Minun käsitykseni mukaan kaikki puurot lihottavat.
Jos aikoo laihduttaa puurojakaan ei saa syödä.
Itsekään en ole syönýt ja enkä tule syömään!!
Puuro lihottaa
22
8450
Vastaukset
- piitu
paskapuhetta, mistä lie kuullut. puuro on erittäin terveellistä varsinkin jos se on tehty kokojyväryyneistä, kaura, 4-viljan, ruis, yms.
valkoiset manna- ja riisiryynit ovat tietysti vähemmän terveellisiä eli glykeeminen indeksi suurempi. kunnon puurossa on paljon kuitua ja se pitää nälkää ja vapauttaa hitaasti energiaa. hyvää myös vatsalle. ja halpaa. suosittelen.- Mie
Puuro VARMASTI LIHOTTAA
- tatti
Mie kirjoitti:
Puuro VARMASTI LIHOTTAA
Lihottaa varmasti jos voin ja sokerin kanssa syö.
- leijonaNa-leijonille
tatti kirjoitti:
Lihottaa varmasti jos voin ja sokerin kanssa syö.
Aikoinaan painonvartijoiden ryhmänohjaaja kertoi syövänsä joka päivä työpaikkalounaaksi kaurapuuroa voinapilla . Eikä lihonut yhtään .
- Jere
Mie kirjoitti:
Puuro VARMASTI LIHOTTAA
Varmasti lihottaa jos liikaa syö, mutta esim. aamiaisena
todella fiksu valinta. Olemattoman vähän rasvaa ja
paljon kuituja, jolloin nälkä pysyy poissa pitkään.
Kaikki ruokaa lihottaa jos sitä tolkuttomasti vetää. - täti
Mie kirjoitti:
Puuro VARMASTI LIHOTTAA
Ja kuu on juustoa. Usko ihan vapaasti mitä haluat. Itsepähän kärsit.
- täti
Totuus vain on se, että veteen keitettyjä kokojyväpuuroja aamiaiseksi/lounaaksi syövät yleensä laihtuvat.
Jos syöt punaiseen maitoon muhitettua suklaamannaa voisilmällä, niin ihan varmana lihot! - xxl-nainen
Vaihdoin 3kk sitten vähäisen kahvi/pulla aamupalani kaurapuuroon. Syön veteenkeitettyä kaurapuuroa lautasellisen joka aamu ja olo on tosi energinen ruokatuntiin asti, muuten syön normaalisti niinkuin ennenkin, ehkä hedelmiä enemmän. Olen laihtunut laihduttamatta 3kk aikana 9,5kg.
- täti
Ja lisäksi mahasi ja koko ruuansulatuselimistösi sanoo myös Nam! :)
- ravinto ja liikunta
Jos syös enemmän kuin kulutat lihot!!
Mitään ihmediettejä ei kannata edes yrittää!!
Painonvartijoilla on ainoat sellaiset ohjeet ettei elimistön tarvitse kärsiä ravinaineiden puutteista!!! Eikä kukaan sitä paitsi voi olla loppuelämäänsä jollain kaalisoppakuurilla tms.
Eli olet sitä mitä syöt!- myös
osoitteessa www.nutris.fi voit kokeilla Nutris-ohjelmaa viikon...sen avulla näät mitä kroppa tarvitsee, mitä kaikkea hyödyllistä esim. kaurapuuro sisältää ja paljon muuta...ei todellakaan tartte kärsiä mistään kaalisoppakuureista, kun syö Nutriksen ohjeiden mukaan
- toppatakki
Laskehan huviksesi paljonko saat proteiinia päivässä noilla painareiden ohjeilla. Tuleeko sitä 1.5grammaa painokiloa kohti, tai edes 1 gramma per painokilo, jos noudatat painonvartijiden ohjeita? Ei tule! sen sijaan lihakset lähtee ja makeanhimo lisääntyy hiilaripitoisella ruokavaliolla. ja kohta pitää taas juosta painereihin painoa pudottamaan, jolloin pörssilistautunut Painonvartijat oy taasen rikastuu.
- make
Mikäs jumalan kaltainen järjestö tää painonvartijat on kun sillä ja ainoastaan sillä on noin salaperäistä tietoa siunaantunut?
- piitu
toppatakki kirjoitti:
Laskehan huviksesi paljonko saat proteiinia päivässä noilla painareiden ohjeilla. Tuleeko sitä 1.5grammaa painokiloa kohti, tai edes 1 gramma per painokilo, jos noudatat painonvartijiden ohjeita? Ei tule! sen sijaan lihakset lähtee ja makeanhimo lisääntyy hiilaripitoisella ruokavaliolla. ja kohta pitää taas juosta painereihin painoa pudottamaan, jolloin pörssilistautunut Painonvartijat oy taasen rikastuu.
olen samaa mieltä et kyl proteiinit jää vähiin jos ei ihan pelkkään raejuustoon tyydy. mulla ainakin oli AINA nälkä kun olin painonvartijoiden ohjelmalla, pisteiden lasku oli yhtä piinaa. yritin täyttää mahaani rehuilla jotka on 0 pistettä, ei auta eli eivät pidä nälkää, ilmavaivoja sain kylläkin ja närästystä. kasvissosekeitto alko maistuu koiran oksennukselta miltä se näyttikin, etoi jo ajatuskin siitä. mua kyrsii se niiden rahastushomma, esim. ne karkit mitä ne myy siellä on huippuhintasia, samoin kirjat. ja tyhmät menee lankaan. en mä ainakaan niitä vähiä pisteitä karkkiin tuhlaisi.
- Mie
piitu kirjoitti:
olen samaa mieltä et kyl proteiinit jää vähiin jos ei ihan pelkkään raejuustoon tyydy. mulla ainakin oli AINA nälkä kun olin painonvartijoiden ohjelmalla, pisteiden lasku oli yhtä piinaa. yritin täyttää mahaani rehuilla jotka on 0 pistettä, ei auta eli eivät pidä nälkää, ilmavaivoja sain kylläkin ja närästystä. kasvissosekeitto alko maistuu koiran oksennukselta miltä se näyttikin, etoi jo ajatuskin siitä. mua kyrsii se niiden rahastushomma, esim. ne karkit mitä ne myy siellä on huippuhintasia, samoin kirjat. ja tyhmät menee lankaan. en mä ainakaan niitä vähiä pisteitä karkkiin tuhlaisi.
Itse kun olen laihdutuskuurilla niin minä aivan varmasti tykkään noudattaa painonvartioiden ohjeitä ja se on mukavaa!!
- Puuroa pöytään
Jos jotain suklaapuuroja väsäilet usein, niin ei ihmekään jos paino nousee. Sen sijaan kaurapuuro, neljän viljan puuro, ruispuuro yms. ovat tervellisiä. Vähemmän laihduttajaystävällisiä ovat riisi- ja mannapuurot, nämä olen jättänyt ruokavaliostani pois vaikka voisihan niitä silloin tällöin syödä huoletta. Noh tokihan millä tahansa ruualla lihoo jos sitä syö mielettömiä määriä, mutta aika monta kiloa saat päivässä kaurapuuroa mussuttaa jos aiot sillä lihoa.
- ruispuolukka
Mittasin viljamyllyyni 2,5 dl rukiinjyviä ja jauhoin ne
Sotkin kattilaan 2 dl puolukoita, siis rikoin ne
Lisäsin 4 rkl ruislesettä
Kattilaan noin 6 dl vettä ja kiehumaan
Keitin pienellä lämmöllä tunnin verran, välillä sekoittaen.
Lisäsin teelusikallisen suolaa.
Sokeria ei siis ollenkaan ja hyvältä maistui. Maidon kanssa tietysti. Jäikin vielä huomiseksi.
Jos joku kehtaa väittää, että puuroni lihottaa tai on epäterveellistä, tulen vetämään kuonoon, jos saan kiinni! - pollouh
MIKÄÄN ruoka-aine ei lihota jos sitä osaa syödä KOHTUUDELLA. Höhhöh.
- _prinsessa_
Ei puuro lihota ja vaikka vähän lihottas nii se kuitenki on tosi terveellistä jos valitsee sellasta puuroo jossa on vaikka paljon kuituja..
ihmiset syökää puuroo! mieki syön. nam nam. ja en oo lihava! on todisteita: irc.fi, nick : |||nora|||- _prinsessa_
laittakaa vastaukseksi jtn. mielipiteitä ym.!!!!! =)=)=)
- kjcksds
Puuro on just ehkä yks maaiman parhaista laihdutus ruuista?:D todella täyttävää ja kevyttä. lautaseinen kaurapuuroa n. 200kcal! ja tulee täyteen ja vähentää muun napostelun määrää:) itse ainakin laihduin syömällä 2 lämmintä ateriaa, välipalaksi rahkaa ja marjoi/hedelmii aamuin illoin kaurapuuuroa:)
- puuroonpahasta
tuota noin...
Lopetin 2 kk sitten joka-aamuisen kaurapuuron syömisen (hillitön hiilaripommi). Lopetin myös leivät. Paino pudonnut 8 kiloa.
Muuten en ole muuttanut elämäntapojani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2603259Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201809Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231473Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381332- 811314
- 1041278
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371018
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977