      Jos ajoneuvo on punaisella, ni se aika äkkiä siitä hajoaa. Ei ne tosielämässäkään kestä, jos on saanu tykinkuulaa. Jos taas ajoneuvo on ollu täydessä kunnossa, ni ihmettelen tuota, koska itelle ei oo ikinä käyny.

      13."lonkalta" ammuttaessa crosshair piipun edessä (saa kyllä pois) vie realistisuutta pois

      Ota pois, ni saat realistisuutta. On se crosshair siellä samalla lailla muissakin peleissä.

      • jatkoa

        1.tankin ajaja pystyy ampumaan.

        Kerroppa mulle peli jossa tankin kuljettaja ei ammu?

        en nyt tarkoita että muissa peleissä pystyisi ampumaan. Tuokin on vain realistisuus kysymys.

        8.hahmon varusteita ei pysty muokkaamaan.

        Sou ?

        esim HD2sessa pystyy varusteita muokkaamaan, kuinka monta lippaallista ottaa panoksia ja kuinka monta kranaattia yms... tila ja paino on rajotuksena. Olisi kiva BF2sessakin jos voisi muokata varusteita ettei ne olisi ne samat.

        10.kentissä aluskasvillisuutta liian vähän.

        Riippuu kentästä ja sun näytönasetuksista. Kyllä mun mielestä kasvillisuutta on juuri siellä missä sitä kuuluukin olla.

        viidakossa ja suoympäristössä yms on kyllä pikkusen pitempää heinää ja enempi kasvillisuutta, pelissä on vain "jokunen heinä"

        Kenties tuohon sniperin näkymiseen vaikuttaa sekin että päällä näkyy pelaajan nikki joka loistaa kun joulukuusen valot, parempi ois jos vain omien päällä näkyisi nikki.

        milestäni siihen mitä BF2sta on hehkutettu hyvänä pelinä lehissä yms niin tuo on vain keskinkertainen peli, lähinnä vain BF 1942 ulkokuori siirretty nykypäivään. Tietty vähän karkeasti sanottu ,mutta kritiikkiä pitää olla aina vähän ;)


    • red

      Onkos muille käynyt niin että omaan hävittäjään hyppää vihollinen kakkoskuskin paikalle? Itsellä kävi äskettäin niin demossa

      • Bluem00n

        Tuossa demossa nyt voi tapahtua ihan mitä tahansa. Olihan "normaali" BF2 aikas buginen vielä 1.02 patchinkin jälkeen, mutta ilmeisesti tällä viikolla tullu 1.03 patchi on poistanut suurimman osan noista bugeista, mutta jotain löytyy vielä.


      • Viulu

        Joskus kyytiini on tosiaan hypäänyt vihulainen vaan en muista mihin kulkupeliin siitä on nääs aikaa. Muistan vain että tapahtu joskus ja sanosin vain että mitä vit...!


    • Support

      Sitten kun BF2 väittää itseään 'simulaattoriksi' niin kaikki vali-valisi ovat ihan aiheellisia. Siihen asti: Hemmetin nautittava peli!

    • bf2-mies

      - Pienen auton alle jäävä kuolee helpolla

      - Henkiin herätys toimii liian helpolla

      - Jos ampuu vaikka päähän yhdellä laukaisulla niin äijä ei kuole heti

      • Bluem00n

        - Pienen auton alle jäävä kuolee helpolla

        Kuoleehan sitä oikeastikin.

        - Henkiin herätys toimii liian helpolla

        Tuosta olen vähän samaa mieltä, siinä vois vaikka joutuu pitää 5 sek. tai jotain.

        - Jos ampuu vaikka päähän yhdellä laukaisulla niin äijä ei kuole heti

        Oon kyl tappanu useita vihuja kertalaakista päähän.


    • Viulu

      No ensinkin eihän battlefield sarja ole koskaa nollut eikä ekkä ole koskaan ollut tarkoituskaan olla realistinen. Eihän ihmiset muutaman sekunnin jälkeen synny uudestaan ainakaan aikuiseksi sotilaaksi eihän.

      Sitten "puutteihisi" (kommentoin vain osaa!!)

      1. Ihan hyvä että pystyy ampumaan sillä joskus on turhan vaikeaa saada ketään esim kuljetus helikopteriin porukkaa ampumaan ja silloin on työn ja tuskan takana selviytyminen.

      2. BF 2 on tehty puhtaasti rentouttamaan ja viihteeksi. Ei se pljoa rentouta jos ei mihinkään osu kun äijät juoksentelee ympäriinsä. Ei oikeastikaan kukaan juoksentele kuin päätön kana sillä muten hetken päästä saattaa olla oikeasti päätön.

      3. pitää paikkansa. Saas nähdä minkälinen uus snaiper peli mahtaa olla!

      4.Jep sellaista se on, mutta olkoot. kyllähän se ärsyttää mutta elämässä pitää tehdä valintoja joko tankki tai miinat.

      9. Kyllä minä olen tiputtanut helikopterin miehistöä lasin läpi sniper kvärillä. Sillä mikä pitää ensin UNLOCKata. Taitaa olla muutenkin aika kesträvät lasit oikeissa taistelu helikoptereissa. Entiedä.

      Oli kyllä asiaakin tuossa sun jutussa.

      Et varmaan odota BF 2142 peliä?!

      Pidän kyllä myös "realistisista" peleistä ja odotan innolla kun armed assault ilmestyy.

      Sillävälin kannattaa käydä lataamassa american army, on kuulema aika realistinen, vaan en tiedä onko täysin propagandaton kun on kuitenkin amerikan yhdysvaltojen armeijan tekemä tai tuottama mainos etc. peli. Kuulema kuitenkin upea peli.

    • Viulu

      Muistakaa että sota laki kieltää käsittääkseni laskuvarjolla tippuvan ampumisen!!!

    • Ukulele

      Taas joku joka ei osaa pelata

      • esaaa

        niinpä, ei sitä kenenkään oo pakko pelata o_O vai väittääkö joku niin? pelatkaa jotain muuta jossei miellytä :E


    • SoLdIeR

      helvetti, te ootte kaikki väärässä.. seinän läpipystyy ampuu, ja snipul pitää ampuu ennakkoon.

    • quutza

      hävittäjällä on vaa 2 pommii

    • JONTTU-xD-(FIN)

      kaikki ovat totta mutta peli on silti hyvä

      • mää.................

        Jonttu oon nähnyt sut karkandis en vaa muista mis servus tolla jonttu-xd(fin) nickillä


      • ---------------------------...
        mää................. kirjoitti:

        Jonttu oon nähnyt sut karkandis en vaa muista mis servus tolla jonttu-xd(fin) nickillä

        Siis mitä välii sil on jos se ei oo tarpeeksi realistinen jos se nyt oisi niin vit.. aito ni kukaan ei pelaisi sitä paitsi jotkut nobot


      • tiina94dd
        ---------------------------... kirjoitti:

        Siis mitä välii sil on jos se ei oo tarpeeksi realistinen jos se nyt oisi niin vit.. aito ni kukaan ei pelaisi sitä paitsi jotkut nobot

        Minen osu mihinkään, mutta monasti olen jo tappanut yhtä monta kun olen kuollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7741
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3764
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1022
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe